^
Tuo ei ole edes ihmeellistä...
Käytiin kahtomassa elokuvaa Flamingossa Vantaan peräkylässä.
Menomatkan suoritukset, joista molemmat sai mulla aikaan niin pahaa roadragea, ettei mitään järkeä.
Tie 148, kohti Tuusulan Itäväylä... Työmaa-alue, rajoitus 30kmh. Hidastan ihan rauhaksia. Sellainen "ärrässän vihreä" Scirocco tjsp. vaginisti jonkun vähän "coolin" vankilakundin näköinen jätkä ratissa haluaa ohi 70kmh tuossa. Kääntyy siis vasemmalle myös. Ryhmittyminen keskellä risteystä oikealta ohi ja vasemmalle-tyylisuoritteella. Tarjosin tööttiä aika huolella. Varmasti kuuli, oli ikkunakin auki. Onhan se nyt "cool".
Sitten alkaa 60 alue, jossa se jatkaa ehkä 80-90kmh.
Muutamaa kilometria myöhemmin ollaan Tuusulan Itäväylän ja 45:n risteyksessä.
Ja olen shirokkoshitin takana. Ilman, että ajoin yhtään ylinopeutta tai perseilisin muutenkaan, jos ei tuota tööttiä huomioitu.
Harmittaa, että jätkä jatkoi matkaa Riihikallion Alepan ohi jonnekin sinne peremmälle - edelleen railakasta ylinopeutta, kun ois voinu pysähtyä siihen Alebabaan. Oisin kysyny, että onko niin paska auto ajaa, että pitää ihan roimasti kaahata ylinopeutta eikä siltikään pääse edes edellisillä vihreillä läpi... Ja tuossa nyt kuitenkin joku 3km tjsp. on sitä matkaa välissä
Noh, tuolta kun päästiin Flamingon parkkihalliin tuli toinen nappisuoritus, joita en ole hetkeen nähnyt.
Mopopojat vetäs hallia VÄÄRÄÄN SUUNTAAN just tasan siinä mutkassa. Helvetti, että säikähdin. Oli lähellä, ettei ääliö ajanut viisysin keulaan. Häkellyin niin et näyttelin vaan vihasta. Jätkä katto sellasella ilmeellä, ettei se pentu varmaan ees tajunnu tehneensä jotain väärin.
Positiivista oli, että ilmeisesti ihmiset oppivat ajamaan Baby Driver-elokuvan aikana. Takaisin tullessa ajettiin jopa moottoritiellä ihan maltillisesti n. 105kmh (110 mittari) ilman ohitteluja tjsp.
Ja jopa siinä 45:n kuuluisassa hidastuskohdassa 80:iin hidasteltiin ajoissa.
Ehkä vähän tuuria oli muilla matkassa, kun minä sitä letkaa vedin. Nimittäin mittari näytti jotain 90 80-merkin kohdalla ja sillan alla olikin maijapoppanen vahtimassa. Ei ainakaan meidän perään lähtenyt, mut eipä ole hetkeen ollut tuossa takanatulevaan niin pitkää turvaväliä