Ihan ok ajaa, mutta ei mielestäni mikään motarinnielijä. Aika lyhyet välitykset ainakin tuon koneen kaverina.
Ei ihan huoleton ollut, mutta ihan ok. Joku boksi siitä meni kerran ja ohjaustehostin sylki öljyt ulos. Tuo jälkimmäinen oli jokin tyyppivika. Kaveri on töissä jonain huoltopäällikkönä Fordilla, niin se hoiti tuon auton huollot. Ohjaustehostimeen oli jokin päivityspaketti ~1000e. Kaveri kuitenkin jahtasi jostain oleelliset osat ja selvittiin muutamalla satasella. Tuulilasin kiertävä tiivistelista tahtoi irtoilla yläreunasta vaikka sitä tuolla Fordilla kuinka liimailivat. Loppuajasta teki sellaista, että veti jonkin limp-home -moodin aina välillä ja tehot pois. Pääsi jotain 6-kymppiä kaasu pohjasssa. Koneen sammutus aina poisti tuon eikä vikakoodeja löytynyt

Vanhemman veljeksen hallituksella on myös tuollainen -09 ja 1,6. Tuota vaivasi pitkään pitkä vieteri startissa ja välillä ei lähtenyt lainkaan. Ei vikakoodeja. Yksi autosähköspesialisti sitten osasi tutkia bensapumpun. Antoi painetta melkein riittävästi -> ei koodeja muttei lähtenyt käyntiinkään. Tuosta tutkittiin antureita ja jakopäätä jonniin verran ennen tuon löytymistä. Tässä on vakiona sellaiset aika avarat kolmioreikäiset peltivanteet talvipyörillä. Keräävät lunta todella tehokkaasti ja jäätävät takajarrut jumiin ihan jatkuvasti. Tuossa vanhemmassa oli perinteisemmät peltivanteet talvella ja noiden kanssa ei ongelmaa.
Ei nuo mitään hirmu bensapiheja ole. Meillä vei 7 litran kahta puolen matkapainotteisessa seka-ajossa. Enempi pätkää ja meni lähemmäs 9. Jollain lapin reissulla pääsin matkaa alta 6 litran. Suorituskyvystähän ei voi oikein puhua tuollaisen koneen kanssa - ei väännä eikä kierrä.
Mutta siis omasta mielestä ihan ok kehonsiirrin jollei tarvitse kokoaikaa motaria ajaa. Tylsä kylläkin.