Eilen 2-tiellä:
musta Thesis Forssan kohdalla; rek.nro viittasi limousineen . Just roplasin radiota, niin en ehtinyt morotella. Hienosti Lancia erottui joukosta; matala ja leveä ilmestys...
Valkoinen uusi Giulia Humppilassa; tervehdykset molemmin puolin.
Kenes kanssa ajeltiin peräkanaa Riihimäki P -rampissa pohjoisen suuntaan tuossa noin kuuden aikaan? Minä MiTolla edellä ja joku 156 perässä, ja hieman motarille liittymisen jälkeen meni minusta ohi.
Tänään kolmostiellä punainen giulietta, oli menossa etelään päin. Eli noin klo 12:40 tuli minua vastaan 25-tien alla. Koitin bongata rekkaria ja tuli sellainen fiilis että saattoi olla Vittorio Jano kyseessä, muttakun en nähnyt kunnolla niin ei voi olla varma.
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.
Parin päivän aikana järkyttävän paljon alfoja liikenteessä! Tänään viimeisimpänä kaivokselan liepeillä tummansininen giulia, ei keritty morjestamaan kun tytöt meukkas takapenkillä..
jeQQ kirjoitti:Parin päivän aikana järkyttävän paljon alfoja liikenteessä! Tänään viimeisimpänä kaivokselan liepeillä tummansininen giulia, ei keritty morjestamaan kun tytöt meukkas takapenkillä..
No joo. Meinasin, että Giulian on pakko olla aika tuore hankinta. Ja pitikin kirjoittaa onnittelut hienosta hankinnasta, mutta meni mönkään. Giuliettakin on kiva!
Hyvä kun liityit. Täältä löytyy aina joku osaaja erikoisempiinkin kysymyksiin. Ja huumorimielellä täällä mennään, välillä aika hurtillakin sellaisella !
giils kirjoitti:Tänään kolmostiellä punainen giulietta, oli menossa etelään päin. Eli noin klo 12:40 tuli minua vastaan 25-tien alla. Koitin bongata rekkaria ja tuli sellainen fiilis että saattoi olla Vittorio Jano kyseessä, muttakun en nähnyt kunnolla niin ei voi olla varma.
Hyvin paljon mahdollista! Autokaupoille menossa, mutta mitään en vielä ostanut. Moro vaan!
Eilen GM:lla joku oli pysäköinyt punaisen 147:n oman koslani viereen. CARFin tarra ikkunassa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Xehpuk kirjoitti:Keltsi se vain suolaa hienoa Unoaan. Eikö ole mitään uhrattavampaa peliä, ahistaa tällainen
Kertynyt jo liikaa kesäautoja ja molemmat 156SW:t makaa tallissa ilman tekniikkaa, niin pitää ajaa Unolla Nyt mä osasin tunnista C:een liikennevirrasta, olin siis hereillä
^^ Jos suuntana oli etelä ja vähän jälkeen klo 7.00 aamulla, niin silloin täsmää. Taisi olla mulla aamupuurot vielä rinnuksilla, kun en "mitään nähnyt" - taaskaan .
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
juuuso kirjoitti:uutostiellä, lähellä Uttia, bongattu kaunis valkoinen Giulia. En kehdannut kansanvankkurin ratista huitoa.
Lepolan hautausmaalla tuli äitimuoria käytettyä kyseisenä päivänä joten voisi osua, toki tälläisiä kansan-Giulioitahan vilisee pääteillä muitakin... Jälkimorot vaan!
Tänään kävin harjoittelemassa myymistä mahdollisen uuden työn tiimoilta reitillä Hki- Mikkeli - Savonlinna - Punkaharju - Hki. Erikoiset oli Bongaukset...
Savonlinnassa sininen Stelvio noin puolenpäivän kieppeillä ja paluu matkalla Lappeenrannan ohitustiellä vähän Imatralta etelään päin valkoinen Stelvio Ruotsin kilvissä.. Muita Alfoja ei näkynyt koko matkalla.
Roikuin 2.4 -viisysin perässä Vihdintieltä Pähkinärinteen kautta kohti Karakalliota. Ja heti ku se käänty pois vastaan tuli punanen, josta morotus. Kello oli jotain 13.30-14.00
1540 maissa Tuusulan Bandidos-Koskenmäessä vastaan tuli 156SW, sama yksilö nähty useamman kerran työmatkalla. Nyt oli jo niin synkeää, ettei näkynyt tuliko moroja vaiko ei.
Eilen joku blondi-neitokainen ajeli samanlaisella mustalla 159 -farkulla vastaan Kuopion Petosella. Liekö tämä sitten se samainen henkilö, jonka naapurin täti oli kuulemma nähnyt istumassa mun kyydissä eräänä päivänä
Tänään lounasaikaan bongasin ekan kerran Giulian Suomessa, paikkana Patalahden huoltoasema Jämsässä. Valkoinen Giulia oli tuplapakoputkilla, ja pisti kyllä kuraisenakin silmään siitä muusta autokannasta.
Maanantaisin kaupungin kirjaston liepeillä aina samalla kadunpätkällä valkoinen Stelvio, punainen Giulia ja mun Giulietta. On nättiä katsella niitä ja ajatella kuinka Alfoja on liikkeellä kuin volkkareita
^
Kyllä tuo voisi olla allekirjoittanut ja Centrocampista. Olemme viime aikoina taittaneet tuota väliä säännöllisesti.
Huokuuko yhdistelmä raskaasti sprezzaturaa?
Polforea kirjoitti:Kukas ajaa kolmosmotaria pitkin mun kanssa aamuisin työmatkaa samaan suuntaan? Alfa Rosso 156 Berlina JTS, ZNF-xxx bongattuna monina aamuina. Tazio?
Polforea kirjoitti:Kyllä siinä ympärillä hivenen moista pyörii. Viimeksi tänään Nuermijaervi-Toellisuus -liittymän kohdalla punainen paholainen lipui ohitseni.
Täytyy katsella siis tarkemmin jotta voi tervehtiä. Haukankatseeni etsii siis Sienar Fleet Systemsin arkkua kolmella lumiharjalla?
Tännää oli Meilahden liikuntakeskuksen kiekkoparkissa kultainen 159 n. klo 12. Ja heti perään 12:05 Huopalahdentieltä turunväylälle mun perässä käänty punanen (nopeasti peilistä katsottuna tummanpunainen) ja mitä ilmeisimmin 156 joka sitten ajeli turunväylällä mun perässä ennenkuin erkani kehä II. Foorumilaisia kenties?
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.