Autonvaihtoketju
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Autonvaihtoketju
Tuttu tunne... Joskus on pakko taipua ettei katkea.
E39 on ominaisuuksiltaan hieno auto joten eipä tuo sikäli varmaan huono peliliike ollut. Tietotaitoakin löytyy maailmalta riittävästi.
E39 on ominaisuuksiltaan hieno auto joten eipä tuo sikäli varmaan huono peliliike ollut. Tietotaitoakin löytyy maailmalta riittävästi.
- Epäkelpokeräilijä -
Re: Autonvaihtoketju
miksei ole?Farina kirjoitti:^Eikä uusia malleja ole tarkoitus myydäkään perus-perteillä, vaan "premium-asiakkaille".
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Autonvaihtoketju
meillä taasen tapellaan viimiseen asti tojotia ja hypridejä vastaan Emäntä sai vihdoin corsansa. Tinkentakelia riittää, ainakin meikäläisen makuun. Tuli oikein keräilyharvinaisuus, koska tehdas eperillä. Toi harvinaisuus tulee siittä, ku autoa tilatessa ilmeni, että my17 pikkuturpoon ei saanut, mutta my18 saa. Siis ruksi ruutuun. No nyt sitten luovutettaessa myyjä jutteli, että enää ei polttoaine lämmitin ole saatavissa. Tuo lämmitin venutti toimitusaikaa n. kuukauden sovitusta. Elikäs onkohan siellä todettu emännän harjoituskappaleen kanssa, että tämä olikin sitten ensmäinen ja viiminen.
"puhun niin totta kuin osaan"
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Autonvaihtoketju
No uusista malleista Giulian lähtöhinta 40k€, Stelvion 55k€. Seuraavaksi malliksi huhuiltu vahvasti Stelviota isompaa SUV:ia. Lähtöhinta-arvaus 65-70k€. Lisävarustehinnat vähintään samaa tasoa kun kilpailevilla premium-merkeillä, paitsi Giulia nelivedon hinta jotain käsittämättömän ja hirvittävän välillä.V6 kirjoitti:miksei ole?Farina kirjoitti:^Eikä uusia malleja ole tarkoitus myydäkään perus-perteillä, vaan "premium-asiakkaille".
Yllä olevan hintaluokan autoja ostelee perinteisesti henkilöt, joiden normaalit valinnat ovat Audi, BMW, MB tai Volvo. Puhutaan premium-luokan autoista. Sinne kai Alfakin tähtää.
Henkilökohtainen mielipide on, että Alfa olisi kannattanut pitää asemoituna omassa segmentissään hieman alla edellä mainittujen merkkien hinnoittelun. Giulian hiilikuitukardaanin kehittämisen sijaan olisi ollut mielekkäämpää suunnitella Giuliettan korvaaja, josta olisi tehty linjakas sedan CLA:n ja A3 sedanin kilpailijaksi + farmarimalli. Mutta mitä mää näistä tiedän.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
^Jos Euroalueella haluaisi kovasti myydä, niin juurikin noin. Ja lisäksi tarvittaisiin Giuliettan kokoluokan crossover. Jos Alfa tarjoaisi neljänkympin pintaan bensanelikkoa automaagilla - seuraavaa autoa ei tarvitsisi kovin kauaa arpoa.
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Autonvaihtoketju
^Nimenomaan, unohdin kirjailla sen pikku-SUV:in vaikka se oli mielessä.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
^ja ^^ Stelviota maistaneena täysin samaa mieltä... tuo mahdollinen Giulietta-SUVin markkinarako on tosin ankarasti kilpailtu... on hulppeaa farkkua ja muita suveja valittavana
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
Jep, esim E-Pace Jaguarilta. Mutta se on sopuhintaisena järkyttävän hidas. Vaikkakin nätti.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 09 Elo 2017, 11:00
Re: Autonvaihtoketju
Terve,
En tiedä onko tämä oikea viestiketju tätä kysymään, mutta tunnustaako joku omistaneensa tämän auton:
https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/9323841
T. teemu
En tiedä onko tämä oikea viestiketju tätä kysymään, mutta tunnustaako joku omistaneensa tämän auton:
https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/9323841
T. teemu
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Autonvaihtoketju
Eberspächer oikiasti toimiikin vielä Vielä sellainen parempi malli, jota hallinnoidaan näytöllisellä kakella. Ja motti lämpenee myös.palkus kirjoitti:meillä taasen tapellaan viimiseen asti tojotia ja hypridejä vastaan Emäntä sai vihdoin corsansa. Tinkentakelia riittää, ainakin meikäläisen makuun. Tuli oikein keräilyharvinaisuus, koska tehdas eperillä. Toi harvinaisuus tulee siittä, ku autoa tilatessa ilmeni, että my17 pikkuturpoon ei saanut, mutta my18 saa. Siis ruksi ruutuun. No nyt sitten luovutettaessa myyjä jutteli, että enää ei polttoaine lämmitin ole saatavissa. Tuo lämmitin venutti toimitusaikaa n. kuukauden sovitusta. Elikäs onkohan siellä todettu emännän harjoituskappaleen kanssa, että tämä olikin sitten ensmäinen ja viiminen.
