Itse muutamaan Volvoon (S70 ja mitä näitä nyt on) tullut tehtyä kulmiensäätö.Jevgen kirjoitti:Minulla kävi edellisen 2012 V70:n kanssa vajaa pari vuotta sitten loppukesästä niin, että renkaan sisäsyrjä tuli ajettua loppuun ja ilmat karkasivat kesken ajon. Renkaina GY Efficient Grip, mikä ei ollut erityisen teräväolkainen, mutta löysärunkoinen kylläkin. Uudet renkaat olivat jo tallissa odottamassa, mutta kun vanhoissakin oli pintaa yli 4 mm, niin ei tullut katsottua tarkemmin, että olivat sisäsyrjästä täysin finaalissa. Molemmilla puolilla sama ilmiö. Vaihdatin uudet renkaat vanteille ja matka jatkui. Kulmatkin tarkistettiin, mutta sanottavaa ei ollut. Seuraavat renkaat kuluivat tasaisemmin ja pintaa 5 mm, kun auto meni vaihtoon. Sisäsyrjät eivät olleet kuluneet normaalia enempää.insinörtti kirjoitti:^ ei ole renkaan merkistä kiinni. Volvofoorumin perusteella ei lainkaan tuntematon feature ja mallikuvia löytyi S60 + Pirelli -yhdistelmästä. Eturenkaita tämän enempi pitäsi koskea, joten voi siis olla vanha vaiva tai jostain toisesta autosta napatut renkaat.
Mielikuva on, että ihan tietoisesti eteen olisi laitettu ohjearvoa vähemmän haritusta rengaskuluman vuoksi. Näissä isoissa volleissa sama juttu, kuin 159:ssä - suht raskas keula tekee tehtävänsä.