V8 ja GTI-Magazine kiihdytyspäivät Alastarossa 4.6.2005

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

V8 ja GTI-Magazine kiihdytyspäivät Alastarossa 4.6.2005

Viesti Kirjoittaja HANU »

Onko joku muu lähdössä koittaan Alastaron kiihdytys-suoralle kuinka vehkeet lähtee viivalta? Nyt olisi hyvä tilaisuus, niin ei tarvisi arvailla ja kuvitella Alfan todellista suorituskykyä! Itse menen paikalle jos säät sallii ja muutama lähtö täytyy repästä, tavoitteena allekirjoittaneen enkan eli 14.5 sekennin alitus jonka olen ajanut tietysti GTA:lla. Tokihan siellä kaikki turbo Toyotat kovempaa kulkee, mutta ei kai se haittaa!
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Toronado
Viestit: 499
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 07:23
Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Toronado »

Voisihan sitä lähteä 75:lla (1,6).Puoli minuuttia taitaa olla realistinen aikatavoite? :lol:
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Tulipa kiihdytettyä ja vielä huonommin kuin viime vuonna! isommat pyörät ja isot silikoniletkut vei voimat tai sitten kuski oli löysä! No ensi viikonloppuna sitten ajetaan mutkaa Ahvenistolla paremmalla menolla!
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Aika, loppunopeus?

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

14,71 ja 154 km/h, viime vuonna 14,5 ja 155.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Kun loppunopeus on melkein sama, niin sutiko alussa tuon kahden kymmenyksen verran.

Oma enkka on 15,3, ajettu kauan sitten Ooppelilla.

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Juu, suti kyllä heti kun nosti lähtökierrokset yli 3000:n, joko rata oli liukas tai 19" kumit ei ole paras mahdollinen kiihdyttelykumi.
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

HANU kirjoitti:Juu, suti kyllä heti kun nosti lähtökierrokset yli 3000:n, joko rata oli liukas tai 19" kumit ei ole paras mahdollinen kiihdyttelykumi.
Niisä sun renkaisa on vain huono pito.
Hommaa Pirellit, niin rupeaa taas pito löytymään :mrgreen: :wink:

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Burnis paikalla oli niinpaljon pitoo, että vaikka oli 5000 kierroksia ni auto värisi ku haavanlehti, eikä meinannu tyhjää lyödä ja viivalla suttas huolella! Olis tarvinnu lainata sun Pirellejä!
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Ja takasin olis saanu vain vähän käytettynä, ainakin eturenkulat :mrgreen:

Vastaa Viestiin