CARF Ahvenisto 12.6.05
Valvoja: Moderators
- Keltsi
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
Ongelmahan tässä tapauksessa on ilmeisestikkin ollut se, että Ahveniston radan vuokrauksen siirtyessä Carb-ex:ille tästä ei oikein tiedoitettu mm. merkkikerhoja. Silläaikaa, kun kerhot ihmettelivät mistä rata-aikoja oikein saa varata, muut veivät vapaat ajat. Esim. Lada-kerho jäi nuolemaan näppejään, mutta heidät otettiin mukaan GFF:N ja Lancia clubin ratapäiville.
Hämeenlinnan kaupunki edellytti ratavuokrien pitämistä viime vuoden tasolla tänä vuonna, mutta mitä tapahtuukaan ensi vuonna... Itse pelkään, että pienet merkkikerhot hinnoitellaan ulos ja rata-ajat menevät firmoille ja suurien tapahtumien järjästäjille.
Hämeenlinnan kaupunki edellytti ratavuokrien pitämistä viime vuoden tasolla tänä vuonna, mutta mitä tapahtuukaan ensi vuonna... Itse pelkään, että pienet merkkikerhot hinnoitellaan ulos ja rata-ajat menevät firmoille ja suurien tapahtumien järjästäjille.
-
puuha kirjoitti:En ole kuulukkaan koko jutusta.
Eli minullakin olisi mahdollisuudet - vai kuulunko tuohon "lähes" porukkaanHANU kirjoitti:Juu, sapuskat sille ketä alittaa Ahvenistolla Alfacupissa "virallisessa" ajanotossa mun viimevuotisen 1,41,38 ajan, etuvetoisella ja siviilirenkaisella(ei slicseillä) Alfalla! Helppoo ku heinänteko, onnistuu lähes kaikkien laitteilla!
Vittu näin on. Joku tyyli se on pidettävä.Vittorio Jano kirjoitti:Jos oikein muistan, niin Affenistolla taitaa olla uusi vetäjä. Hinnat nousseet?
Yhteistapahtumat ovat periaatteessa kannatettavia ja kivoja: esim. viime kesän Jaguarit AREFin ratapäivänä. Ehkä olen elitisti ja vanhus, mutta mielummin näkisin radalla tuon tyyppistä seuraa, kuin jotain pipopäädriftaajia.
Älkää prkl myykö sieluanne!!!
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Kyllä se homma taitaa mennä niin että vähän maristaan ja huudetaan, tullaan kuitenkin paikalle ja viikon jälkeen ollaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Vapaaehtoisesti kun joku tekee niin ei saa valittaa.ollikuhta kirjoitti:Älkää prkl myykö sieluanne!!!
Vähän sama homma Deltan kanssa, yli 90 % mukaan se on ihan perse lafka mutta silti siellä huollatetaan ja ostellaan autoja.
Toim. huom. viimeinen lauseke on vain "esimerkki" eikä liity varsinaisesti keskusteluun.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Itse tuskin ehdin paikalle sunnuntaina, enkä voi väittää, etteikö tuo uspartsin kaikille avoin tapahtuma samaan aikaan vie mielenkiintoa, mutta toisaalta taas en ole, eikä varmaan moni muukaan ollut carf:n vuosikokouksissa ja käsittääkseni noista hallituspaikoista ei siellä verissäpäin tapella, että täytyy nostaa hattua kaikelle sille työlle mitä pojat siellä täysin vapaaehtoisesti tekee. Ja käsittääkseni Carf:n hallituskaan ei ollut erityisen innoissaan tuosta että samaan aikaan on kaikille avoin tilaisuus. Toivotaan, että radalla ei ole heinäkuussa muita kuin Alfoja, josko itsekin silloin ehtisin paikalle ja laitetaan samaan toivelistaan vielä auringonpaiste.
Alfaholismia vuodesta 2001
- Garrett
- Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
- Viesti:
Terve vaan kaikki,
Selvitetään pikaisesti asiaa noin hallituksen pohjalta.
Alunperin piti olla 3 ratapäivää Ahvenistolla
Kun näitä oltiin varaamssa tuli välittömästi ilmoitus, että ei ole mahdollista varata noin montaa aikaa. 1 annettiin heti ja toinen sillä ehdolla, että se järjestetään jonkun muun kanssa.,
Tässä vaiheessa oli selvää, että jos haluamme tehdä kaiken itse, niin olisi vain yksi ratapäivä Ahvenistolla. Hallitus päätti, että pidämme kaksi, vaikka sitten toisella olisi joku toinenkin rataa jakamassa. Tämä toinen selventyi myöhemmin US Partsiksi. Käytännön jaosta ja keskustelun US Partsin suuntaan on tehnyt ja tekee Niko Rinne.