"puhun niin totta kuin osaan"
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Autonvaihtoketju
Viime viikolla tuli muokattua Alfan nenää toisen auton takapuskurilla. Siitä asti on nettiauto laulanut jos sattuu käymään niin, että yhtiö haluaisi tuon mun auton.
Mikä on tulos? Ei mitään kiinostavaa. Pari ihan OK Giuliettaa, mutta näistäkin puuttui pari omaa silmää mielyttävää yksityiskohtaa/varustetta - lisäksi tulevaisuudessa alkaa olla farmarin tarvetta lastenrattaita varten. niinpä enemmänkin kiikarissa on ollut 159 TBI SW, jossa olisi jotain herkkuakin, mutta...
Miten ihmeessä ihmiset saavat pilattua autonsa aivan karmeaan kuntoon, kun puhutaan helmoista ja kiveniskeymistä altiina olevista osista? Minun ´06 ja +150tkm rullattu on ollut paljon siistimpi kuin useat 2010-malliset, tai huomattavasti vähemmän ajetut.
Eihän siinä, maalilla selviäisi. Mutta maalari, joka tekee sen verran hyvää jälkeä että mielyttää silmää, eikä tarvitse parin vuoden päästä olla katselemassa maalin alla tapahtuvaa elämää yleensä maksavat maltaita.
Mikä on tulos? Ei mitään kiinostavaa. Pari ihan OK Giuliettaa, mutta näistäkin puuttui pari omaa silmää mielyttävää yksityiskohtaa/varustetta - lisäksi tulevaisuudessa alkaa olla farmarin tarvetta lastenrattaita varten. niinpä enemmänkin kiikarissa on ollut 159 TBI SW, jossa olisi jotain herkkuakin, mutta...
Miten ihmeessä ihmiset saavat pilattua autonsa aivan karmeaan kuntoon, kun puhutaan helmoista ja kiveniskeymistä altiina olevista osista? Minun ´06 ja +150tkm rullattu on ollut paljon siistimpi kuin useat 2010-malliset, tai huomattavasti vähemmän ajetut.
Eihän siinä, maalilla selviäisi. Mutta maalari, joka tekee sen verran hyvää jälkeä että mielyttää silmää, eikä tarvitse parin vuoden päästä olla katselemassa maalin alla tapahtuvaa elämää yleensä maksavat maltaita.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- flapjack
- Viestit: 473
- Liittynyt: 04 Maalis 2012, 20:28
- Car(s): C207, ex Giulia Super, MA Giulietta
- Paikkakunta: Oulu
Re: Autonvaihtoketju
Ellei sitten kaikki hyvät yksilöt ole ahkerassa käytössä kun ei niistä sais myydessä kuitenkaan mitään.
We are healthy only to the extent that our ideas are humane.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
Alfa 159, farkku, automaatti ja webasto.... ei tule kovin usein vastaan. Paremman puutteessa
kävin koeajamassa vastaavaa sitruunaa : https://www.nettiauto.com/citroen/c5/7853760
Ja sama Aisinin 6-v boxi kuin 159ssäkin vaihtoi nätisti .
Nestejousitettu tosi siisti yksilö, tosin kovahko pyynti.
Jos ottaisi tämän lentävän taikamaton talviautoksi ja säilyttäisi tuon uudenkarhean JTD:n ihan kesäkiesinä mutkateille yms....
kävin koeajamassa vastaavaa sitruunaa : https://www.nettiauto.com/citroen/c5/7853760
Ja sama Aisinin 6-v boxi kuin 159ssäkin vaihtoi nätisti .
Nestejousitettu tosi siisti yksilö, tosin kovahko pyynti.
Jos ottaisi tämän lentävän taikamaton talviautoksi ja säilyttäisi tuon uudenkarhean JTD:n ihan kesäkiesinä mutkateille yms....
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
-
- Viestit: 185
- Liittynyt: 18 Elo 2010, 09:03
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 Jtdm Qtronic -07
- Paikkakunta: Iisalmi
Re: Autonvaihtoketju
Tota uudenpi korista C5 olen tovin katsellut mutta en vielä koeajolle ole kerinnyt. Sitikka pitää olla nestejousilla! Oliko ohjaustuntuma "etäinen" niin kuin joissain koeajossa on kerrottu eli maantiellä ei oikein kunnon tuntumaan eturenkaisiin ole.Jiitee kirjoitti:Alfa 159, farkku, automaatti ja webasto.... ei tule kovin usein vastaan. Paremman puutteessa
kävin koeajamassa vastaavaa sitruunaa : https://www.nettiauto.com/citroen/c5/7853760
Ja sama Aisinin 6-v boxi kuin 159ssäkin vaihtoi nätisti .
Nestejousitettu tosi siisti yksilö, tosin kovahko pyynti.
Jos ottaisi tämän lentävän taikamaton talviautoksi ja säilyttäisi tuon uudenkarhean JTD:n ihan kesäkiesinä mutkateille yms....
