Ei onneksi mitään kauheeta
Sillä en kehtaa tunettaa alfaani niin..
DTM tuplaulostulo(muutenkin tosin kohtuu avara putki), keltaiset jarrusatulat ja välillä ajotilanteesta riippuen tietty nelipisteturvavyöt löytyy
Mutta ei mitään hiton pimp my ride meininkiä
Saattaa tosin olla että roudaan sen kahvinkeittimen kohta takapenkille..
Cuore Sportivo kirjoitti:
Kaverin hopeinen E46 330dA Touring '00 meni johonkin pääkaupunkiseudun suuntaan, ulostulot oli molemmilla puolilla. Sama auto?
Epäilemättä, porilainen pankinjohtaja, joka hankki X5:n tilalle, mailailtiinkin tuossa vähän. Kerro terveisiä.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Paras kohta tuossa Pimp my Ride -ohjelmassa on ollut se kun jalkatilan lattia oli ruostunut puhki ja tyypit korjaavat sen leikkaamalla sopivan kokoisen metallilevyn komeasti plasmaleikkurilla - mutta sitten eivät poista entisiä ruosteita vaan pistävät levyn lattialle ja ruuveilla vaan kiinni.
BSTR kirjoitti:Paras kohta tuossa Pimp my Ride -ohjelmassa on ollut se kun jalkatilan lattia oli ruostunut puhki ja tyypit korjaavat sen leikkaamalla sopivan kokoisen metallilevyn komeasti plasmaleikkurilla - mutta sitten eivät poista entisiä ruosteita vaan pistävät levyn lattialle ja ruuveilla vaan kiinni.
Niin tämä oli '67 Mussen kohdalla. Ja ruosteethan "korjataan" maalauksen jälkeen. Volkkari pakun ('57?) kohdalla puolestaan ruosteiden päälle vedettiin pellit popniiteillä ja kittiä päälle.
Tekevät kyllä hienoja maalauksia ja jokaiseen kippoon asennetaan järettömästi elektroniikkaa ja näyttävät vanteet. Mutta yleensä tekniikalle ei tehdä mitään ja ruostevauriot korjataan peri amerikkalaiseen tapaan kitillä.
Minulle on muodostunut kuva, että homma on täysin lavastettu. Suurimmassa osassa romuja kun ei ole edes kilpiä ja autot on kuin suoraan romikselta ennen pimppausta.
no lavastukselta tuntuu suurimmilta osin minustakin mutta
se 70-luvun lopun "konna ja koukku"- mallin Trans Am joka oli varsin onnistunut kokonaisuus ilman hillitöntä kittausta ja kyseenalaisia peltikorjauksia..
Noista autista olisi hauska nähdä kuva vaikkapa vuoden päästä pimppauksesta. Elektroniikka joko myyty tai varastettu ja autosta tippunut isoja kittikasoja ja lommoja siellä täällä....
osalle autoista käy varmaan noin mutta suurinta osaa on pidetty hyvin ja koetettu myydäkkin suuresta rahasta..mutta eihän nyt kukaan järkevä tuommoisiosta kittikasoista kovinälyttömiä maksa...
olisi kiva tietää että kuinka paljon kittiä käytetään esim C300:n Chryslerin muuttamisessa avoksi.
Tokkopa noita uusia autoja tarvii hirveästi kitata. Tuollaisessa umpi/avo muutoksessa joudutaan pohjaa jäykistämään reilusti ja sittenkin auto elää ajossa paljon.
Onhan noita kittikasoja suomessakin tehty. Täällä kuitenkin pääsääntöisesti yritetään ruostevauriot korjata hitsaamalla. Tosin jotku jättää ne mädät sinne paikan alle ja auto myyntiin. Hauskin mitä olen itse nähnyt oli yhden suomi-Chevyn pohjan korjauspalahässäkkä, jossa parhaalla kohtaa oli 7 peltiä päälekkäin.