Alastaro ja Motopark tutkittiin toisina vaihtoehtoina järjestää ratapäivät, mutta viikonlopun kustannukset ylittivät järkevän rajat (Motopark 3000 euroa/ päivä + ALV) Keskellä viikkoa olis mahdollista, mutta hallitus ei usko sen keräävän riittävästi jäseniä, jotta se kannattaisi.
Jurvassa oli syksyllä vielä tilaa ja hinta oli huomattavasti kohtuullisempi, joten 3. ratapäivä järjestetään elokuussa siellä, ja ihan yksin, koska Jurvan radalla ei mitään jakamisvaatimuksia ole.
12.6.2005 ratapäivän jakaminen on ns. pakollinen paha. Missään tapauksessa tätä ei "säästömielessä" ole tehty. Olisimme voineet myös jäädä sieltä kokonaan pois, mutta uskomme, että päivän aikana ehtii jokainen Alfisti ajamaan riittävästi.
Sami Halme
klubimestari - CARF ry
Selvitetään pikaisesti asiaa noin hallituksen pohjalta.
Alunperin piti olla 3 ratapäivää Ahvenistolla
Kun näitä oltiin varaamssa tuli välittömästi ilmoitus, että ei ole mahdollista varata noin montaa aikaa. 1 annettiin heti ja toinen sillä ehdolla, että se järjestetään jonkun muun kanssa.,
Tässä vaiheessa oli selvää, että jos haluamme tehdä kaiken itse, niin olisi vain yksi ratapäivä Ahvenistolla. Hallitus päätti, että pidämme kaksi, vaikka sitten toisella olisi joku toinenkin rataa jakamassa. Tämä toinen selventyi myöhemmin US Partsiksi. Käytännön jaosta ja keskustelun US Partsin suuntaan on tehnyt ja tekee Niko Rinne.
Alastaro ja Motopark tutkittiin toisina vaihtoehtoina järjestää ratapäivät, mutta viikonlopun kustannukset ylittivät järkevän rajat (Motopark 3000 euroa/ päivä + ALV) Keskellä viikkoa olis mahdollista, mutta hallitus ei usko sen keräävän riittävästi jäseniä, jotta se kannattaisi.
Jurvassa oli syksyllä vielä tilaa ja hinta oli huomattavasti kohtuullisempi, joten 3. ratapäivä järjestetään elokuussa siellä, ja ihan yksin, koska Jurvan radalla ei mitään jakamisvaatimuksia ole.
12.6.2005 ratapäivän jakaminen on ns. pakollinen paha. Missään tapauksessa tätä ei "säästömielessä" ole tehty. Olisimme voineet myös jäädä sieltä kokonaan pois, mutta uskomme, että päivän aikana ehtii jokainen Alfisti ajamaan riittävästi.
Sami Halme
klubimestari - CARF ry
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
- Garrett
- Viesti:
Sopii loistavasti, kun menee US Partsin "asiakkaaksi"... Saahan tuonne muutenkin tulla ihmettelemään.. Alkuperämaa on oikea.gYdEbUh kirjoitti:Lancia thema turbo ei vissiin sovi sekaan,, bää.
Kaikki seuraavat ratapäivät ovat sitten kerhon omia ja sisäisiä, eli muita ei ole niille tulossa.
Tämä yksi on ollut ainutlaatuinen poikkeus, joka ei toivottavasti ikinä uusiudu... Ainakaan minkään yrityksen kanssa. Merkkikerhojen välisistä päivistä saa esittää toivomuksia CARF:n hallitukselle. Niitä ei ole kuitenkaan siis suunnitteillakaan.
Sami Halme
klubimestari - CARF ry
- Vittorio Jano
- Moderator
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Joo, vielä jäi epäselväksi miksi ei missään kerrottu/kerrota että kyseessä on kimppabileet?
Joutuuko muuten maksamaan täyden hinnan tuosta päivästä? Tuli vaan mieleen jos hinnat on pidettävä tänä vuonna samalla tasolla niin ottamalla pari per päivä niin siinähän tienestit tuplaantuu vaikka hinta pidetään samana..
Joutuuko muuten maksamaan täyden hinnan tuosta päivästä? Tuli vaan mieleen jos hinnat on pidettävä tänä vuonna samalla tasolla niin ottamalla pari per päivä niin siinähän tienestit tuplaantuu vaikka hinta pidetään samana..