Citikka pitää arvonsa yhtä hyvin kuin alffa eli ei ollenkaan Mutta sehän on käytetyn markkinoilla plussaa kun suurin hinnan pudotus on jo koettu.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
^ verrokkina on vain tyttären perheen '05 -mallin bensa-automaatti, joka on esim. mooottoritienopeudessa aika leiju taikamatto... on tuo nopean koeajon perusteella hiukan jämäkämpi.
Samaa mieltä tuosta hydrosta, kyllä kyyti on todella mukavaa myös Suomen jääpolanne-talviteillä kun Alfan 156:een vertaa. Pieni kutina jäi päälle... tämä keskitalvi on karmeaa aikaa, joka vuosi jonkinmoinen autokuume pukkaa päälle, vaikka mitään järkevää tarvetta ei olisi
Samaa mieltä tuosta hydrosta, kyllä kyyti on todella mukavaa myös Suomen jääpolanne-talviteillä kun Alfan 156:een vertaa. Pieni kutina jäi päälle... tämä keskitalvi on karmeaa aikaa, joka vuosi jonkinmoinen autokuume pukkaa päälle, vaikka mitään järkevää tarvetta ei olisi
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Re: Autonvaihtoketju
C5:een suosittelen myös Exclusive pakettia jolloinka saa molemmat penkit monipuolisilla sähkösäädöillä sekä kuskin penkin hieronnalla. Apukuskin penkissä on jopa ISO-FIX kiinnike. En tiedä onko perus mallissa. Vieteri jouset vie mukavuutta yllättävänkin paljonkin pois, joten Hydro on pakollinen valinta Molemmat tuli ajettua putkeen ja eroa oli huimasti. Olikohan niin vielä että oli aika hyvät ja pitkät tehdastakuut jousituksessa jos vikaa ilmenee.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
Eikös tuo C5 ole aikalailla sama asia kuin DS5?
https://www.nettiauto.com/citroen/ds5/9423795
- Viime kesänä ihan vakavissani harkitsin tuollaista, ykkösvaihtoehto ennalta oli toki 159 (120iA lopulta kakkoskulkineen virkaa toimittaa).
Jäi hieman takaraivoon nalkuttamaan ääni siitä, etten edes koeajanut ranskatarta...
- Haukkukaa nyt joku tietäjä tuo DS5, niin ei tarvii jossitella!
(Tietty tykkään ykkössarjalaisesta näppäryyden, suorituskyvyn, automaatin, vetotavan ja viimeistelyn laadun vuoksi - mutta kun vanhan käytetyn ostaa niin 1,5 keur saa pudottaa ensimmäiseen puoleen vuoteen korjaussarjaksi. Tiedä sitten olisiko tuoreemmalla kehonsiirtimellä budjetti pienentynyt. Anywho - parkkiruutu on himassa E87:llekin ahdas, joten oikea valinta...)
EDIT: Jos olis yhtään enempää karvoja palleissa niin tämä: https://www.nettiauto.com/citroen/xm/9313659
En kyllä noista myyntipuheen hieroglyfeistä erityisemmin saanut tolkkua, mutta yksilö olkoon esimerkkinä salaisesta mielihalusta.
https://www.nettiauto.com/citroen/ds5/9423795
- Viime kesänä ihan vakavissani harkitsin tuollaista, ykkösvaihtoehto ennalta oli toki 159 (120iA lopulta kakkoskulkineen virkaa toimittaa).
Jäi hieman takaraivoon nalkuttamaan ääni siitä, etten edes koeajanut ranskatarta...
- Haukkukaa nyt joku tietäjä tuo DS5, niin ei tarvii jossitella!
(Tietty tykkään ykkössarjalaisesta näppäryyden, suorituskyvyn, automaatin, vetotavan ja viimeistelyn laadun vuoksi - mutta kun vanhan käytetyn ostaa niin 1,5 keur saa pudottaa ensimmäiseen puoleen vuoteen korjaussarjaksi. Tiedä sitten olisiko tuoreemmalla kehonsiirtimellä budjetti pienentynyt. Anywho - parkkiruutu on himassa E87:llekin ahdas, joten oikea valinta...)
EDIT: Jos olis yhtään enempää karvoja palleissa niin tämä: https://www.nettiauto.com/citroen/xm/9313659
En kyllä noista myyntipuheen hieroglyfeistä erityisemmin saanut tolkkua, mutta yksilö olkoon esimerkkinä salaisesta mielihalusta.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: Autonvaihtoketju
^ tuo Xm olisi harrasteautona /newtimerina kiva... vaan omalla n. 30 tkm:n ajosuoritteella
riisseliä kaipaan. Sitten Dess = jumalatar , aika erilainen se on bimmeriin verrattuna
riisseliä kaipaan. Sitten Dess = jumalatar , aika erilainen se on bimmeriin verrattuna
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
-
- Viestit: 682
- Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
- Car(s): Proceed Gt -19 & Niro -18 & Miata -90 ex: Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
- Paikkakunta: Espoo
Re: Autonvaihtoketju
Ei ole DS5 sama kuin C5 . C5 on pehmeämpi varsinkin hydraulisella jousituksella vaikka ei se enää tuossa viimeisimmässä versiossa ole niin pehmeä ja keinuva kuin ennen ja viety enemmän muiden merkkien suuntaan. Mitä lukenut seuraillut sitikka foorumin keskusteluja, niin tuo DS5:n on aika kova ja siitä kannattaa etsiä facelift versio, jossa jousitusta on parannettu tai sitten vaihtaa vanhempaan uudemman komponentit taakse.lerppu kirjoitti:Eikös tuo C5 ole aikalailla sama asia kuin DS5?
