Joku ajoi keskustassa rinnalla mustalla 156:lla. Olin sen verta ajatuksissani etten tajunnut ennen kuin kiihdytti karkuun. Ajelin hetken takana kunnes kääntyi Iso-Kristiinan parkkihalliin.
Tos mun työmatkalla kotiinpäin mentäessä suhaa yleensä Harjavalta-Nakkila moottoritiellä vastaan musta(/tms) 159 farkku. Mieshenkilöllä lie katse kiinnitettynä ratin päällä olevaan puhelimeen liki joka kerta.
Neljän maita tänään su Tuuloksen tienoilla ensin oliko kullanvärinen 147, sitten musta Sw 159 kuomukärry perässä lavoittelua Tre-Lahti-etapilla
Ennen Mikkeliä vielä musta Giulia ilman lapaa, oli siirtorekkarit tms..
gtvaj:n vehkeitä tuli sivusilmällä tiirailtua kun Tiistaina tuli samalla tontilla käytyä muissa asioissa. Hauska yhteensattuma kun paikalle ajelin navigaattorin kanssa niin alkoi tie tuntua jotenkin tutulta. Mutta Busson nokkien lukituspaloja olenkin käynyt joskus lainaamassa.
Mandeprkl kirjoitti:gtvaj:n vehkeitä tuli sivusilmällä tiirailtua kun Tiistaina tuli samalla tontilla käytyä muissa asioissa. Hauska yhteensattuma kun paikalle ajelin navigaattorin kanssa niin alkoi tie tuntua jotenkin tutulta. Mutta Busson nokkien lukituspaloja olenkin käynyt joskus lainaamassa.
Tuo ensimmäinen lause ei taida viitata autobongaukseen?
Mandeprkl kirjoitti:gtvaj:n vehkeitä tuli sivusilmällä tiirailtua kun Tiistaina tuli samalla tontilla käytyä muissa asioissa. Hauska yhteensattuma kun paikalle ajelin navigaattorin kanssa niin alkoi tie tuntua jotenkin tutulta. Mutta Busson nokkien lukituspaloja olenkin käynyt joskus lainaamassa.
Tuo ensimmäinen lause ei taida viitata autobongaukseen?
Tuo koko lause on kyllä aika helposti väärin ymmärrettävissä ja kuulostaa siltä niinkuin olisin käynyt muuten vaan pihassa nurkassa salaa esim p*skalla... Kolme Alffaa ainakin osui silmiin.
Tänään 3.7.2020 n. 9:15 tuli Lappeenrannassa 6-tiellä, Motonetistä 500m pohjoiseen, matkalla pohjoiseen, vastaan punainen 164.
Enpä ole noita nähnyt vuosiin muissa kuin kokoontumistapahtumissa.
Itse olin Arvilla liikenteessä ja lapailin kyllä.
CARF0609 kirjoitti:Minä luultavasti matkalla Alkoon ja sitten mökille. Ja on noita 164 kaksi ainakin Lappeenrannassa.
Toisen noista bongasin mäkkärin pihassa la-su yönä. Oli siis tuo tummemman punainen yksilö.
Edit. Tänään ratakadulla upea GTV6. Toinen harrastaja osasi kertoa olleen alunperin 2.0, joka muutettu perinpohjaisesti GTV6:ksi. Piti napsasta nopeasti kuva Busso parista.
muutamien päivien sisällä (eli tässä parin viikon aikana ) pongattua.
Lehmossa tullut vastaan upeat GT ja uusi keulainen 166
Joensuussa frisbeegolfia pelaamassa karsikossa oli nätti hopea boselifti 156
Ja sit punainen 159 berlina oli parkissa niskakadulla. Mut näytti samalta joka Lehmossa pyörii, vaikka rekkari jäi näkemättä.
Viime viikon minilomalla tuli jokunen Alfa vastaan olikohan yhtään foorumilaista: Ke Kajaani-Nurmes: tummanpunainen Giulia, To Lieksa-Joensuu-Savonlinna hopeanharmaa 156 (?), La Varkaus-Suonenjoki tumma 159, Varkaudessa mekaanisen musiikin museon pihalla musta Giulietta, samana päivänä jossain tummanharmaa 147, Iisalmessa punainen 75 (?) ja loppumatka Kajaaniin peräkkäin valkoisen Giuliettan kanssa. Aika montaa mallia tuli bongattua
Torstaina iltapäivällä tuli Riihimäen lähellä vastaan uusimallinen Giulia vetäen asuntovaunua; asianmukaiset tervehdykset puolin ja toisin. Matkassa olin valkoisella ex-Giuliallani, jonka olin lainannut viikonlopuksi käyttööni uudelta omistajalta.
Naantalin satamassa perjantaiaamuna punainen 159 TBi, jonka kuljettajan kanssa jutellessa laivamatkakin Ahvenanmaalle meni mukavasti. Terveiset vaan; nimesi jäi kysymättä...
Punainen 156 gta ja taisi olla myös siunattu 156 kilvin tuli eilen vastaan vaasassa ohitustiellä noin klo 15. Foorumilaisia? Itse tällä kertaa Pösöön eko GTllä matkassa.
Tämän päivän Suomen läpiajolla seuraavat moikkaukset/bongaukset, Pellon alapuolella viininpunainen FL 156, Kauhavan ja Tampereen välillä valkoinen Giulietta, Virkkalan kohdalla musta Giulia. Osuuko joku, oltiin harmaalla Stelviolla liikenteessä.
Tänään törmättiin Tampereen Ikean parkkipaikalla Alfisti-perheeseen. Tai ainakin orkesterin jälkikasvu oli Alfan suuntaan raskaasti kallellaan, niin tomerasti ilmoitti että taloudesta Alfa (punainen 159SW) löytyy. Me olimme Fiatilla liikkeellä.
JaRoDD kirjoitti:Tänään törmättiin Tampereen Ikean parkkipaikalla Alfisti-perheeseen. Tai ainakin orkesterin jälkikasvu oli Alfan suuntaan raskaasti kallellaan, niin tomerasti ilmoitti että taloudesta Alfa (punainen 159SW) löytyy. Me olimme Fiatilla liikkeellä.
Moi!
Myöhemmin Tampereelta Lahden suuntaan ajellessa vastaan tuli GT ja 147.
Viime lauantaina näin täällä kotikylällä suoranaisen ihmeen, sillä valkoinen Giulia oli Nesteen pihassa parkissa. Lienee hajonnut niinkuin Alfat aina pruukaa tehdä
Eilen ajelin kuuden nurkilla nelostietä helsinkiä kohti ja järvenpään nurkilla punainen Gilulia (non xenon, yksi putkenpää) ajeli ohi, naiskuski taisi olla. Samalla reissulla kehä kolmella vantaalla valkoinen Giulia (non xenon, kaksi putken päätä) ajeli ohi. Olitko sinä?
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Sunnuntaina tuli vaihdettin sivumorot 156:n kanssa Turussa Itäisen Rantakadun Myllynsillan valoissa. Olimme koko perheellä kruisailemassa 166:lla Ekvallaan uimaan.
Liekö toukokuun lopun Ruissalon miitissä tavanneet 166 ja 156 viimeksi?
Cotzy kirjoitti:Sunnuntaina tuli vaihdettin sivumorot 156:n kanssa Turussa Itäisen Rantakadun Myllynsillan valoissa. Olimme koko perheellä kruisailemassa 166:lla Ekvallaan uimaan.
Liekö toukokuun lopun Ruissalon miitissä tavanneet 166 ja 156 viimeksi?
Cotzy
Kyllä vaan, minähän se olin, ihan vaan sunnuntaiajelulla.
Kahen maissa ajelin Kadetilla mustan 159 sw perässä (takalasissa iso koiratarra) Sammonlahdesta rautatieasemalle asti. Helsingintien risteyksessä tuli tummanpunainen facelift 156 vastaan ja rautatieasemalla näytti olleen identtinen 159 sw.