Jees, tunnustan!! Kotimatkalla olin juuri töiden jälkeen.Romeo kirjoitti:Eilen tuli käytyä Tampereella ja Pispalanharjulla(?) tuli bongattua punainen 147, josta käsi nousi. Foorumilaisiako?
Potentiaalisten foorumilaisten bongausketju
Valvoja: Moderators
-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Tänään pikkasen klo 14 jälkeen Jeppaa bongattu Hollolassa, Nesteelle tankkaamaan menossa ja hetki sen jälkeen keula Tampereelle päin. Olin Nesteen risteyksessä samaan aikaan. Auto on ihan siisti n. kahden metrin päästä nähtynä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Ajelin vakkari 150, kunnes 25 kilsaa ennen tamperetta saavutin kolmen maijan kolonnan ja jouduin hiljentämään. Livuin niistä ohi mittarin mukaan 135 ja olin perillä 09:10.. Tämä jälkeen eksyin ja sekoilin ympäri tretta lähes puolituntia.. Jotenkin tosi sekava paikka!Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Et tainnut ehtiä, vai piditkö niitä tienposken numerotauluja ohjeellisina?
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
- Alfissimo
Tarttee se Navicore myös sopivan puhelimen , mm. 6680 Nokiassa toimii tälläkin hetkellä erinomaisesti.
Ettei ihan OT olis niin heus tai ainakin auto nähty Hollolassa naapurikerrostalon parkkipaikalla, fillarilla siitä ohi painoin. Piti ihan hidastaa kohdalla. Hyvältä näyttää, ja on oikeasti matala, hieman liikaa muovia minun makuuni, mutta oikeasti pitää sanoa, jotta hyvän näköinen silti.
Johan on viimeisen viikon aikana tullut bongailtua ihan oikeita foorumilaisia.
Ettei ihan OT olis niin heus tai ainakin auto nähty Hollolassa naapurikerrostalon parkkipaikalla, fillarilla siitä ohi painoin. Piti ihan hidastaa kohdalla. Hyvältä näyttää, ja on oikeasti matala, hieman liikaa muovia minun makuuni, mutta oikeasti pitää sanoa, jotta hyvän näköinen silti.
Johan on viimeisen viikon aikana tullut bongailtua ihan oikeita foorumilaisia.
- AuliJ
- Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85 - Paikkakunta: Vantaa
Hei kaikki Foorumilaiset ja koko muu lukijakunta
Kirjoittelen teille ihka ensimmäistä kertaa eli selvennykseksi jos en onnistunut löytämään oikeaa aihealuetta (??) - yritän ottaa osaa mielenkiintoiseen keskusteluun morottamisesta!
Olin sunnuntaina 12.6. Ahvenistolla ja siellä juteltiin juuri tästä hienosta tavasta tervehtiä muita kanssaliikkujia! Itse olen ollut Alfa 33:n onnellinen (välillä vähemmän onnellinen ) omistaja kohta kaksi vuotta ja olen alusta asti pyrkinyt ylläpitämään arvokasta mainettamme. Tervehtiessäni olen kyllä saanut huomata, että valitettavani harvoin saan ansaitsemaani vastakaikua
Pyrin kuitenkin itse parhaani mukaan huomioimaan kaikki heimoveljeni eli, jos ajelette Helsingin ja Nurmijärven väliä, niin pysytään tarkkaavaisina
Eli ei muuta kun kädet pystyyn! ...ja nyt nukkumaan
Kirjoittelen teille ihka ensimmäistä kertaa eli selvennykseksi jos en onnistunut löytämään oikeaa aihealuetta (??) - yritän ottaa osaa mielenkiintoiseen keskusteluun morottamisesta!
