
Uusi tolueniton VHT tuntuu toimivan ihan yhtä hyvin kuin vanhakin. Ja haisee yhtä pahalle.


Valvoja: Moderators
Menee pahvista läpi.Satakuusnelonen kirjoitti:Aika lyhkäset pultit muuten
Jep, ja itse kaipaisin mietiskelyhymiötäJiiPee kirjoitti: Btw. hymiövalikoimasta puuttuu selkeästi muun muassa peukutushymiö, höh.
Mistä hankit wrinkleä? Löytykö ihan Suomesta?Pele kirjoitti:^ Kiitos paljon.![]()
Uusi tolueniton VHT tuntuu toimivan ihan yhtä hyvin kuin vanhakin. Ja haisee yhtä pahalle.![]()
Pikaisella haulla ei ainakaan silloin löytänyt suomalaisilta kauppiailta.alfa 156 v6 kirjoitti:Mistä hankit wrinkleä? Löytykö ihan Suomesta?Pele kirjoitti:^ Kiitos paljon.![]()
Uusi tolueniton VHT tuntuu toimivan ihan yhtä hyvin kuin vanhakin. Ja haisee yhtä pahalle.![]()
Pele kirjoitti:^ Kiitos.![]()
Useimmiten puran kaasuläpän ja lasikuulapuhallan ulkopuolen.
Nyt lähtökohta oli suht hyvä, niin pädyin vain pesemään hyvin ja sitten pehmeällä harjalla kevyesti kiilloittamaan.
Tuli ehkä hieman liiankin kiiltävä vrt. alkuperäinen.
Kännykkäkuva tuosta ei ole paras mahdollinen.
Jotenkin nuo keltapassivoinnin sävytkin näyttää laimeilta.![]()
Kaasuläpän vivut on kyllä oikeasti ihan hyvän keltaiset.
Pitäis!Pele kirjoitti:Pitäiskö tuokin herätellä ajoon tänä kesänä?![]()
Vähän niinkuin juhlavuosi. Auto täyttää 30v, ja tulee olleeksi omistuksessani kesällä 20v.
Leimalla tuli käytyä viimeksi muistaakseni 2010.
Käytät tuota ryppymaalia useammin; onko siihen jotain mitä pitäisi tietää tai ennakoida, eikö noita lämmitetty ensin?Pele kirjoitti:Ja Wrinkleä tuli taas suihkittua. Evon imusarja saatettiin alkuperäisen näköiseksi.
Ennen ja jälkeen:
Eikö siitä ole kaukosäätöistä lukitusta?pitkämies kirjoitti:Tää alkaa toistaa itseään mutta koittakaa nyt kestää......Eli kuskin oven lukkopesä pyörähti .
On. Mutta kun on ihana Keski-Euroopn tuonti niin avaimia on tasan yksi(!) kappale. Ja kun kyseinen "kake" on hiukan...hmmm...käytetty...niin varminta on lukita kulkuneuvo lukkopesästä ja avata kakella! Jos nimittäin käy niin että kake ei suostukaan avaamaan autoa....Kun tällöin käännät lukkopesää manuaalisesti, tuloksena on kaamea kirkuminen!.......Jalamari kirjoitti:Eikö siitä ole kaukosäätöistä lukitusta?pitkämies kirjoitti:Tää alkaa toistaa itseään mutta koittakaa nyt kestää......Eli kuskin oven lukkopesä pyörähti .![]()
Kyllä vain. On aikalailla erinäköinen sen jälkeen.Satakuusnelonen kirjoitti:Oikeaoppinen kiristys siis myötäpäivään kääntämällä?
Tässä Evossa hihnalla oli kilometrejä n. 10tkm. Vuosia sensijaan 14.mutt kirjoitti:Mun aikoinaan ostamassa Thema 16V:ssä oli todella pahasti yliaikainen hihna ja ihan tolkuttoman löysällä. Ehjä se oli vielä hihnaa vaihtaessa... tasapainoakselien hihnakin oli katkennut, ja kulunut puoleen väliin poikki toisesta kohdasta, kun katkennut pätkä oli nojannut nokkahihnaan. Ei ne nyt ihan heikoimpia ole olleet. Yliajasta kertonee jotain sekin, että tasapainoakselien hihnapyörät oli käyttämättömyyttään niin paksussa ruosteessa, että uusia ne olisi pitänyt, jos olisi uuden remmin aikonut laittaa.