https://www.nettiauto.com/citroen/ds5/9423795
- Viime kesänä ihan vakavissani harkitsin tuollaista, ykkösvaihtoehto ennalta oli toki 159 (120iA lopulta kakkoskulkineen virkaa toimittaa).
Jäi hieman takaraivoon nalkuttamaan ääni siitä, etten edes koeajanut ranskatarta...
- Haukkukaa nyt joku tietäjä tuo DS5, niin ei tarvii jossitella!
(Tietty tykkään ykkössarjalaisesta näppäryyden, suorituskyvyn, automaatin, vetotavan ja viimeistelyn laadun vuoksi - mutta kun vanhan käytetyn ostaa niin 1,5 keur saa pudottaa ensimmäiseen puoleen vuoteen korjaussarjaksi. Tiedä sitten olisiko tuoreemmalla kehonsiirtimellä budjetti pienentynyt. Anywho - parkkiruutu on himassa E87:llekin ahdas, joten oikea valinta...)
EDIT: Jos olis yhtään enempää karvoja palleissa niin tämä: https://www.nettiauto.com/citroen/xm/9313659
En kyllä noista myyntipuheen hieroglyfeistä erityisemmin saanut tolkkua, mutta yksilö olkoon esimerkkinä salaisesta mielihalusta.
Jos eksotiikkaa haluaa citikka rintamalta, niin sitten C6 . Sellaista tekisikin hieman mieli. Ylläpito kulut vain hieman peloittavat.
Edit: Lerpulle vielä, että tuossa DS5:n THP moottorissa olisit myös saanut mukaasi bemarin moottori suunnittelun kukkaset venyvine ketjuinen ja karstoittuvine imusarjoineen
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
^Noista bimmerin koneista paljon jutellaan. Mulla on ollut JTS, bring it! (Ainoat konerikot mitä 30 autoon on mahtunut on olleet Toyotassa ja Cadillacissa, jälkimmäinen oli edellisen omistajan tyhmyydestä johtuvaa eikä niinkään standard of the worldistä.)
Mutta kiitokset tiedosta! En ole kauppaan ryntäämässä, mutta välillä tulee hekumoitua edellisvuosien ranskattaria (C6 kyllä rulettaa myös). Ei silti, vanhat brititkin on todella tyrmääviä: https://www.maxim.com/women/elizabeth-h ... int-2018-2
Mutta kiitokset tiedosta! En ole kauppaan ryntäämässä, mutta välillä tulee hekumoitua edellisvuosien ranskattaria (C6 kyllä rulettaa myös). Ei silti, vanhat brititkin on todella tyrmääviä: https://www.maxim.com/women/elizabeth-h ... int-2018-2
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: Autonvaihtoketju
Allekirjoittanut tekee töitä autoliikkeelle ja välillä tulee tarjolle "yllättäen ja pyytämättä" kiinnostavia autoja. Nyt olisi tarjolla erittäin houkutteleva yksilö nimittäin Peugeot 407 Coupé 3,0 automaatti. Suomi-auto, 110tkm, samassa perheessä uudesta asti, tumman sininen, vaaleat nahat, kattoluukku ym.ym.
Kokemuksia, mielipiteitä? Mielestäni ko. Pösö on yksi kauneimmista nyky-autoista, vaikka onhan tuokin jo 10 vuotta vanha.
Kokemuksia, mielipiteitä? Mielestäni ko. Pösö on yksi kauneimmista nyky-autoista, vaikka onhan tuokin jo 10 vuotta vanha.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Autonvaihtoketju
Hieman pösöistä kokemuksia... Go for it. Tuo on hieno, mut tuskin luotettavin
Käy ainakin kokeilemassa, miltä tuntuu ajaa...
Käy ainakin kokeilemassa, miltä tuntuu ajaa...
- Albertolli
- Viestit: 4181
- Liittynyt: 08 Joulu 2011, 10:22
Re: Autonvaihtoketju
^^Kyllähän tuo kuulostaa sellaiselta herrasmiehen yhdistelmältä, että onhan sinun otettava se talteen ainakin vähäksi jos ei ole hinnan kiroissa.
Kyllä isin silmäpusseihin mahtuu!
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: Autonvaihtoketju
^^ Myyntipäällikkö sanoi, että tuo sopisi minulle kun on kuulmma jo kokemusta "haastavista" harrastelaitteista. Taisi puhua jotain käsikranaatista ilman sokkaa....humoristi.
^ Tuolla ajatuksella hankintaa ajattelinkin. On kyllä hulppea laite.
