Ihan hauska kikotin ajella, varusteita niin perkeleesti ja laatu tuntuu ihan eri luokalta verrattuna edelliseen vaginaan, johon sotkeuduin taannoin. Pariin kertaan kävin koeajamassa ennen syntiin syyllistymistä.
Yllättävän vähän tuollainen pakenee wanhalta jtässältä, reaalimaailmassa
Eikä tämä ollut sitten mitään v*ttuilua.
Macela kirjoitti:
Komeeta, mistä itse jakkarat löyty?
Saksan Darmstadtista löytyi. Kiinni vm. 2001 iso-Busso 166:ssa.
Vähän pääsee vielä mukana tulleilla leikkikitkoilla koittamaan ennen talvisäilöön laittoa .
Mulkun maine. Aloin tekemään yksityistietä toimituksen lainvoimaiseksi tulon jälkeen, vaikka maanomistajat olisi halunneet käydä itse kaatamassa joulukuuset tielinjalta kolmen viikon päästä. Ongelma vain on siinä, että ensi viikolla tulee kaivinkone muokkaamaan palstan istutusta varten, ja samalla sitten tasoittaa tiepohjan. Tulee kuuselle hintaa, jos konetta kuskataan edestakaisin, ja kolmen viikon päästä voi olla täysin sopimaton säätila tehdä palstalla tänä vuonna mitään.
Ei kelvannut sekään, että tarjosin mahdollisuutta kaataa joulukuuset omasta metsästäni, vaikka puut on jo korvattu. Ei kuulemma ole sama asia, kun ei ole omasta metsästä itse kaadettuna. No ei sitten, peruin tarjouksen.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Tuli siis ostettua Ruotsista se -97 GTV turbo pikku Bussolla, josta kysyin!
Oli uhan alla joutua teinien rataleluksi, joten "hyväteko" ja vahvistus Suomen Alfa kantaan.
Eka Alfa siis itellä.
Ihan hauska kikotin ajella, varusteita niin perkeleesti ja laatu tuntuu ihan eri luokalta verrattuna edelliseen vaginaan, johon sotkeuduin taannoin. Pariin kertaan kävin koeajamassa ennen syntiin syyllistymistä.
Yllättävän vähän tuollainen pakenee wanhalta jtässältä, reaalimaailmassa
Eikä tämä ollut sitten mitään v*ttuilua.
Joo, kyllä mä vittuiluakin kestän mitä meinasit pakenemisella, viivalta vai kulutuksessa, vai...? En osaa tulkita
Cotzy kirjoitti:
Hankin uudet jakkarat kesäkäyttöön. Oma valinta.
Komeat jakkarat, onnittelut!
166 on edelleenkin sairaan hieno peli ja mielestäni monella tavalla väärin ymmärretty uusklassikko.
Jos olisi mahdollisuuksia niin hankkisin Azzurre Nuvolo värisen 166:n 3.2 Bussolla ja manuaalilla Jaguar XJR 100 editionin lisäksi. Näin tulisi "harraste sedan" osasto hoidettua tyylillä.
webs kirjoitti:
Tuli siis ostettua Ruotsista se -97 GTV turbo pikku Bussolla, josta kysyin!
Oli uhan alla joutua teinien rataleluksi, joten "hyväteko" ja vahvistus Suomen Alfa kantaan.
Eka Alfa siis itellä.
webs kirjoitti:
Tuli siis ostettua Ruotsista se -97 GTV turbo pikku Bussolla, josta kysyin!
Oli uhan alla joutua teinien rataleluksi, joten "hyväteko" ja vahvistus Suomen Alfa kantaan.
Eka Alfa siis itellä.
Kiitos
Ajattelin joskus foorumille rekisteröityessä, että ehkä minäkin jonakin päivänä..No se päivä tuli sitten eilen.
Olkoon vaikka aikainen joululahja.
FinPat kirjoitti:
Jos olisi mahdollisuuksia niin hankkisin Azzurre Nuvolo värisen 166:n 3.2 Bussolla ja manuaalilla Jaguar XJR 100 editionin lisäksi. Näin tulisi "harraste sedan" osasto hoidettua tyylillä.
