
Meinaakohan FIAT jenkkimarkkinoille? Näyttää vähän tuollaiselta luksusmallilta kuitenkin

EDIT: Tuli transfer quota vastaan Geocityssä


Tässä linkkinä
Valvoja: Moderators
ok...sallimato kirjoitti:Sarkasmia oli. Pointtini oli se, että harvoin näitä SUVeja nykyään ostetaan maasto-ominaisuuksien vuoksi. Ainakaan autotyypin isoilla markkinoilla, eli ameeriikoissa.Mirafiori kirjoitti: sport utility vehicle...
Kannattaako höpistä jos ei tiedä asioista.....Campari kirjoitti:Fiat Croma SUV/Tila-auto tjmsp
Täysin turha peli, ei niitä kukaan osta, vai ootteko nähnyt esimerkiksi
montakin Opel Signumia tai Rellun Vel Satisia, joiden kanssa se kai lähinnä kilpailee. Hölmöä on Fiiun hajottaa osaamistaan tuolle alueelle, kun muut
sen tekevät paremmin ja kokemusta on monilla paljon enemmän.
Pistäs vaan ne pikkuautot iskuun, niitä tarvitaan aina ja jokapaikassa.
No, jos sitä rahaa firmalla on, niin siitä vaan ...
-cr
Palstan nimi on "Yleistä löpinää"Mirafiori kirjoitti: Kannattaako höpistä jos ei tiedä asioista.....
Lähinnä tässä suomen tilannetta puntaroin, mutta enpä usko, että tuostaMirafiori kirjoitti:
Croma on eräälainen Farmarin ja tila-auton risteytys.....ja kilpailijoita ovat siis vaikkapa Vectra SW, Renault Scenic....jne....D-segmentti ja C-mpv segmentti ovat myynniltään kolmanneksi ja neljänneksi tärkeimmät segmentit euroopassa....![]()
Lähinnä sitä, että kun noita kotteroita on jo niin monella valmistajalla, miksiMirafiori kirjoitti:
Mitä tarkoittaa hajoittaa osaamistaan?![]()
![]()
Kyllä se muutenkin aika paljon Opelilta näyttää, ainakin takaa.Mirafiori kirjoitti:
Pohjalevy on Vectran...synergiat ovat suuret, joten fiat tekee mallilla voittoa jo 35.000 vuosittaisen kappaleen jälkeen.....myyntiennuste on 60.000 vuodessa.
Olihan Multiplakin hieno idea ja hyvä tila-auto, mutta eipä ole juuri täällä pohjolassa näkynyt, toki Italiassa kyllä.Mirafiori kirjoitti: Croma täydentää Fiatin mallistoa ja hyvin rakennettuna mallina nostaa imagoa. Hinta on silti kilpailukykyinen.