Tänään näkyi Hyvinkään korkeudella joskus kuuden aikaan trailerin päällä Alfa 75 projektikuntoisena menossa kohti pk-seutua. Oliko joku tehnyt hankinnan?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Kannelmäen kaarteessa ykköskehällä taisi tulla kaksi punaista Giuliettaa länteen päin tänään noin klo 8.42, joista ekalle ehdin nostaa handua, toisen missasin. Kollega hokasi, lapa näkyi.
Minä olin varmasti toinen eli tervehdys vielä täälläkin!
Epäilin vahvasti, että on joku alan harrastaja, kun niin reippaasti tuli käden heilautus! Sitä näkee kyllä valitettavan harvoin täällä päin. Itse ehdin vastatervehdykseen ihan viime tingassa, kun kohdalla huomasin, että siellähän on Giulia ja lapa pystyssä
Tänään noin klo 1520 Vantaan Pitäjänkirkolla hopeinen Giulia
Sitten Lahden moottoritiellä pohjoiseen päin musta GTV noin klo 1620
Samalla tiellä etelään päin valkoinen Giulia noin klo 1730 ja 5 min myöhemmin punainen 156 lavetilla valkoisen X5sen vetämänä
Kehä ykkösellä Leppävaaran kohdilla vielä noin klo 1900 punainen ja valkoinen Stelvio kilometrin etäisyydellä toisistaan länteen päin ajettaessa
Mikkelistä Kuopion suuntaan 5-tie, 2050 noin. Vastaan tuli 147, josta morot.
Päivällä näkyi myös 166 ja punainen gtv, mutta silloin oli pappamersu alla joten ei moroteltu... Samalla tiellä taisi näkyä. Mikkelin ympäristössä tuntuu Alfoja piisaavan
Aquatica kirjoitti:Mikkelistä Kuopion suuntaan 5-tie, 2050 noin. Vastaan tuli 147, josta morot.
Päivällä näkyi myös 166 ja punainen gtv, mutta silloin oli pappamersu alla joten ei moroteltu... Samalla tiellä taisi näkyä. Mikkelin ympäristössä tuntuu Alfoja piisaavan
Minä taisin ajella Mikkelin seudulla 147:lla vastaan
Aquatica kirjoitti:Mikkelistä Kuopion suuntaan 5-tie, 2050 noin. Vastaan tuli 147, josta morot.
Minä taisin ajella Mikkelin seudulla 147:lla vastaan
No, jos näit erittäin kuraisen mustan 159SWn niin osui, terve vaan
Taas näky satamassa pariin otteeseen punainen 939 Spider. Samoin neljän maissa nätti hopea 159. Ite pärrällä liikenteessä, joten en kehdannut morotella
Tänään 9-tiellä Treella Olkahisten kohdilla Orivedelle päin klo 16:00 punainen 155:n ja melkein heti perään violetti? Giulia. Itse olin jälleen valkoisella transistorilla liikkeellä..
JarHei kirjoitti:Taas näky satamassa pariin otteeseen punainen 939 Spider. Samoin neljän maissa nätti hopea 159. Ite pärrällä liikenteessä, joten en kehdannut morotella
Eilen maanantaina musta 939 Spider asianmukaiselle rekkarilla pyyhki ohi Länsiväylällä Haukilahden kohdalla itäänpäin. Olin rouvan Astralla joten moikkailut jäi tekemättä tällä kertaa. Tyylikäs peli, vaikka itse pidänkin enemmän edellisestä mallista ja oli vielä katto ylhäällä.
- Edellispäivänä musta Stelvio Turun kehätiellä n. 16.10.
- Samaisella tiellä tulee vastaan usein harmaa GT klo 16 jälkeen Piikkiön suunnasta
- Paimio - Turku väliä ajaa rouva punaisella 147:lla
- Oma rouva oli bongannut jossain Kaarinan suunnalla eilen Breran
Missä kaikki Giuliat? Talvella näitä näki aina välillä, nyt en ole nähnyt yhtään pitkään aikaan...
155156 kirjoitti:Eilen Jyväskylässä noin klo 17 aikoihin bongattu hieno ja erittäin punainen Alfa Romeo GTV (916) Taulumäen kirkon kohdalla. Itse olin liikenteessä raukkamaisesti polkupyörällä.
Samassa paikassa ja samoissa olosuhteissa bongattu eilen punainen Spider (939) katto auki.
Taas kun ei ite ole Alfalla liikenteessä niin näkyy lajitovereita. Tänään näky punainen 159 sw ja tummansininen 156 sw Tirilässä. Alfalla liikkuessa näkyikin punainen 147 ja kutostiellä Motonetin tienoilla grafiitinharmaa(?) Giulia. Olin niin häkeltynyt Giuliasta ja kumpikin taisi olla ohituskaistalla etten tajunnut edes morottaa.
Tässä päivänä eräänä oli moroteltu oikein huomiota herättävän raivokkaasti harmaan/hopeisen 159/156 kyydistä kartturin paikalta. Mahtoiko olla giils asialla, ketään muutakaan en keksi?
JaRoDD kirjoitti:Tässä päivänä eräänä oli moroteltu oikein huomiota herättävän raivokkaasti harmaan/hopeisen 159/156 kyydistä kartturin paikalta. Mahtoiko olla giils asialla, ketään muutakaan en keksi?
Juu me moroteltiin giuliettaa tuos keskiviikkona turengissa.
You put this kid behind the wheel, there's nothing she can't do.
Vittorio Jano kirjoitti:Morjestelin tänään Renööstä vastaantulleille Alfoille reitillä Hml-Mathildedal-Hml. 147 ja Giulietta ainaskin. Lisäksi perillä kohteessa bongasin kiiltävän Spiderin (916).
Todennäköisesti allekirjoittaneen auto jos oli punainen.
Aulangolta päin ainakin tuli Vokusta vastaan punainen Spideri. Ei tohtinut Foorttista morjestella joten näytin varovasti peukkua. Lisäksi parikin kertaa tuli vastaan musta 166.
Noin 14:30 6-tiellä Lappeenrannassa Imatran suuntaan meni musta GT, ite Ducatilla liikenteessä. Keskikaiteen yli melkei kuin olisin bongannut kromivanteet. AVe?
JarHei kirjoitti:Noin 14:30 6-tiellä Lappeenrannassa Imatran suuntaan meni musta GT, ite Ducatilla liikenteessä. Keskikaiteen yli melkei kuin olisin bongannut kromivanteet. AVe?
Joku muukin oli tänään poikennut Vehoniemelle.
Pihassa oli oman koslani lisäksi mm. harmaa Giulietta ja hieman etäämpänä punainen muoviperäinen Spider.
Tänään klo.16 jälkeen Mikkeli - Juva välillä Spider, 159, 156 ja 147.
Juva - Varkaus välillä valkoinen Giulia.
Varkaudessa vielä Giulietta.
Itse kurvailin punaisella 147:lla
Viimeksi muokannut tobby, 21 Kesä 2020, 21:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ykköstien sillan alla vastaan tuli punainen viiskuus FL (vaiko neljäseiska) vilautti pitkiä sikäls ko hokasin ja moikkas, Ullanmäentiellä kohti Ymmerstaa.
Vt 51:llä ehkä klo 13.30 kaunlin sininen Giulia kohti stadia, moi vaan täälläkin.
Profiilikuvastain poiketen suhaan valkoisella kiululla.
Klo 16 aikaan hopea GT LPR satamassa. Kiva kun näitä alkaa näkymään ihan urakalla. Oma tosin seisonut nyt harvinaisen paljon pihassa kun prätkällä ajelen.