Erään facelift 3.2 l Busso 166:n hankinnasta väänsin ensin, mutta omistaja ei sitten ollutkaan myyntipäällä halutessaan nostaa hintaa yli alkuperäisen pyynnin. Jotain periaatteita mulla myös järjettömyyksissä
Uudelleen mietittynä prefacelift 166:n monipuolisemmat värivaihtoehdot alkoivat houkuttamaan ja lopulta valinta oli helppo hienon väriyhdistelmän tullessa vastaan halutulla tekniikalla sopivan kuntoisena.
^Sinänsä kyllä - Alfa foorumilla olisi mukavampi diskuteerata Alfa Romeon kompaktin kokoisen takavetoisen coupen moottorivaihtoehdoista. Mutta minkäs teet... Sinänsä PNV koodisto helpottaa oleellisesti asioiden täsmällistä esitystä. Jos totean että minulla on 320i sekä 325i se ei oikein kerro vielä mitään. F34 B48 moottorilla kertoo korin sekä vuosimallihaarukan. Sekä sen että nokkaketjuongelmat eivät ole ainakaan lähitulevaisuutta. E92 N52K kertoo myös korimallin ja vuosimallin about - sekä tietty kierrosherkän pikkukutosen voimanlähteeksi.
lerppu kirjoitti:Jos totean että minulla on 320i sekä 325i se ei oikein kerro vielä mitään.
Kyllä se tällaiselle asiaan vihkiytymättömälle kertoo ihan tarpeeksi.
Tarkoitus ei olut haastaa riitaa, vaan pikemminkin nostaa hattua harrastuneisuudelle.
En toki riitelynä pitänytkään. Nolostutti vaan biimeriasioilla Alfaforumilla höpöttely ja ajattelin vähän avata tuota koodiston käyttöä. Ja samalla harmitti ettei voi tässä ketjussa ihan lähitulevaisuudessa kertoa viimeisimpänä hankintana uutta tai uudenkarheaa takavetoista Alfa Romeo coupea.
lerppu kirjoitti:Ja samalla harmitti ettei voi tässä ketjussa ihan lähitulevaisuudessa kertoa viimeisimpänä hankintana uutta tai uudenkarheaa takavetoista Alfa Romeo coupea.
Harmihan se olisi, jos uusi kulkine olisi jo valmiiksi karhea.
webs kirjoitti:Tuli siis ostettua Ruotsista se -97 GTV turbo pikku Bussolla, josta kysyin!
Oli uhan alla joutua teinien rataleluksi, joten "hyväteko" ja vahvistus Suomen Alfa kantaan.
Eka Alfa siis itellä.
Onnittelut! Ehkä saadaan Alfa taas tontille talvehtimaan? Se edellinen näillä nurkin oli siis tämä.
webs kirjoitti:Tuli siis ostettua Ruotsista se -97 GTV turbo pikku Bussolla, josta kysyin!
Oli uhan alla joutua teinien rataleluksi, joten "hyväteko" ja vahvistus Suomen Alfa kantaan.
Eka Alfa siis itellä.
Onnittelut! Ehkä saadaan Alfa taas tontille talvehtimaan? Se edellinen näillä nurkin oli siis tämä.
Joo, kyllähän se olis tulossa
Rekisteröintikatsastus ja vakuutus hoidettu tänään. Ruotsin leimalla jatketaan, päästöt halus katsoa erikseen.
Kyseli kaikkia tarkenteita ym. Pitäisi huomenna vielä kerran käydä konttorilla.
Shuttle kirjoitti:Tuli tehtyä kaupat Seat Miin sähköversiosta. Onneksi FCA:lla ei ole niin yhtään mitään tarjota tässä(kään) kohtaa. Vihaajat vihaa jne.
Ainakin paperilla vaikuttaa oivalta hankinnalta!
Kun saat pirssin alle, niin olisi hienoa jos viitsit raportoida mitä huonoa kulkineessa tulee tammi-maaliskuun välissä esiin. Vaikka koeajotopiciin tms.
Shuttle kirjoitti:Tuli tehtyä kaupat Seat Miin sähköversiosta. Onneksi FCA:lla ei ole niin yhtään mitään tarjota tässä(kään) kohtaa. Vihaajat vihaa jne.
Ainakin paperilla vaikuttaa oivalta hankinnalta!