Yhdessä MTV:n Pimp My Ride:n jaksossa sillä jätkällä oli NIIN läpimätä auto, että ne osti uuden tila-auton sille ja löi samanlaisen elektroniikkasatsin siihen.
MTV:llä pyörii toinenkin Blingbling-auto -ohjelma, Ride with Funkmaster Flex (tjsp). Ne peruskorjaa ja tuunaa auton kerran paria jaksoa kohden, mutta siinä auto revitään aivan palasiksi, niin että jopa runko maalataan erikseen. Kaikki tekniikka käydään läpi ja loppuviimeistely elektroniikan ja siipien muodossa on kohtalaisen hillittyä.
Tähän mennessä oon nähnyt pari jaksoa ja niissä autot ovat olleet oikeasti vähän "harvinaisempia" klassikoita, kuten Pontiac GTO (lääh).
tsav kirjoitti:Tokkopa noita uusia autoja tarvii hirveästi kitata. Tuollaisessa umpi/avo muutoksessa joudutaan pohjaa jäykistämään reilusti ja sittenkin auto elää ajossa paljon.
Onhan noita kittikasoja suomessakin tehty. Täällä kuitenkin pääsääntöisesti yritetään ruostevauriot korjata hitsaamalla. Tosin jotku jättää ne mädät sinne paikan alle ja auto myyntiin. Hauskin mitä olen itse nähnyt oli yhden suomi-Chevyn pohjan korjauspalahässäkkä, jossa parhaalla kohtaa oli 7 peltiä päälekkäin.
kyllähän umpimallin avoksi muuttaminenkin muutamia kittauspaikkoja jättää mutta eiköhän noissa käytetä jo rehellistä koritinaa..
muisuipa mieleen jokune vuosi sitten kun paikallisella korjaamolla korjasivat erään vaarin ooppelista helmoja niin vasaralla vanhaa sisään ja uusi pelti päälle..sinne jäi mätää melkoisesti alle..
olipas tässä sitten myös taanoin yksi GTV6:n varaosakoppa johon niksmanni oli tehnyt peltiremppaa, helmat oli pokattu n 3mm alumiinista ja vedetty itsestään porautuvilla ruuveilla kiinni ja arvatkaas oliko vanhat jämät jätetty alle...
takaneljänneksien sisältä löytyi betonia ja helmojen etupäädyt oli tukittu uretaanilla..
ahma kirjoitti:Yhdessä MTV:n Pimp My Ride:n jaksossa sillä jätkällä oli NIIN läpimätä auto, että ne osti uuden tila-auton sille ja löi samanlaisen elektroniikkasatsin siihen.
MTV:llä pyörii toinenkin Blingbling-auto -ohjelma, Ride with Funkmaster Flex (tjsp). Ne peruskorjaa ja tuunaa auton kerran paria jaksoa kohden, mutta siinä auto revitään aivan palasiksi, niin että jopa runko maalataan erikseen. Kaikki tekniikka käydään läpi ja loppuviimeistely elektroniikan ja siipien muodossa on kohtalaisen hillittyä.
Tähän mennessä oon nähnyt pari jaksoa ja niissä autot ovat olleet oikeasti vähän "harvinaisempia" klassikoita, kuten Pontiac GTO (lääh).
eikös se ollut se jenkki escort joka oli hitsattu kasaan kahdesta korista..jonkin toyotan pikkuisen tila-auton hommasivat tilalle.
no juu kyllä se klassikko kantsii tehdäkkin hieman paremmin, tekeekö noita entisöintejä sama WCC-pulju vai onko kyseessä jokin muu paja..
ahma kirjoitti:Yhdessä MTV:n Pimp My Ride:n jaksossa sillä jätkällä oli NIIN läpimätä auto, että ne osti uuden tila-auton sille ja löi samanlaisen elektroniikkasatsin siihen.
