TM on koeponnistanut 500X H4-halogeenit ja laihialaisxenonit. Hitusen saattaa olla xenonin lähivalo parempi, mutta tämähän on upouusilla valoilla - pari vuotta ajelua ja xenon lie huonompi kuin halogeeni, johon lätkitään uudet tehopolttimot joka syksy.palkus kirjoitti:Jos vaihtoehtoina on joko halogeenit tai lisärahalla bi-xenonit, niin onhan noit 25w xenonit sentään ne paremmat? Siis pesureita ei olisi/saisikaan, niin eikö silloin heikkotehoisemmat xenonit?
Laihialaisxenoien kaukovalo on huono vitsi - osin jopa H4 kaukovaloa surkeampi. Tosin ei ole hurraamista 500X halogeeneissakaan, kantamaa piisaa, mutta jopa tien oikea reuna jää pimentoon.
Ja näin siis muinaisiin H4 valoihin verrattuna. "Nelivalojärjestelmällä" varustetut Giulietta, Mito, Bravo yms. pesee pellexenonien kaukovalon 6-0.
Toisessa ketjussa tuli foorimin tietäjiltä sellaista kommenttia, että päästömääräysten vuoksi PA lämmitin pitää nykyään kytkeä lämmittämään pelkästään sisätilaa - kannattaa selvittää tämä, ettet maksa turhasta.palkus kirjoitti:webasto/eper, jos ottaa, niin on saatavilla vain kakella. Ajastusmahdollisuus siis puuttuu