^ Tuolla ajatuksella hankintaa ajattelinkin. On kyllä hulppea laite.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Autonvaihtoketju
Ostaa Pösön pois, jos yhtään siltä tuntuu ja hinta on sopiva. Jotain sellaista, johon voisin itsekin sekaantua.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Autonvaihtoketju
Kyllä, kyllä, kyllä. Upea auto, hyvä kyyti ja hieno moottori. Tiedä nyt siitä luotettavuudesta tai sen puutteesta, moottori on vahva, laatikot ei mitään pommeja ja muutenkin ihan vahvoja kamppeita ovat. Tuttavapiirissä useita 407:ja, pari coupeakin, ja itsekin useamman vuoden 407:lla taittaneena voin vain kehua. Itsellä oli tosin farkku ja diesel, mutta perusrakenne lie sama kuitenkin.
Aiemmin mainitulle Citroen C6:lle myös vahva hyväksyntä, ollut yksi omienkin päiväunien kohteista jo vuosia.
Aiemmin mainitulle Citroen C6:lle myös vahva hyväksyntä, ollut yksi omienkin päiväunien kohteista jo vuosia.
- jyrkip
- Viestit: 790
- Liittynyt: 03 Helmi 2014, 20:51
- Car(s): Ex. Alfat: Giulia super 1300
156 Sportwagon 2,0 JTS 16v -03
156 Sportwagon 2,4 JTDm 20v -05
166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04 - Paikkakunta: Nummela
Re: Autonvaihtoketju
Eihän 407ssa ole muuta isoa kuin lämppärin läppä ongelmana. Jos ei ole jo rikki tai korjattu niin kohta on ja ilmeisesti aika työläs remontti. Tai en tiedä onko nuo yksilöitä, toiset haukkuu alimpaan helvettiin, toiset kehuu. Mun 2,7hdi sw on ainakin toiminut moitteettomasti 25tkm viime keväästä. Paitsi että kuskin puolen lämmön säätö ei toimi ja on vähän kylmä... Osta pois.
Ex. 166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04
Autonvaihtoketju
No se joo, vahvistettu osa ~90 €, mutta jos tekee "oikein" niin töitä 900 €, kojelauta pitää purkaa. Sen läppäakselin saisi kai vaihdettua vähän pielavetisesti muistaakseni apukuskin jalkatilan kautta, sahaamalla lämmönsäätöboksin päädyn auki ja sitten liimaamalla kasaan. Omasta meni se aikanaan muutama kuukausi takuun loppumisen jälkeen, niin Hämeenlinnan silloisen marmoritiskin huoltopäällikkö tms puhui puolet työstä maahantuojan piikkiin.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Autonvaihtoketju
Juuri tuon kyseisen keissin taisin joskus nähdä Järvenpään Carpojilla olleen työn alla. Siellä työvelotus tais olla "vain" 600€ (jotain 70€/h)... Ja ilmeisesti ainakin joissakin malleissa läppäakseli on symmetrinen, että sen voi kääntää ympäri - tai sitten moottorit voi kääntää toiseen päähän peilikuvaksi tai jotain muuta tällaista, koska mainitussa yksilössä kyseinen temppu oli jo tehty ja pitänyt kehitellä uutta akselia tai kiinnitystä.
Älytön rakenne kyllä laittaa jatkuvasti veivaavaan osaan muovia. Vähän kuin 159:ssä oleva ilmastointilaitteen "matto", sillä erolla että se matto kun lähtee, puhalletaan joka tuubista tavaraa ja lämmönsäätö taitaa olla edelleen tehty läpillä?
Älytön rakenne kyllä laittaa jatkuvasti veivaavaan osaan muovia. Vähän kuin 159:ssä oleva ilmastointilaitteen "matto", sillä erolla että se matto kun lähtee, puhalletaan joka tuubista tavaraa ja lämmönsäätö taitaa olla edelleen tehty läpillä?
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: Autonvaihtoketju
Yksilöitähän nämä ovat ja tuo läppävika taitaa toisiaan vaivata useampaa yksilöä. Jos sen korjaus tulee eteen, löytyy kyllä apuja lähipiiristä. Iso työ, mutta tehtävissäjyrkip kirjoitti:Eihän 407ssa ole muuta isoa kuin lämppärin läppä ongelmana. Jos ei ole jo rikki tai korjattu niin kohta on ja ilmeisesti aika työläs remontti. Tai en tiedä onko nuo yksilöitä, toiset haukkuu alimpaan helvettiin, toiset kehuu. Mun 2,7hdi sw on ainakin toiminut moitteettomasti 25tkm viime keväästä. Paitsi että kuskin puolen lämmön säätö ei toimi ja on vähän kylmä... Osta pois.
Kiitos vaan tarjouksesta. En ole siis erityisesti etsinyt 407:aa, mutta tuo vaan tuli sopivasti tarjolle.
