Paivaa taalta turkista!!!
Valvoja: Moderators
Paivaa taalta turkista!!!
Ajattelin kirjoittaa kun paasin kaymaa internetissa.
Tosiaan olen turkissa talla hetkella (marmaris) nimisessa paikkassa etela-turkissa.Kuten jo huomaatte aakosia taalla ei ole..
Lamminta taalla on jokapaiva 35-43 eli hiki on koko ajan paalla...
Olen jo tormanny taalla muutamaan alfaan mita olen katsellu niin 155 on tullu vastaan mutta tama turkin porukka ei ole alfa-kansaa sen olen jo todennu.mutta toivottavasti siella suomessa myos riittaa lampoa mutta nyt taytyy lahtea uimaa tuskan hiki on jo suuri....
Tosiaan olen turkissa talla hetkella (marmaris) nimisessa paikkassa etela-turkissa.Kuten jo huomaatte aakosia taalla ei ole..
Lamminta taalla on jokapaiva 35-43 eli hiki on koko ajan paalla...
Olen jo tormanny taalla muutamaan alfaan mita olen katsellu niin 155 on tullu vastaan mutta tama turkin porukka ei ole alfa-kansaa sen olen jo todennu.mutta toivottavasti siella suomessa myos riittaa lampoa mutta nyt taytyy lahtea uimaa tuskan hiki on jo suuri....
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: Paivaa taalta turkista!!!
Jaa. Eivätkä varmaan edes moikanneetkaan sulle. Ne moukat.vilarts kirjoitti:Olen jo tormanny taalla muutamaan alfaan mita olen katsellu niin 155 on tullu vastaan mutta tama turkin porukka ei ole alfa-kansaa sen olen jo todennu.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
Hauska paikka. Tulin just pariviikko sitte ittekkin samaisesta kaupungista. Siinä on pääkadun varrella semmonen Ristorante niminen Mexicolais Italialais rafla, jossa oli tosi mukava tarjoilija. Semmonen pitkätukkanen. Tarjoili drinkkejä sun muuta. Kerro terveisiä jos käyt (hyvä suomalainen, paha saksalainen:) (sen vieressä on meksiko, kiina, italia, intia -ravintola, jossa ei ollu ollenkaan hyvät safkat
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ja kaske rotunaisen aja parta ja viikset pois enne ku harrastat suusex..
Viimeksi muokannut 90, 21 Heinä 2005, 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- GiuliaSuper
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
No niin iltaa taas kaikille!!
Nama turkkilaiset ei varmaan osaisi moikata jos tulis toisella alfalla vastaan!!! on meinaan niin kummallinen liikenne taalla verrattuna suomen liikenteesee,ei mitaan rotua taalla ajetaan ihan miten sattuu.ihmettelen kummasti sita etta kolareita ei taalla satu juuri ollenkkaan moottoripyorilla ajetaan ilman kyparaa jne..
Tosiaan huomenna takas suomeen.Kylla vko riittaa ihan vallan mainiosti talle reissulle.
Suosittelen tata paikkaa kaikille lampimasti, naiset on kauniita ruokaa hyvaa palvelu pelaa ja aurinkoa riitaa......
Mutta palataan taas astialle kun palaan suomeen ja kotio
Nama turkkilaiset ei varmaan osaisi moikata jos tulis toisella alfalla vastaan!!! on meinaan niin kummallinen liikenne taalla verrattuna suomen liikenteesee,ei mitaan rotua taalla ajetaan ihan miten sattuu.ihmettelen kummasti sita etta kolareita ei taalla satu juuri ollenkkaan moottoripyorilla ajetaan ilman kyparaa jne..
Tosiaan huomenna takas suomeen.Kylla vko riittaa ihan vallan mainiosti talle reissulle.
Suosittelen tata paikkaa kaikille lampimasti, naiset on kauniita ruokaa hyvaa palvelu pelaa ja aurinkoa riitaa......
Mutta palataan taas astialle kun palaan suomeen ja kotio