Eikös se ollut se joku "escortti" mikä oli kasattu ainakin kahdesta eri autosta? Etupää yhdestä ja takapää toisesta. Tuli hieman repeiltyä kun X vei sen auton tallille. Jätkät katteli siellä leuka lattiassa että kuinka helvetissä sillä voi edes ajaa. Totesivat vaan että ei me TOTA voida laittaa kun ei se pysy edes kasassa ja on vaaraksi liikenteelle. Jossain tuli niilläkin se raja vastaan.
EDIT: kappas....90 ehti ensin. Täytyy vissiin opetella kirjoittamaan nopeammin.
Viimeksi muokannut liekki, 17 Touko 2005, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ride with funkmaster on kyllä päässyt menemään täysin ohi..
tuotahan pitää ruveta seurailemaan..itsekkin olen kuitenkin hieman enemmän orkkislinjan kannattajia.
Onkohan kukaan sattunut katsomaan overhaulinii. Vähän samallaista on meno kun pimp my ridessä, mutta autot ei oo mitäään pakkelivirityksiä. Tuolta kotisivulta löytyy vähän osviittaa työn jäljestä http://www.overhaulin.com/gallery.aspx?linkId=tpnv7
Onkohan kukaan sattunut katsomaan overhaulinii. Vähän samallaista on meno kun pimp my ridessä, mutta autot ei oo mitäään pakkelivirityksiä. Tuolta kotisivulta löytyy vähän osviittaa työn jäljestä http://www.overhaulin.com/gallery.aspx?linkId=tpnv7
OT Katohan toni perhana, en tiennytkään et oot foorumin käyttäjiä
Ihan mukavia pätkiähän noissa kummassakin shoussa on ollut -oma suosikkini oli funkmaster flexin linnunpesien täyttämä Ford Grand Torino joka sitten entisöitiin alkuperäiseen asuunsa. Äijiä pitikin auton sitten itse...
Jos roikutte noissa vertaisverkon jako-ohjelmissa niin imutelkaapa ihmeessä tavaraa hakusanoilla "monster garage" tai "great biker buildoff". Tuossa monster garagessa on esim jakso jossa Jesse James apureineen rakentaa peterbuildin rekasta(!!!!!) triken. Loistavaa tavaraa. Ja jos kopterit kiinnostaa niin tuossa biker buildoffissa rakennetaan mitä eksoottisimpia choppereita kilpailumielessä ihan alusta asti ja itse rakenteluakin saa seurata melkolailla tarkemmin kuin jossain pimpmyraidissa jossa kuvataan vaan ulisevia idiottiteinejä ja heidän hyppimistään. Mukana löytyy mm. Juuri edesmennyt Indian Larry ja Jesse James. Aivan loistavia pätkiä, kannattaa imutella -ovat alkujaan vissiin tulleet discovery channelilta!
Iso kasa overhaulineita on tullut katottua, ihan mukavia ohjelma on juu, pimp my rideen meni hermot ihan alussa ja tuota toista MTV:n ohjelmaa on tullut pätkiä katottua.
ahma kirjoitti:Yhdessä MTV:n Pimp My Ride:n jaksossa sillä jätkällä oli NIIN läpimätä auto, että ne osti uuden tila-auton sille ja löi samanlaisen elektroniikkasatsin siihen.
MTV:llä pyörii toinenkin Blingbling-auto -ohjelma, Ride with Funkmaster Flex (tjsp). Ne peruskorjaa ja tuunaa auton kerran paria jaksoa kohden, mutta siinä auto revitään aivan palasiksi, niin että jopa runko maalataan erikseen. Kaikki tekniikka käydään läpi ja loppuviimeistely elektroniikan ja siipien muodossa on kohtalaisen hillittyä.
Tähän mennessä oon nähnyt pari jaksoa ja niissä autot ovat olleet oikeasti vähän "harvinaisempia" klassikoita, kuten Pontiac GTO (lääh).
eikös se ollut se jenkki escort joka oli hitsattu kasaan kahdesta korista..jonkin toyotan E:(scionin) pikkuisen tila-auton hommasivat tilalle