Kunhan tästä flunssasta selviää, niin täytyy hieroa kauppaa. Katsotaan, johtaako se sitten toimenpiteisiin Autohan on jo pihassa koeajossa, mutta kuumeen takia ei jaksa lähteä testaamaan pidempää lenkkiä.Alfissimo kirjoitti:Ostaa Pösön pois, jos yhtään siltä tuntuu ja hinta on sopiva. Jotain sellaista, johon voisin itsekin sekaantua.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Autonvaihtoketju
Mulla oli 407 viisi vuotta ja ainakin tuo yksilö oli kohtuullisen huoleton ja edullinen ylläpitää. Lämppäristä katkesi apukuskin läppäakseli joten kojelauta tuli kiskottua irti, mutta eipä tuo mikään tekemätön homma ole. Hankaluus on lähinnä siinä että lämppäri sisältäen ilmastoinnin höyrystinkenno on irrotettava, eli kylmäaineet pitää rempan vuoksi tyhjentää. Yksialueisia lämppäreitä on "korjattu" siirtämällä läppää käyttävä moottori akselin toiseen päähän, mutta kaksialueisessa ei tuollaista poppakonstia voi tehdä.
407:ssa näyttää joissakin yksityiskohdissa säästetyn vähän liikaa. Esimerkiksi takavalojen moninapaliitin nyt vaan on typerästi mitoitettu ja maapinnin kontakti palaa, mutta ei ole mahdoton homma tehdä noille ylimääräisiä maadoituksia. Parkkitutkan antureita kuluu, samoin sivupeileihin sai vaihtaa lasit lämmittimien pimennyttyä. Alapallojen tilalla on laakerointi joka ei kestä loputtomiin, ja omaani vaihdettiin kumpikin puoli kertaalleen. Yksi ABS-anturi väsähti ja lisäjarruvalo irtosi liimauksesta. Muita varsinaisia rikkoutumisia en muista, tuulilasin vaihtoa ja kuluneita jarrulevyjä en auton syyksi laske. Kokonaisuutena ei mitään sellaista etten voisi harkita 407 kupeeta itselleni jos takaoville ei olisi välttämätöntä tarvetta.
Ja sitten taas toisaalta, työkaverin 150 tkm ajettuun yksilöön on vuoden sisään vaihdettu ainakin hammastanko, vetoakseli, takaiskarit ja mitä kaikkea rojua joiden vaihto ei mielestäni kuulu asiaan tuollaisilla metreillä. Taitaa olla tuuripeliä...
407:ssa näyttää joissakin yksityiskohdissa säästetyn vähän liikaa. Esimerkiksi takavalojen moninapaliitin nyt vaan on typerästi mitoitettu ja maapinnin kontakti palaa, mutta ei ole mahdoton homma tehdä noille ylimääräisiä maadoituksia. Parkkitutkan antureita kuluu, samoin sivupeileihin sai vaihtaa lasit lämmittimien pimennyttyä. Alapallojen tilalla on laakerointi joka ei kestä loputtomiin, ja omaani vaihdettiin kumpikin puoli kertaalleen. Yksi ABS-anturi väsähti ja lisäjarruvalo irtosi liimauksesta. Muita varsinaisia rikkoutumisia en muista, tuulilasin vaihtoa ja kuluneita jarrulevyjä en auton syyksi laske. Kokonaisuutena ei mitään sellaista etten voisi harkita 407 kupeeta itselleni jos takaoville ei olisi välttämätöntä tarvetta.
Ja sitten taas toisaalta, työkaverin 150 tkm ajettuun yksilöön on vuoden sisään vaihdettu ainakin hammastanko, vetoakseli, takaiskarit ja mitä kaikkea rojua joiden vaihto ei mielestäni kuulu asiaan tuollaisilla metreillä. Taitaa olla tuuripeliä...
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Re: Autonvaihtoketju
Ja tuon V6 bensan jakopää yhtä työläs vaihdettava kuin Alfan vastaavaan ja lähes yhtä usein. Varmaankin aikalailla saman laatuinen kampe kun 156 paitsi ettei mätäne niin herkästi. Yksi korjaamoja työllistävimpiä pökettejä, toisaalta voisin tollasen itellekkin ottaa ja onhan se harvinainen peli.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Autonvaihtoketju
Hyvää ystävänpäivää forumilaisille!
Itse ystävystyin tänään Kaivokselassa pienen ruotsalaisen blondin kanssa, joka on tosin kotoisin Belgiasta.
Seurasi minua kotiin saakka.
Itse ystävystyin tänään Kaivokselassa pienen ruotsalaisen blondin kanssa, joka on tosin kotoisin Belgiasta.
Seurasi minua kotiin saakka.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Re: Autonvaihtoketju
Kaveri vedätti kerran aika pitkään, että oli netistä löytänyt yhden kivannäköisen japanilaisen. Käynyt kattomassakin sitä naapurikaupungissa... kunnes ymmärsinglideslope kirjoitti:Hyvää ystävänpäivää forumilaisille!
Itse ystävystyin tänään Kaivokselassa pienen ruotsalaisen blondin kanssa, joka on tosin kotoisin Belgiasta.
Seurasi minua kotiin saakka.
- Kivijärvi
- Viestit: 894
- Liittynyt: 23 Marras 2005, 08:00
- Car(s): Alfa 159 2.4 JTDm, Citroën Berlingo 1.5 BlueHDI 100
ex: Fiat 500L, Fiat 500, Lancia Delta,
Alfa 156 2.0 TS...