- Garrett
- Viesti:
Käytännön järjestelyt on tehnyt Niko ja on hänellä tiedossa, mutta vain puolet tietysti maksetaan.KJS kirjoitti:Niin, kai CARF maksaa vain puolet radan vuokrasta? Tai mieluummin alle puolet, koska US Partsilla on varmaan enemmän osanottajia.
Informaation kulusta en osaa antaa mitään kunnon selitystä. Ilmeisesti kaikki olivat sen verran shokissa tuosta tiedosta, ettei niinkin tärkeä asia, kuin tiedottaminen, tullut kenellekään mieleen. Ei ainakaan minulle, ennenkuin tällä viikolla, kun tuota ajanottoa testasin ja suunnittelin miten homma tulee käytännössä menemään. Sitten jo kuulinkin, että täällä asia oli selvinnyt. Suurelle yleisölle asia tulee tulemaan kuitenkin yllätyksenä sunnuntaina..
Sami Halme
klubimestari - CARF ry
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
Veli laitto just teksiviestiä että sunnuntaina olisi kw-ratapäivät. Kysyin että onko se se us-partsin ja carfin ahveniston tapahtuma. KW-ajot nimellä kuulemma on netissä. Kertoi että sen kaveri on tulossa viritetyllä type-Rllä ja se itse hieman...hmm...muokatulla 205 gtillä. Sanoin että kyllä se voi alfaakin koittaa jos haluaa. Pitäisköhän kertoa että mulla voi olla aika hiljaista kun ei ole korttia.
Itsehän voisin mennä sinne oikeaoppisesti us-partsin asiakkaana kun tuli sieltä tuo kw:n alustasarja hommattua.
Kun olisi vaan se kortti.
Itsehän voisin mennä sinne oikeaoppisesti us-partsin asiakkaana kun tuli sieltä tuo kw:n alustasarja hommattua.
Kun olisi vaan se kortti.
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Vittorio Jano
- Moderator
- Vittorio Jano
- Moderator
-
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Hyvä kuulla, että tapahtuma oli onnistunut tilaisuuden "avoimmuudesta" huolimatta. Itse en ehtinyt paikalle (no ok, selityksen makua), mutta heinäkuussa sitten tulen mikäli taivaalta ei sada mitään autoa vahingoittavaa, kuten kiviä tai kiukkuisia mummoja. Silloin toivottavasti on jo takalevytkin vaihdettu ja etupään koiranluut ei kolise.
Alfaholismia vuodesta 2001
Meni onnettomalla täysin ohitse tämä ratapäivä-juttu. Motarille kun lähdin viiden aikaan Hämeenlinnasta Helsingin suuntaan niin perääni lähti keltainen, veikkaan ALFA 75 mallia oleva kärry. Kenen lie on, mutta tuntui liikahtavan Oli todella näyttävä !
Kertokaas joku vähän millaista sielä radalla oli, oliko väkeä ja millaisia on Alfa-kerhon tai Alfabbs-foorumin miitit
Kertokaas joku vähän millaista sielä radalla oli, oliko väkeä ja millaisia on Alfa-kerhon tai Alfabbs-foorumin miitit
- Garrett
- Viesti:
Sehän oli Keltsi, Suomen toiseksi nopein Alfa....Hakki kirjoitti:Motarille kun lähdin viiden aikaan Hämeenlinnasta Helsingin suuntaan niin perääni lähti keltainen, veikkaan ALFA 75 mallia oleva kärry. Kenen lie on, mutta tuntui liikahtavan Oli todella näyttävä !
Mitäs sille vehkeelle on tehty ? Ja sori kun menee näin offtopic...Garrett kirjoitti:Sehän oli Keltsi, Suomen toiseksi nopein Alfa....Hakki kirjoitti:Motarille kun lähdin viiden aikaan Hämeenlinnasta Helsingin suuntaan niin perääni lähti keltainen, veikkaan ALFA 75 mallia oleva kärry. Kenen lie on, mutta tuntui liikahtavan Oli todella näyttävä !
- liekki
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Viesti:
Mua ainakin pelotti niin perkeleesti kun velipoika väänsi menemään mun autolla. Itse olin siis kyydissä. Jonkun 5-6 kierrosta vedettiin ja joka kerta siinä mutkassa ennen varikkosuoraa oli 3-5 senttiä peilin ja kaiteen välissä.Abarth kirjoitti: Onko päivän nopeimmasta ajasta/autosta tietoa?
yhdessä kohtaa ihmettelin kun alkoi kepittämään vielä enemmän tosissaan, mutta syykin siihen selvisi muutaman mutkan päästä kun se mintunvärinen turbocorsa pöräytti ohitse. Siinä taitaa olla teho/paino- suhde aika kohdallansa.