Kun saat pirssin alle, niin olisi hienoa jos viitsit raportoida mitä huonoa kulkineessa tulee tammi-maaliskuun välissä esiin. Vaikka koeajotopiciin tms.
Omani tulee huhtikuussa tai toukokuussa, vaikka virallinen päivämäärä on 31.3. Näitä tulee muutama sata maahan ensi vuonna. Nyt jos joku haluaa ostaa huolletun Punto Evon niin halvalla lähtisi
JiiPee kirjoitti:Onnittelut Seat Miistä. Hankitko samalla latausaseman vai lataatko ihan "taloustöpselistä"?
Taloa kun rakennettiin, niin tuli speksattua aika järeää kaapelia maahan ja autokatokseen "ihan vaan varmuuden vuoksi", joten kyllä tänne himaan tulee sitten joku 7.4kW tai 11kW vehjes seinään kiinni. Toki tässä kun se tulee olemaan ladingissa sekä kotona, että työpaikalla, niin harvemmin täytyy ruveta odottelemaan rangea. Onneksi tuo pikkukippo tukee myös pikalatausta, niin pahimpaan hätään voi cittarissa vierailun aikana vetäistä sen 40kW laturiin kiinni ja 80% onkin jo plakkarissa, kun tulee kassalta autolle.
Ainut asia mikä tuossa oikeastaan harmittaa, on tuo todella tylsä värivalikoima. On valkoinen, punainen perusvärit ja metallisena siten harmaata ja mustaa ja tilamaani vaaleansininen. Mustan katon tuohon saa, joten otin sitten senkin. Mukana tuossa tulee perustöpseliin tökättävä 1.8kW laturi, mut sillä meneekin se vuorokausi jos tyhjää akkua latailee.
Shuttle kirjoitti:Tuli tehtyä kaupat Seat Miin sähköversiosta. Onneksi FCA:lla ei ole niin yhtään mitään tarjota tässä(kään) kohtaa. Vihaajat vihaa jne.
Itse en ole yhtään perehtynyt vielä sähköautoihin, tuo on vain pistänyt silmään naamakirjan syötteessä ja vaikuttaa pätevältä, ajomatkakin noin 150km/lataus riittäisi omiin taajamasiirtymiin mainiosti. Ja on oikeasti kivannäköinen
Käyttökelpoisuusmielessä (akun kapasiteetti) Seatti vie 500e:tä mennen tullen, mikä ei ole ihme, sillä onhan se tuoreempaa tekniikkaakin. Ei mitattavaissa olevissa arvoissa taas toisinpäin.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Fiat Chrysler CEO: Please don't buy Fiat 500e electric car
“I hope you don’t buy it because every time I sell one it costs me $14,000,” he said to the audience at the Brookings Institution about the 500e. “I’m honest enough to tell you that.”
-04 grand espace 2.0t
Halvalla kun sain nii.. laturi uusittu/hihnat/vesipumppu..
Jotai häiriötä ku vähä nypyttää tyhjäkäynnillä / valot räpsyy samalla tahdilla, jos selviäisi maavialla niin tekisi melkein tiliäkin huomenna selviää. Ainii voihan se olla puolakin
Shuttle kirjoitti:Tuli tehtyä kaupat Seat Miin sähköversiosta. Onneksi FCA:lla ei ole niin yhtään mitään tarjota tässä(kään) kohtaa. Vihaajat vihaa jne.
Ei ole varaa vihata, oma "uusi" kuvassa oikealla, 2015/37tkm. Santun kaveriksi en halunnut ja 500:t olivat sitten kuitenkin liian kalliita...
Ikinä ei olekaan yhtä useampaa autoa tässä taloudessa ollutkaan.
Rasvis/Rolle iskekööt asiaankuuluvat bännit.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
mutt kirjoitti:Mulkun maine. Aloin tekemään yksityistietä toimituksen lainvoimaiseksi tulon jälkeen, vaikka maanomistajat olisi halunneet käydä itse kaatamassa joulukuuset tielinjalta kolmen viikon päästä. Ongelma vain on siinä, että ensi viikolla tulee kaivinkone muokkaamaan palstan istutusta varten, ja samalla sitten tasoittaa tiepohjan. Tulee kuuselle hintaa, jos konetta kuskataan edestakaisin, ja kolmen viikon päästä voi olla täysin sopimaton säätila tehdä palstalla tänä vuonna mitään.
