Kiitoksia!
On tullutkin ajeltua kahden päivän aikana jo 700 km
Tänään alle laitettiin uudet kumit, ei mitään huippukiekkoja mutta ilmeisesti hyvät yleisrenkaat. Mabor (Continental) 205/55-ZR16. Kohtuu hiljaiset maantiellä, suuntavakauskin aika hyvä. Paineet jäi tarkistamatta eli ovat rengaspajan jäljiltä, vanteiden pultit muistin jälkikiristää
Sain ilmaisen ohjauskulmien, iskareiden ja jarrujen tarkistuksen rengaspaketin kylkiäisenä. Ihan kiva.
Matkassa mukava varuste on tuo vakkari ja ilmastointi. Penkin selkänoja saisi olla muutaman sentin korkeampi, siinä yläreunassa on sellainen kohoutuma joka painaa hartioihin, sama moite muistaakseni oli TM:n koeajossa. Mutta sehän on tietysti itse kunkin fysiikasta kiinni häiritseekö tuo vai ei.
Kaupungissa ja taajamissa ajo on sekin hauskaa, kiihdytys ykköseltä kakkoselle antaa jo kivat soundit, eihän sitä murinaa voi olla kuuntelematta aina välillä
Huomenna pitää mennä Telttaan tilaamaan toinen virta-avain. Onko kukaan joutunut tilaamaan 156:een avainta? Maksaa kuulemma 129 Euroa se avain ja koodaus päälle?
Kasikympin huoltokin olis ajankohtainen, meinaan kyllä vain vaihtaa öljyt näin ekaksi. Onneksi jakohihnat on vaihdettu kuudenkympin huollossa
Ne Bosetiivit on vielä tutkimatta, että onko siellä takapaksin peitekannen alla joku tasosäätö sille bassolle, varsinainen kumibasso se on ainakin nyt. Sopii ehkä jollekin musiikkityylille, mutta useimmiten se vain sotkee soundia. On kyllä tullut pidettyä soitin aika hiljaisella näin alussa kun se kuusipillinen orkesteri soittelee niin kauniisti
Korvat tarkkana kuuntelen kaikkia ääniä mitä Alfasta kuuluu, aamulla kun
lähdin liikenteeseen, kuului etupäästä pari kertaa sellainen kuivahko naraus, heti ajattelin että: no niin tukivarren puslat ne siellä narisee, mutta ääni ei toistunut enää myöhemmin? Hyvä niin.