Olin sunnuntaina 12.6. Ahvenistolla ja siellä juteltiin juuri tästä hienosta tavasta tervehtiä muita kanssaliikkujia! Itse olen ollut Alfa 33:n onnellinen (välillä vähemmän onnellinen ) omistaja kohta kaksi vuotta ja olen alusta asti pyrkinyt ylläpitämään arvokasta mainettamme. Tervehtiessäni olen kyllä saanut huomata, että valitettavani harvoin saan ansaitsemaani vastakaikua
Pyrin kuitenkin itse parhaani mukaan huomioimaan kaikki heimoveljeni eli, jos ajelette Helsingin ja Nurmijärven väliä, niin pysytään tarkkaavaisina
Eli ei muuta kun kädet pystyyn! ...ja nyt nukkumaan
Tää Etelä-Pohjanmaa ei kyllä ole mitenkään alfa-rikasta aluetta (hyvä niin, mutta..) ja se ensimmäinen foorumilais-bongaus kans uupuu multakin.. Yritän bongailla Kurikassa, Seinäjoella ja Kauhajoella...
Seinäjoella nuori, hopeisen 147:n kuski nostaa aina tallikaverille kättä, mutta ei taida olla myöskään palstalaisia...?
nimimerkillä: epätoivoinen bongaaja
Onko Alfistan 156 parkissa erään rivitalon autokatoksessa filppulan(?) alkupäässä ? Kauhajoelle on myös tupsahatnut harmaa 156(olen nähnyt vain parkissa..), ei taida olla foorumilaisia..?alfista kirjoitti:Meikällä on se ongelma bongauksissa, että etsin yhä ensimmäistä foorumilaista. Tarttisin siis ketjun jossa voisi ilmoitella "olisko foorumilaisia"
Seinäjoella nuori, hopeisen 147:n kuski nostaa aina tallikaverille kättä, mutta ei taida olla myöskään palstalaisia...?
nimimerkillä: epätoivoinen bongaaja
Tänään kurvaili tuossa puoli neljän-neljän aikoihin iltapäivällä vastaan kaksikin kaunotarta. Ensin punainen 155 Etelä-Haagassa ja hetkeä myöhemmin Ilmalassa punainen 166. Ja ei, en morjestanut, oli molemmat kädet stongassa kiinni, eli kakspyöräisellä liikenteessä.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Kah, sinunkos se grafiitinharmaa 33 16v, rek.no ***-759 on? Olen joskus pannut merkille Nurmijärven Smarketin pihassa, on nimittäin rekisteritunnukseltaan yhden numeron suurempi kuin ex-oma grafiitinharmaa 33 16vAuliJ kirjoitti:...jos ajelette Helsingin ja Nurmijärven väliä...
Joskus parkkeerasin sinisen 75:n viereiseen ruutuun, ja jos bongaat parkkiksen kauimmaisesta nurkasta sinisen GTV:n niin se on myös minun, arka otus yrittää piiloutua ovella lommottajilta.
- Epäkelpokeräilijä -
- Alfissimo
Toi rekisteriotteiden määrä ei välttämättä tarkoita kiertopalkintoa.
Otenumero kun vaihtuu aina, kun tulee muutos. Osoite vaihtuu, muutoskats., haltijan vaihto, rahoituksen päättyminen->haltijasta omistajaksi.
Eli, ensin auto on liikkeen nimissä, sitten se on rahoitusyhtiön nimissä, sitten vaihtuu osoite, vaimon nimi siirrettään haltijaksi, vakuutusyhtiö vaihtuu, auto on maksettu oma nimi tulee omistajaksi, auto viedään liikkeeseen, joku ostaa sen...
Tässä tuli jo kahdeksan otetta, vaikka auto on oikeasti vasta toisessa kodissa ja neljä vuotias.
Otenumero kun vaihtuu aina, kun tulee muutos. Osoite vaihtuu, muutoskats., haltijan vaihto, rahoituksen päättyminen->haltijasta omistajaksi.
Eli, ensin auto on liikkeen nimissä, sitten se on rahoitusyhtiön nimissä, sitten vaihtuu osoite, vaimon nimi siirrettään haltijaksi, vakuutusyhtiö vaihtuu, auto on maksettu oma nimi tulee omistajaksi, auto viedään liikkeeseen, joku ostaa sen...
Tässä tuli jo kahdeksan otetta, vaikka auto on oikeasti vasta toisessa kodissa ja neljä vuotias.