Ei kelvannut sekään, että tarjosin mahdollisuutta kaataa joulukuuset omasta metsästäni, vaikka puut on jo korvattu. Ei kuulemma ole sama asia, kun ei ole omasta metsästä itse kaadettuna. No ei sitten, peruin tarjouksen.
Tervetuloa maaseudun arkeen. Siinä meni sitten jälkeläistenkin maine, kun nuo metsätie- ja pelto-ojariidat tunnetusti jatkuvat vähintään 3-4 sukupolvea.
.. ja epäluulot periytyvät seuraavallekin kiinteistön omistajalle..
Juu Pösö oli esittelyauto, kuten kaikki muutkin myynnissä olevat nelikot. Ilmeisesti sen verran tuore tapaus etteivät ole vielä alkaneet palata vaihtoautorivistöön. Aikamoista hajontaa varusteissa, en saanut kaikkea mitä olisin halunnut kun piti ottaa mitä oli tarjolla. Mutta ainakin nyt saa varaosia kun tuodaan virallisesti, mietin tuollaisen tuomista Norjasta omatuontina muutama vuosi sitten mutten tohtinut.
KL kirjoitti:
Tervetuloa maaseudun arkeen. Siinä meni sitten jälkeläistenkin maine, kun nuo metsätie- ja pelto-ojariidat tunnetusti jatkuvat vähintään 3-4 sukupolvea.
Näinhän se menee. Kuitenkin, kun öitä nukuttiin puolin ja toisin, tultiin kuitenkin siihen tulokseen, että kelpaa ne kuuset minun metästä hakea, eli rauhansopimus saatu aikaiseksi.
Nyt kun vielä se maanrakennusurakoitsija tulisi tekemään hommat. Ei tullutkaan viime viikolla, eikä ole kuulunut mitään.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Remonttia tehdessämme ei yksi putkimies ilmestynytkään vaikka oli asia oli sovittu. Viestitteli, että on kipeänä, mitä tietty hieman epäilin. Yht'äkkiä ovelle ilmaantuikin toisen firman putkari ja homma hoitui. Kävi ilmi, että alkuperäinen putkimies oli oikeasti kipeänä ja hommasi toisen tekemään työn. Peukut tällaisesta toiminnasta .
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Kyllä noissa naapuritouhuissa aina kannattaa pyrkiä rauha säilyttämään. Joku aika sitten yksi tuttu ihmetteli kun tuli puhetta että mökillä meidän venekatos on naapurin puolella toista päätyseinää lukuunottamatta. Kyllä naapurin maalle saa rakentaa.
Itse kun taannoin tarvitsin putkimiestä, niin eka lykkäili aikansa ja sitten peruutti kokonaan. Muutama ei edes luvannut tulla ja yksi lupaaja sitten lykkäili aikansa, mutta saapui sitten noin pari kuukautta sovitusta. Aikataulu sitten venyi jotain 3..4 kk kaavaillusta, mutta onneksi ei ihan kriittinen homma ollut. Jotenkin tuntuisi että pätevälle tekijällä olisi töitä.
Tuli pitkästä aikaa hankittua Kuivalihakundin jerkkiä. Voin suositella noin muuten, mutta leuka tulee kipeäksi kun noita mäystää.
Ledityövaloja olisi kanssa laatikollinen tulossa. Nuo on jo Suomessa, mutta valitettavasti postin hoteissa. Saakohan ne vielä tänä vuonna
Gasket kirjoitti:Itse kun taannoin tarvitsin putkimiestä, niin eka lykkäili aikansa ja sitten peruutti kokonaan. Muutama ei edes luvannut tulla ja yksi lupaaja sitten lykkäili aikansa, mutta saapui sitten noin pari kuukautta sovitusta. Aikataulu sitten venyi jotain 3..4 kk kaavaillusta, mutta onneksi ei ihan kriittinen homma ollut. Jotenkin tuntuisi että pätevälle tekijällä olisi töitä.
Tää ei vissiin ollut se painimatsin uhriksi päätynyt patteri?
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.