Atkins haaste

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

En nyt usko että ylipainoinen henkilö välittää paljoakaan siitä että henki haisee, kun saa kuitenkin kiloja pois.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

epezi...mulla on muutama ylikilo jokka ei haittaa...mut jos mun henki haisis....et saisin kiloja pois niin en suostuis moiseen vaikka painaisin 150...kyllä kansa tykkää ku lykkää paskanhajua ruokatorvesta :mrgreen: :wink:

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Re: Atkins haaste

Viesti Kirjoittaja ahma »

jarski kirjoitti: ...ahma...HAiseeko henki :mrgreen: :wink: = "ketoositila" :shock: :lol:
Suussa maistuu paska ja hiki haisee maraton-pistävältä vaikkei muuta tekis kuin kattois telkkaria.. :D
156 2.0 TS ['98]

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

GAMMA500 kirjoitti:Onko tässä niin että lääke on pahempi kuin itse tauti :roll:
Käyppä kahdenkymmenen kilsan lenkillä, niin paikat huutaa hoosiannaa, haiset kuin traanitynnyri.. Ei siinäkään päälle päin näy että se hyvää tekisi. :lol:
156 2.0 TS ['98]

Spiderman
Viestit: 54
Liittynyt: 02 Elo 2004, 22:10

Viesti Kirjoittaja Spiderman »

Itsellä kilpaurheilutausta, lähes 10-v valmennusryhmässä jossa oli myös oma ravinto-ohjaaja.

Siltä pohjalta: Atkins on paskaa. Voi toimia kilojen pudottajana ihmisellä joka ei liiku lainkaan mutta en ikinä ryhtyisi tuohon itse. Näyttäkää minulle yksi huippu-urheilija joka noudattaa ko. ruokavaliota.

Itse pudotin aktiiviaikoinani kilot sarjapainoon vain yksinkertaisesti syömällä vähemmän kuin kulutin mikä toki oli helppoa kun treenattua tuli 6-9 kertaa viikossa täysillä. Mitat oli tuolloin 188 cm/71 kg.

Nyttemmin olen pysynyt 'normaalipainoisena' syömällä terveellisesti ja normaalisti ja urheilemalla omaksi iloksi muutaman kerran viikossa. Paino on noussut 80 kiloon mutta en näytä enää keskitysleirin ajokoiralta kuten joskus 10 v sitten :-D
--------------------------------------
By the way - useimmat Atkinsilla ketoosia tavoittelevat päätyvät ketoasidoosiin koska toteuttavat tuon atkinsinkin väärin.

Jos joku on kiinnostunut aihepiiristä syvemmin, kirjastoista löytyy urheilijoiden nykyaikaista ravintovalmennusta koskevia teoksia hyllytolkulla.

Pysyvä laihtuminen ja terveenä pysyminen vaatii elämäntapojen muutoksen, ei mitään ihmediettejä.

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Spiderman kirjoitti:Siltä pohjalta: Atkins on paskaa. Voi toimia kilojen pudottajana ihmisellä joka ei liiku lainkaan mutta en ikinä ryhtyisi tuohon itse. Näyttäkää minulle yksi huippu-urheilija joka noudattaa ko. ruokavaliota.
Olet siis sitä mieltä että Atkins ei toimi ihmisillä jotka liikkuvat? Olen oikeasti kiinnostunut, olisiko sinulla tälle jotain muuta faktaa kuin "siltä pohjalta"?
Spiderman kirjoitti:By the way - useimmat Atkinsilla ketoosia tavoittelevat päätyvät ketoasidoosiin koska toteuttavat tuon atkinsinkin väärin.
Noh, tieääkseni ketoasidoosi on vahvasta insuliinin puutostilasta johtuva ja mahdollisesti fataali kehon happamoituminen, jota ilmenee sokeritautisilla ihmisillä ja jota aineenvaihdunnallisesti terveen ihmisen on lähes mahdoton saavuttaa ruokavaliolla?
156 2.0 TS ['98]

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

OT...eiks tämmöset höpinät kuulu pakkotoisto.com iin :wink:

Vastaa Viestiin