mutt kirjoitti:Katsotaan missä vaiheessa törmäät kiertopalkintoon nimeltä merivedessä uinut 156. Se putkahtaa esiin aika ajoin vähän ajetuksi ja ruosteettomaksi kehuttuna.
Kuulostaa houkuttelevalta.
Nyt kun olen ajanut useampaa mitoa se tuntuu kyllä melko sopivalta autolta tarpeisiini. Rahaa vaan puuttuu edelleen.
mutt kirjoitti:Katsotaan missä vaiheessa törmäät kiertopalkintoon nimeltä merivedessä uinut 156. Se putkahtaa esiin aika ajoin vähän ajetuksi ja ruosteettomaksi kehuttuna
Lähestyin tänään tätä projektiani luonnontieteilijän pragmaattisuudella ja hommasin talvikäyttöisen ylläpitolaturin (ctek polar). Asensin mukana tulleen johdonpätkän akunkenkiin ja toisessa päässä pikaliitin. Jos ja kun alfa taloon tulee ostan vaan sen samanlaisen pikaliitinpään siihen.
Nyt akuutti tarve oli säästää akkua käyttöautosta, mutta jatkossa voisin kuvitella jomman kumman auton olevan ajossa ja toisen seisomassa. Joten olin suunnitellut tätä hankintaa jo jonkin aikaa.
mutt kirjoitti:Katsotaan missä vaiheessa törmäät kiertopalkintoon nimeltä merivedessä uinut 156. Se putkahtaa esiin aika ajoin vähän ajetuksi ja ruosteettomaksi kehuttuna
Värit kyllä täsmäävät siihen yksilöön. Rekkari alkaa sitten kirjaimille OHI, jos siis sattuu tuota käydä katsomassa. Usein on omistajaa vaihtanut viime vuosina ja ei ole hirveästi näemmä kilsoja tullut lisää.
^Oikein kun nettiä penkoo, niin löytyy kuva naisesta poseeraamassa Bemarinkin vieressä. Ehkä vähemmän seksiä, mutta enemmän realismia - kun on konepeltikin kutsuvasti raollaan...
^Oikein kun nettiä penkoo, niin löytyy kuva naisesta poseeraamassa Bemarinkin vieressä. Ehkä vähemmän seksiä, mutta enemmän realismia - kun on konepeltikin kutsuvasti raollaan...Capture.JPG
Joo, enemmän tuollain kypsempään milf-makuun noi penariladyt
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
Polforea kirjoitti:Kerro ihmeessä lisää (mikä malli, miltä vaikutti, miten oireili jne), joko tässä tai kirjoita vaikka rapsa koeajoketjuun.
Harkitsen vielä tätä toista ketjua, mutta siis löysin huutokauppasaitilta ”suoraan ajosta, tule tutustumaan” auton. En tiedä kenen ajosta lie tullut. No, olin sattumalta samassa kaupungissa joten eikun katsomaan. Todella paha lommo, ei yllättäen oli paljon pahempi kuin kuvassa. Myös vanne vääntynyt samalla. Lähdin ajamaan ja kulki muuten ok paitsi veti oikealle. Päätin ajaa sitten pätkön moottoritietä, 80 vauhdissa oikealle vetäminen paheni aika lailla, satasessa auton ratti alkoi vatkata hivenen edestakaisin, oli pakko pudottaa takaisin kahdeksaan kymppiin ja paapoa auto liikkeeseen. Liikkeen pihassa ohjaus jäykkeni ja ”power steering failure” tms ja ”dnamic mode unavailable” virheilmoitukset. Onneksi ei satasen vauhdissa. Sisätilat myös varsin surkeassa tilassa ja tupakansavun haju. Konepelti ei auennut vaan jäi vipu käteen. Sen sai kyllä takaisin, mutta ei auennut sillä voimalla mitä uskalsin kokeilla.
Muuten ei kolinoita, vaihdelaatikko hiljainen ja kylmänäkin täydellinen. Sanoin myyjälle pienistä eroista ilmoituksen ja todellisuuden välillä mutta äsken ilmoitus ei ollut ainakaan päivittynyt.
(Edit: mito t-jet 155 manuaali, nyt joku on tietämättä asiaa huutanut siitä jo nelinumeroisen summan. Saa nähdä peruvatko kaupan koeajon jälkeen)
Jep, jep.
Tämä musta mito ”kaunotar” on ilmestynyt myyntiin jollekin Hämeenlinnalaiselle jobbariyritykselle. Huutokauppahintaan on lisätty vaatimaton 100% preemio. Huoltokirjaa ilmoituksessa ei näytetä, koska se oli todelle puutteellinen ja paska. Lommo on sentään korjattu ja vanteet vaihdettu. Toivottavasti ei ole vaihdettu päittäin kesävanteitten kanssa koska niitä ei näytetä kuvassa. Toiset vanteet olivat siis pilalla kolhun takia. Eli hinta on sitten lommokorjauksella (kuka tietää miten), vahauksella ja rangastöillä nostettu priimayksilöitten keskiöön. Itse asiassa jopa vähän sen yli kilometrit huomioon ottaen. Oletettavasti ohjeustehostin on edelleen satunnaisesti rikki. Varmaan nollanneet vaan koodit ja rukoilevat.
Pitäisiköhän piruuttaa odottaa sitä loogista 2k alennusta tuohon samalla rahaa säästäen vai suoraan katsella autoja joissa on asianharrastajaliikkeitten huoltokirja eikä jobbarikorjaamo nurmijärveltä.
No, rahansäästö etenee hiljalleen. Alkukevät on varsin laskupainotteista, mutta eiköhän tämä kohta tästä.