Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
Sauer
Viestit: 373 Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Sauer » 29 Kesä 2005, 17:12
Heräsi mielenkiinto kyseiseen laitteeseen taas, ja siksi kysynkin...
Mahtaako tuollaista saada kilpiin Suomessa?
Mitäköhän tommoseen keksivät veroja, ja tuleeko joku tyyppihyväksyntä maksu. Vai onko noita yhtään tänne veroparatiisiin tuotu?
V6
Viestit: 5030 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja V6 » 29 Kesä 2005, 17:28
LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00 autovero 1015,00 alv 223,30 verot yht. 1238,30
toi taitaa olla kyllä ilman turboa, mutta eikös fonzarellilla ollut tuollainen turbo malli?
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 29 Kesä 2005, 18:10
Hämeenlinna Deltan pihassa lojui jonkun aikaa sitten tumman punainen Delta. Ei tainnut olla Turbo. Suomen kilvissä kuitenkin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Abarth
Viestit: 3093 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl. -75 T-spark -75 T-spark/1.8 Tbo -Alfetta Gt -Giulia Gtj6 -Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Abarth » 29 Kesä 2005, 18:26
Tota... onko toi etuveto?
Mobilesta ei löytynyt ainuttakaan uudempaa Deltaa allradantraibilla. Muutama turbo kyllä.
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645 Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100
Viesti
Kirjoittaja Vittorio Jano » 29 Kesä 2005, 18:31
Ei tainnut 4-vetoisena tuota mallia saada.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Abarth
Viestit: 3093 Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl. -75 T-spark -75 T-spark/1.8 Tbo -Alfetta Gt -Giulia Gtj6 -Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti
Kirjoittaja Abarth » 29 Kesä 2005, 18:58
Voi räkä!
Eipä toi sitten enää paljoa houkuttele
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 30 Kesä 2005, 07:41
toinen vaihtoehto olisi ehkä dedra integrale turbolla ja nelivedolla..
nettiautossakin taisi olla jopa yksi myytävänä.
gfj-365
Viestit: 744 Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja gfj-365 » 30 Kesä 2005, 14:41
juu etuvetoisena ainoastaan... dedra integrale talviautoksi?
Sauer
Viestit: 373 Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Sauer » 30 Kesä 2005, 19:31
Joo, unohdin koko homman ton vetotavan takia...
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 30 Kesä 2005, 19:33
gfj-365 kirjoitti: juu etuvetoisena ainoastaan... dedra integrale talviautoksi?
no miksi ei..
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 30 Kesä 2005, 21:08
Fonzien oli varmaan juuri tuo mikä on tullin listoilla eli 16V 139hp.
Itsekin tuollaista haikailin kunnes tajusin ettei ole Integralena tehty.
jknracing
Viestit: 3055 Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jknracing » 30 Kesä 2005, 23:11
Tuon korimallin Delta HF:fää sai 16v turbo etuvetona, kun taas Dedra Integrale oli 8v turbo neliveto ja farkku Integrale taitaa olla 16v vapaastihengittävä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 15 Maalis 2008, 00:21
V6 kirjoitti: LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00 autovero 1015,00 alv 223,30 verot yht. 1238,30
toi taitaa olla kyllä ilman turboa, mutta eikös fonzarellilla ollut tuollainen turbo malli?
Jees. Fiatit on taas kuumaa kamaa, ainakin jos tulliin on uskominen kun minulle tuli juuri aika tarkalleen 2 000e veroja
Asian hyvä puoli on että tulee arvostettua vehjettä vähän enemmän.. Se että laitteessani on turbo ei muuten pitäisi vaikuttaa mitenkään verotusarvoon. Tuo veropäätös on aivan selkeä provosoituminen kun kävin viikko sitten siellä näyttämässä autossani olevia selkeitä vikoja. PS. Tässä mallissa on Lukko edessä eli etenemiskyvyt ovat miltei samat ilman lukkoa olevan nelikon kanssa
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
gfj-365
Viestit: 744 Liittynyt: 15 Kesä 2005, 19:02
Paikkakunta: kotka
Viesti
Kirjoittaja gfj-365 » 18 Maalis 2008, 20:49
kuten on lukko myös coupessa ( ainakin 16v turbo ja 20v turbo )
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 18 Maalis 2008, 21:58
Kuten myös Lancia Thema III turbossa : ) 155 Q4:sta on kai tiputettu pois?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Sauer
Viestit: 373 Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Sauer » 19 Maalis 2008, 12:08
Ohho.. aika naurettavan pienilllä veroilla kyllä selvisit..
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 20 Maalis 2008, 00:33
V6 kirjoitti: LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00
Aika käsittämätön reaaliarvo yli 20 vuotta vanhalle autolle.
gYdEbUh
Viestit: 2369 Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja gYdEbUh » 20 Maalis 2008, 01:35
Joksa kirjoitti: V6 kirjoitti: LANCIA DELTA 2.0 16 V GT 102 KW 20050211 19951019 km 87 verotusarvo 3500,00
Aika käsittämätön reaaliarvo yli 20 vuotta vanhalle autolle.
Hah.. Siis tuo laite on vm.95, mutta jos se olisi vm.87 niinkuin luulet niin sen verotusarvo olisi 8000e pinnassa
ne on kaikki noin 147kw laitteita tosin.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Joksa
Viestit: 409 Liittynyt: 12 Syys 2006, 13:17
Paikkakunta: Hki
Viesti
Kirjoittaja Joksa » 20 Maalis 2008, 08:37
gYdEbUh kirjoitti: Siis tuo laite on vm.95
Jep, tulkitsin väärin tuota riviä - summa vaikuttaakin järkevämmältä 95-malliselle.