glideslope kirjoitti:"Kimi Räikkösen Veloce-varustetason Stelviossa on nahkaverhoillut urheiluistuimet ja ratissa on alumiiniset vaihteenvalitsimet. Alumiinia on myös polkimissa ja kojelaudan koristelistoissa."
Onneksi kommentit on piilossa jonkun turhan almatunnuksen takana, ei tartte särkee silmiä.
Tuskin ovat laadultaan itse tekstin tasoa. "Tarvittaessa Q4-nelivetojärjestelmä siirtää enimmillään jopa 50 % vääntömomentista takarenkaille alle 150 millisekunnin aikana." - niin että etuakselia kytkevä kytkin saisi jotenkin kiinteästi vedettävältä taka-akselilta voiman tyystin pois?
Jaaaa mutta sehän olikin Pena toimittelijana, ei kai tuota sitten tartte ihmetellä, että auto hahmotetaan takaperin.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Polforea kirjoitti:Onneksi kommentit on piilossa jonkun turhan almatunnuksen takana, ei tartte särkee silmiä.
Tuskin ovat laadultaan itse tekstin tasoa. "Tarvittaessa Q4-nelivetojärjestelmä siirtää enimmillään jopa 50 % vääntömomentista takarenkaille alle 150 millisekunnin aikana." - niin että etuakselia kytkevä kytkin saisi jotenkin kiinteästi vedettävältä taka-akselilta voiman tyystin pois?
Joo, huvittavaa sisältöä myös itse juttukin. Aloin itsekin hetken uskoa kommentteja, että Kimin Stelvio on oikeasti heti luovutuksessa tohjona, kun vääntömomentti takana putoaa puoleen välittömästi .
No, perhe Räikköselle hyvää joulua vain. Sekä taka- että nelivedolla.
uudenvuoden aattona tuli radiosta Novalta juttua Hämeenlinnasta, siellä kun joku on tehnyt pieniä tonttuhattuja ja asentanut niitä Mersujen johtotähtien päälle. Juontaja sitten luki jonkun kuuntelijan viestin aiheesta, meni kutakuinkin näin: "Johtotähti ja johtotähti, kyllä se on Kuolontähti. Köröttelevät kuuttakymppiä tai ovat tien sivussa takajousi poikki. Terveisin Milanon jalo kärme."
pahintahan tässä on se että 2 mallin "mallistolla" ei juuri myydä mitään, eli hyvä nousu tyrittiin taas---osasyynä Manley joka siirsi Alfan mallit ja rahat Maseratille. Kun Tonale saapuu aloitetaan taas lähes nollasta ja nämä 2 nykyistä mallia alkaa olemaan jo vanhoja..., tämä sama karuselli jatkuu vuosikymmenestä toiseen, miten voikin olla niin epäpätevää johtamista firmassa-
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
^ onneksi saman linkin takaa löytyi myös Skoda Enyag, jonka "keula on varustettu 130 valoelementillä keulamaskissa, muodostaen merkin mukaan tervetulleeksi toivottavan kristallikasvon" ja tarjoaa siten valkaisua silmille ja aivoille.
Sori OT
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.