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Nimenomaan. Meilläkin tuossa Pumassa menee rekisteriote jo likellä kymmentä, vaikka olemme toinen varsinainen omistaja. Auto on ekalla omistajalla ollut rahoituksella ja rahoitusyhtiön nimissä, sitten siirtynyt eka omistajan omiin nimiin ja sitten kun eka omistaja on vaihtanut auton, niin se oli ensin Hesassa, sitten siirtyi Tampereelle saman ketjun liikkeeseen ja sieltä taas pienemmälle yksityiselle autoliikkeelle ja joka välissä on tullut uusi ote.
Alfaholismia vuodesta 2001
- AuliJ
- Car(s): Giulietta 2.0 JTDm -12
156 2.5 V6 -98
MB CLK 500 - 03
ex 33 16V -90
ex BMW 518i -85 - Paikkakunta: Vantaa
Näin juuri Eihän nyt Alfaa voi syyttä suotta kiertopalkinnoksi kutsua (eikä ketään muutakaan ). Itse en tiedä monesko omistaja 33:lleni olen, mutta suuren pelastuksen se todella koki päästessään uuteen kotiin! Siellä se kyyhötti autokaupan perimmäisessä nurkassa onnettomana muiden "vieraskielisten" välissä ja oli melko loppuun ajettu. Lähes kahden vuoden osienvaihdon jälkeen helmi alkaa jälleen kukoistaa
Mitä tähän oikeaan bongausaiheeseen tulee, niin joka päivä vastaan tulee työmatkani aikana useitakin Alfoja, mutta ainakaan viimepäivinä yksikään käsi ei ole noussut vastaukseksi
Mitä tähän oikeaan bongausaiheeseen tulee, niin joka päivä vastaan tulee työmatkani aikana useitakin Alfoja, mutta ainakaan viimepäivinä yksikään käsi ei ole noussut vastaukseksi
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Käsi käy Tampereella.
Mansessahan morjestellaan! Eilen punaisen 156:n kuljettaja morjesteli Rajasalmen sillan kupeessa ja tänään bongasin hopeisen 24-venttiilisen samoissa hommissa Nokian moottoritien päässä. Myös faijan entinen JLI-** bongattu pariin otteeseen Länsi-Tampereella. Oli kuulemma isiä tuossa juuri tervehtinytkin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Jooh, Oltiin Tuurin Tuningcar Showsta tulossa juuri =) Oli tarkoitus tankata, mut bensa oli sen verran kallista siinä nesteellä, et ajettiin vaan pihan läpi Päästiin Riihimäelle asti vanhoilla höyryilläAlfissimo kirjoitti:Tänään pikkasen klo 14 jälkeen Jeppaa bongattu Hollolassa, Nesteelle tankkaamaan menossa ja hetki sen jälkeen keula Tampereelle päin. Olin Nesteen risteyksessä samaan aikaan. Auto on ihan siisti n. kahden metrin päästä nähtynä.
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään
Heippa vaan Alfistit. Tampereen Arjuskassa kirjoittelen Viikko siitten perjantaina duunista palatessa musta vanhanmallinen spaideri edessä kuski otti koíkkarin valoissa katon auki , oliko foorumilaisia. Samana päivänä Jyskälässä siltatyömaalla rakkaan luo iisalmeen matkalla jonossa (ykkösvaihekin liian pitkä tyhjä käynnillä) paikan anto punaselle 156 V6:selle, joka tuli vasenta kaistaa(muille olis antanukkaan ) ja kiitos lavan nostolla. Hyvä päivä !!!!!!! (Bianco Argenta Tessu)
-
- Car(s): Volvo S40 T5
- Viesti:
- Kaalipata
- Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa - Paikkakunta: Nokia
Eilen bongattu punainen 156 Novitecin 17 (?) tuumaisilla vanteilla Tampereen Delta-auton pihalla. Oli visiin tullut huollosta. Tämä siis kello 15 aikoihin. Rekisterikilpi JIH-XX
Tänään hieman ennen aamu kahdeksaa ajeli punainen 156 V6 perässä Sarankulmaan.
Lieneekö kumpikaan foorumilaisia?
Tänään hieman ennen aamu kahdeksaa ajeli punainen 156 V6 perässä Sarankulmaan.
Lieneekö kumpikaan foorumilaisia?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan