DX-corolla bongattu Lahti cityssä. Mattamusta, riittävän kokoisella takasiivellä varustettu yksilö kurvaili kirjaston kulmilla.
Taisi olla vielä lukkoperällä varustettu kun risteyksessä kääntyessä renkaat vinkui kävelyvauhdissa.
Hauska nähdä, että joku asiaankuuluvasti tuunattu yksilö on säästynyt ajokelpoisena näihin päiviin 90-luvun kortteliralleista.
Bemari on tainnut vallata aika totaalisesti takavetoisten suditteluautojen markkinat dx-corolla jälkeen
^ P-kauden tupakaveri rakensi ke70-koriseen 4age motin (vai olikohan joku muu variantti). Oli noihin aikoihin tarkoituksena vapari, mutta viime vuonna eksyikin turbo koneen kylkeen. Tänä keväänä sai kasaan ja vajailla ahdoilla (1,2bar) penkissä ~350hp. Siinä kyllä melkoinen sleeper, koriltaan täysin orkkis 2-ovinen ja varmaan siistikuntoisin mitä olen ikinä eläissäni nähnyt. Paskanruskea ja perinteiset valkoiset tarvike peltivanteet.
Portti kirjoitti:Myyjä: Haloo, se teidän tilaama Cherry saapui juuri. Saadaan kilpiin ensi viikolla. Kun tuo toimitusaika venyi hieman, niin saatte ensimmäisen huollon ilmaiseksi.
Ostaja. Täh?
Pystykeulaiset Hiacet tuntuu kadonneen täysin, kun vielä ehkä viitisen vuotta sitten noita näkyi vielä firmojenkin käytössä. Tosin vanhimmat uusimman korimallin Hiacethan on 1995- malleja, pystykeulaisten tuonti tänne loppui juuri 1995.
Romeo y Julieta kirjoitti:Pystykeulaiset Hiacet tuntuu kadonneen täysin, kun vielä ehkä viitisen vuotta sitten noita näkyi vielä firmojenkin käytössä. Tosin vanhimmat uusimman korimallin Hiacethan on 1995- malleja, pystykeulaisten tuonti tänne loppui juuri 1995.
Wanhat Hiacet menny Afrikkaan jossakin vaiheessa ?
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Afrikkaanhan ne on menneet. Joskus on unohdettukin asiasta sopia omistajan kanssa, ja niitä on sitten Hollannista käyty hakemassa takaisin. Peräkärriin sain Hiacen vanteilla olleet renkaat, kun Afrikassa ei nastarenkaille ollut tarvetta, ja Hollannista sain varaosa-auton tojotia kuskaavan firman paluukuormassa.
Toki ruosteellakin on ollut oma osansa poistumassa. Tosin siinäkin tapauksessa lopullinen osoite on usein ollut Afrikka, kun siellä varaosillekin on käyttöä.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Helsingin keskustassa eilen neliovinen a-mallin Opel Corsa. Oli kyllä erinomaisen siistissä kunnossa, ehkä jonkun youngtimer-museoharraste? Toisaalta suolamoskassa ulkoiluttaminen ei oikein sovi kuvaan harrasteyksilöstä, noissa kun tahtoo entropia ottaa voiton hyvin herkästi meikäläisissä olosuhteissa.