Re: Autonvaihtoketju
^^ Onnea Vollesta! Eihän tässä kaikkea tarjolla olevaa autoa ole ehtinyt kokeilla, mutta viikon kokemuksella Ocean Race -varusteinen V40 perusdiesel on jäänyt mieleen erittäin vakuuttavana ja omistushalua herättävänä autona. Yksinkertaisesti toimii ja on hyvä ajaa. Paitsi takaovet jäätyy jumiin sään seilatessa nollan ja pakkasten välillä... pidä kahvat ja tiivisteet kuivina.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Re: Autonvaihtoketju
Kiitos!Kivijärvi kirjoitti:^^ Onnea Vollesta! Eihän tässä kaikkea tarjolla olevaa autoa ole ehtinyt kokeilla, mutta viikon kokemuksella Ocean Race -varusteinen V40 perusdiesel on jäänyt mieleen erittäin vakuuttavana ja omistushalua herättävänä autona. Yksinkertaisesti toimii ja on hyvä ajaa. Paitsi takaovet jäätyy jumiin sään seilatessa nollan ja pakkasten välillä... pidä kahvat ja tiivisteet kuivina.
-ja vinkeistä myös..
Tyytyväinen olen ollut, paitti mitä nyt viihdejärjestelmä on vähän vanhanaikaisen kömpelö ja auto on yllättävän kankea pysäköitävä.
Muutoin yhtä hymyä.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Autonvaihtoketju
Tuleekohan kohta Saksassa kunnon alennukset käytettyjen dieseleiden markkinoilla?
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vanh ... o/7MwyKwvk
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/vanh ... o/7MwyKwvk
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Re: Autonvaihtoketju
Vaimon renu lähtee paalaimeen ja paperit tehtiin uudesta i10stä kun sai suht kivan tarjouksen.
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Autonvaihtoketju
Huoh... JOS haluaisin pieniruokaisemman auton talveksi niin mitä olisi tarjolla? Nyt siis toimii talviautona tuo CLK 230 Kompressor..
Kriteerejä:
-2000-luvulta
-Bensakone ja pieni matkakulutus
-Saisi olla kuitenkin juotenkin hauska, persoonallinen tai kiva ajaa. Ei mikään perus Avensis..
-Pitää mahtua kyytiin esim penkit kaadettuna maastopyörä. Pyörä kylkee nykyään Mersunkin perässä ilman etukiekkoa.
-Budjetti mielellään alle 5k€
Eli unelma olisi pieni, tilava, pieniruokainen mutta pirteä, modernihko ja edullinen.. Eikä yhtään haittaa vaikka olisi italialainen tai ranskalainenkaan..
Mites esim nämä:
https://www.nettiauto.com/fiat/bravo/9435669
Onhan tuo pirun miehekäs... Mutta se ei ole koskaan ollut pääasia..
Kriteerejä:
-2000-luvulta
-Bensakone ja pieni matkakulutus
-Saisi olla kuitenkin juotenkin hauska, persoonallinen tai kiva ajaa. Ei mikään perus Avensis..
-Pitää mahtua kyytiin esim penkit kaadettuna maastopyörä. Pyörä kylkee nykyään Mersunkin perässä ilman etukiekkoa.
-Budjetti mielellään alle 5k€
Eli unelma olisi pieni, tilava, pieniruokainen mutta pirteä, modernihko ja edullinen.. Eikä yhtään haittaa vaikka olisi italialainen tai ranskalainenkaan..
Mites esim nämä:
https://www.nettiauto.com/fiat/bravo/9435669
Onhan tuo pirun miehekäs... Mutta se ei ole koskaan ollut pääasia..
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
Ihan kuin noita C4:sia olis ollut melkein joka nurkalla vuosikymmen sitten... Äkkiä ovat haihtuneet! Ajelin tollasta joskus, ratti pyörii mutta töötti pysyy aloillaan. Hauska!
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Re: Autonvaihtoketju
Tuo Bravohan on hyvä vaihtoehto, jos Giulietta ei mahdu budjettiin.Mandeprkl kirjoitti:Huoh... JOS haluaisin pieniruokaisemman auton talveksi niin mitä olisi tarjolla? Nyt siis toimii talviautona tuo CLK 230 Kompressor..
Kriteerejä:
-2000-luvulta
-Bensakone ja pieni matkakulutus
-Saisi olla kuitenkin juotenkin hauska, persoonallinen tai kiva ajaa. Ei mikään perus Avensis..
-Pitää mahtua kyytiin esim penkit kaadettuna maastopyörä. Pyörä kylkee nykyään Mersunkin perässä ilman etukiekkoa.
-Budjetti mielellään alle 5k€
Eli unelma olisi pieni, tilava, pieniruokainen mutta pirteä, modernihko ja edullinen.. Eikä yhtään haittaa vaikka olisi italialainen tai ranskalainenkaan..
