Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.
Valvoja: Moderators
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 19 Heinä 2005, 15:03
..melkoinen sleeper on kyseessä ainakin kun ulkonäköa katsoo..
malliltaan W123 300D -82, moottorina 3.0 24V TD joka väyrysestä lähtöisin, takapyöriltä penkitetty 349 hv..
kys kaveri otti auton alkup vitoskoneestakin irti vajaat 250 hv
no eihän tu o minekkään radalle oikein sovellu mutta kyllä tuolla tienpäällä joutuu melko moni nöyrtymään.
dynokäyrä:
http://www.kolumbus.fi/sallatoimi/ep/scan2.jpg
parit rääpäisyt varttimailille:
http://takaisin.fi/ylivieska_15.5.2005.wmv
myynti-ilmo nettiautosta:
www.nettiauto.com/335361
Viimeksi muokannut
90 , 19 Heinä 2005, 21:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 19 Heinä 2005, 15:22
Tuollaisesta sleeperistä ei voi olla pitämättä. Siitäkin huolimatta, että mahtaa olla yhtä urheilullinen ajettava kuin maitolaituri.
- Epäkelpokeräilijä -
MarcusV
Viestit: 1028 Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja MarcusV » 19 Heinä 2005, 20:34
Jossain saksassa toi on vissiin todella yleistä tuo kiisselimannejen virittäminen tollasiksi 600 newtonia vääntöä tyhjäkäynnillä peleiksi.. Kuulin yhdeltä äijältä joka noihin innostui että kulkee sekä vääntää ihan eniten
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 19 Heinä 2005, 21:32
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Tuollaisesta sleeperistä ei voi olla pitämättä. Siitäkin huolimatta, että mahtaa olla yhtä urheilullinen ajettava kuin maitolaituri.
nimenomaan, tuossa on kyllä mielestäni munaa..
jeps luulen kanssa että mutkapätkällä ei ole kovin häävi vetää mutta suoralla näkyy kulkevan ihan kivasti..
Viimeksi muokannut
90 , 21 Heinä 2005, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 19 Heinä 2005, 21:34
MarcusV kirjoitti: Jossain saksassa toi on vissiin todella yleistä tuo kiisselimannejen virittäminen tollasiksi 600 newtonia vääntöä tyhjäkäynnillä peleiksi
juu saksasta en tiedä mutta täällä pohjanmaalla ovat "superturbot" jo aika yleisiä..
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 19 Heinä 2005, 21:56
taitaa tulla farkkumannesta myös varsin siisti peli..ainakin alku lupailee hyvää..
savijo-r
Viestit: 1665 Liittynyt: 17 Tammi 2005, 11:59
Car(s): Thesis Ducato
Paikkakunta: Toijala
Viesti
Kirjoittaja savijo-r » 20 Heinä 2005, 06:07
Jep varokaahan ainakin täällä tampereen suunnalla valkoista 124 korista jossa lukee perässä punaisella 200D. Penkitetty 480 HV.
JiiPee
Viestit: 2476 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 20 Heinä 2005, 08:00
"Sairaita" laitteita
Millä niitä tehoja noista oikein revitään ? turbo ei yksinään riittäne ? Valistakaa tietämätöntä.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
lai
Viestit: 111 Liittynyt: 29 Syys 2004, 02:37
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja lai » 20 Heinä 2005, 09:11
JiiPee kirjoitti: Millä niitä tehoja noista oikein revitään ? turbo ei yksinään riittäne ? Valistakaa tietämätöntä.
Virittämien melko yksinkertaista: hyvinvirtaava cooleri, hillitön fööni, isommat elementit pumppuun. Sekä läjä katkenneita vetareita ja kardaaneja.
Tässä juttua vaikka kuinka:
http://mersuforum.net/forum/viewforum.p ... a67e46b0d4
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 20 Heinä 2005, 09:46
jeps ja luulisin että kyllä tuossa moniventtiilikoneessa vielä tuo kansi helpottaa oleellisesti moottorin hengitystä verrattuna vanhempiin..
tässä kys autossa koko voimansiirtilinja taisi olla jostain W126- koppasesta kasimukisesta mersusta ja vaihteistoa lisäksi vahvistettu.
JT164
Viestit: 45 Liittynyt: 22 Touko 2003, 19:00
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JT164 » 20 Heinä 2005, 09:58
Juu, laatikko taisi olla 500 sarjan sisuskaluilla. (muistaakseni 500SL)
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 21 Heinä 2005, 13:09
Sekin saattaa vähän auttaa että vehkeet kiertää päälle 6000rpm sen normaalin 4500 sijaan.. Mutta ei tuosta sleepperi parane
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 21 Heinä 2005, 14:28
kyllä hän tuo kone varmaan ottaa jenkaa eri malliin kuin vanha W123:n 200D...
ja jos mese pitää olla niin mieluummin tuommoinen kuin jokin hikinen diiseli väyrynen joka lähteekin kuin purkka tukasta tai lehmä makuuksilta...