Mites esim nämä:
https://www.nettiauto.com/fiat/bravo/9435669
Onhan tuo pirun miehekäs... Mutta se ei ole koskaan ollut pääasia..
Mites ranskalaisia: https://www.nettiauto.com/renault/megane/9056208
Olen katsellut pari vuotta, kun lähellä asuva hemmo ajaa samanlaisella. Ihan mielenkiintoinen..
Senza cuore saremmo solo macchine
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Autonvaihtoketju
Juuri viimekuussa sain VTS C4:sen myytyä. Ja siinä myymisessä oli aikamoinen työmaa.
Kävin viime kesänä kokeilemassa tuota Meganea. Oli vähän liian laitettu ja antoi jotain sytytyksen vikailmoitusta. Ja onko loppupeleissä kovin pieniruokainen...? Giulietta on ihan liian arvokas. Mites MiTo? Mahtuuko sinne perälle mitään? Nettiautossa on yllättävän halpa QV.hagger16 kirjoitti:Tuo Bravohan on hyvä vaihtoehto, jos Giulietta ei mahdu budjettiin.
Mites ranskalaisia: https://www.nettiauto.com/renault/megane/9056208
Olen katsellut pari vuotta, kun lähellä asuva hemmo ajaa samanlaisella. Ihan mielenkiintoinen..
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Autonvaihtoketju
^meillä mahtui lastenvaunut koppa mukana
-
- Viestit: 682
- Liittynyt: 22 Syys 2011, 17:29
- Car(s): Proceed Gt -19 & Niro -18 & Miata -90 ex: Sportage -16, F20 -12, E91 -09, Giulietta MA -11 SP I, Focus Wagon -13 147 "Ruttutukku" -07, E87 -07, GT selespeed -05, Delta 1.4Tjet -09, C2 -05, Xsara -98, ZX -97, BX -89, CX -87
- Paikkakunta: Espoo
Re: Autonvaihtoketju
Mito QV on varmaankin jäsen billyn talviauto? Ainakin natsaisi varustuksen ja värin puolesta.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Autonvaihtoketju
Hieno, halpa ja erikoinen.Mandeprkl kirjoitti: Mites esim nämä:
https://www.nettiauto.com/fiat/bravo/9435669
Onhan tuo pirun miehekäs... Mutta se ei ole koskaan ollut pääasia..
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Autonvaihtoketju
Kuinka pieni saa olla? Lancia Musa täyttää ehdot aika tarkasti. Nettiautossa on tosin juuri nyt tarjolla vain diesel.
Järkiautoilija
-
- Viestit: 264
- Liittynyt: 25 Syys 2016, 17:11
- Car(s): Mito QV '10
360 Modena F1 '01
ex. 911 '08 & Fiat 500 '10 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: Autonvaihtoketju
Jeps, meitsin käyttöauto siis.Gusse kirjoitti:Mito QV on varmaankin jäsen billyn talviauto? Ainakin natsaisi varustuksen ja värin puolesta.
En tiedä onko se erityisen halpa, siinä on häikkää etuiskareiden antureissa joita olen parasta aikaa metsästämässä. Sen jälkeen se on suht esittelykondiksessa. Hinta tingitty valmiiksi, ensi syksynä tulee jakopää eteen ja se on ~400e keissi joka on hinnasta tingitty, eli se on pyöreästi reilun 9ke:n auto. Aikalailla talvihinta tälläiselle "hothatchille"? Jahka saan huhtikuussa kesävalssit alle ja kevätkuumeisen jengin chattiautoa penkomaan niin hinta nouseeMandeprkl kirjoitti: Kävin viime kesänä kokeilemassa tuota Meganea. Oli vähän liian laitettu ja antoi jotain sytytyksen vikailmoitusta. Ja onko loppupeleissä kovin pieniruokainen...? Giulietta on ihan liian arvokas. Mites MiTo? Mahtuuko sinne perälle mitään? Nettiautossa on yllättävän halpa QV.
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Autonvaihtoketju
Lancia Musa ei kyllä sytytä. Liian tila-automainen koppi. Onhan tuo luokassaan kyllä mielenkiintoisempi ja penkit on hienot.Isola kirjoitti:Kuinka pieni saa olla? Lancia Musa täyttää ehdot aika tarkasti. Nettiautossa on tosin juuri nyt tarjolla vain diesel.
- jyrkip
- Viestit: 790
- Liittynyt: 03 Helmi 2014, 20:51
- Car(s): Ex. Alfat: Giulia super 1300
156 Sportwagon 2,0 JTS 16v -03
156 Sportwagon 2,4 JTDm 20v -05
166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04 - Paikkakunta: Nummela
Re: Autonvaihtoketju
Ja luovutus tänään. MINI jäi kauppaan ja musta yaris lähti matkaan. Reilu 100 km kertoi jo värin huonon puolen...jyrkip kirjoitti:Meillekin tulee tojotanaaras. Käytiin sopimassa kauppa hybridiyariksesta. Vaimon Mini menee vaihdossa ja yksi varaosaromu muuttuu romutustodistukseksi. Toyota saapuu Hankoon 28.2.
Ex. 166 2,4 JTDm 20V Sportronic -04