ToniL kirjoitti:Sininen tuunattu 156 bongattu (melkein joka päivä) lahdessa. En tiedä nimimerkkiä mutta varmaankin foorumilaisille tuttu.
Ai siel pyörii joku muukin, kuin mä =) Olin itse nimittäin kesätöissä StoraEnsolla Lahdessa ja pääasiassa kävin kyl pärrällä siellä, mut autollakin muutamia kertoja...
Vittorio Jano kirjoitti:Oliko -Tomi- perjantaina VAG-dieseleitä katselemassa? Auto näytti majailevan ko. puljun pihalla Tampereella. Ihan hyvältä näytti luonnossa ainakin takaapäin.
Vähän myöhässä vastaukset, oltu viikko mallorcalla Emäntähän sillä oli liikkellä, kyseisessä vag-puljussa töissä.
-Tomi- bongattu tampereen valtatien ja hatanpään risteyksessä eilen 20.15..aiheutti lievät niskakivut
Oisko sitten ollu Liekki hämeenlinnassa joskus 23 aikaan? Joku mukulakivi katu, lähellä metropolia. Tuli nähtyä vaan takavalot. Ei siellä muita alffoja siihen aikaan kait liiku
Ghost bongattu lauantaina 27.8 Rajasalmen sillan ruuhkissa kahden korvilla Nokialle päin menossa. Heitin morjestuksenkin, mutta eipä sitä voinut huomata, kun olin saksalaisen perhesiirtimön pelkääjänpaikalla.
ToniL kirjoitti:Sininen tuunattu 156 bongattu (melkein joka päivä) lahdessa. En tiedä nimimerkkiä mutta varmaankin foorumilaisille tuttu.
Ai siel pyörii joku muukin, kuin mä =) Olin itse nimittäin kesätöissä StoraEnsolla Lahdessa ja pääasiassa kävin kyl pärrällä siellä, mut autollakin muutamia kertoja...
No siinä parkkipaikallahan se näkyi... oman työmatkan varrella myös.
hamppi kirjoitti:Oisko sitten ollu Liekki hämeenlinnassa joskus 23 aikaan? Joku mukulakivi katu, lähellä metropolia. Tuli nähtyä vaan takavalot. Ei siellä muita alffoja siihen aikaan kait liiku
Siihen aikaan en ollut enää kyllä ajokunnossa vaikka tarkoituksena olikin. Homma lähti käsistä kun olin ollut kaverin tupareissa puoli tuntia. "ota sieltä jääkaapista juotavaa itelles" Helvetin iso kaappi täynnä juotavaa...eikä pisaraakaan alkoholitonta.
Kyllä täällä taitaa 2-3 156sta liikkua viikonloppuisin säännölisen epäsäännöllisesti. Yksi on se "V6 turbo" ja toinen sen veli. Sitten yksi on 156 SW uudella keulalla. Jotain nuoria jannuja (18v) sillä ajelee.
Campari kirjoitti:Ghost bongattu lauantaina 27.8 Rajasalmen sillan ruuhkissa kahden korvilla Nokialle päin menossa. Heitin morjestuksenkin, mutta eipä sitä voinut huomata, kun olin saksalaisen perhesiirtimön pelkääjänpaikalla.
-cr
Pitää paikkansa. Ja totta on, että en huomannut morjesteluja. Samassa paikassa samaan aikaan tuli vastaan punainen 147 jonka kanssa kyllä morjesteltiin.
No siinä parkkipaikallahan se näkyi... oman työmatkan varrella myös.
No hyvä sitten =) Säikähdin jo, et joku on astumassa mun reviirille ja tuunannu jonku sinisen alfan =D
Mies haki työkaluja tai vastaavaa metallic-vihreästä 75 T-sparkista tänään aamulla Herttoniemessä. Ajoin mummonpyörällä vierestä ja meinasin jäädä turisemaan (= sönkkäämään jotain "mullakin on tommonen..."), mutta ajoin ohi.
Jatkoin Alfan nurkalta alamäkeen kohti metsätietä, joka vie merenrantaan ja siitä lehmähaan viertä seuraillen työpaikalle. Oli todella hieno aamu, pysähdyin välillä metsään poimimaan vadelmia ja kävelin ylämäet. Linnut visersivät. Tulin töihin myöhässä, mutta en selitellyt. Näin tänään 5 km Helsingin keskustasta itään.
Tuossa muutama päivä sitten aleksanterinkadun ja hämpin risteyksessä, ajelin vieressä olevan punasen 156:sen viereen, ei tosin huomannut minua, poistuessani huomasin että mikäs sinnetakapeiliin ilmesty, joku shamppanjan värinen sprint (kai?)
Seinäjoen Ruukintiellä klo 16 aikoihin bongattu punainen 156. Meinas jäädä bongaamatta puhelimeen lörpöttelyn vuoksi, mutta onneksi ehdittiin moikkailla! Ite siis liikkeellä met.vaaleansinisellä 147:lla (niinku nyt yleensä...)
Nyt kun on tullut asusteltua lentävänniemessä viikon verran niin ainakin yksi 164 vihree pörräilee ja morjestelee. Samalla kadulla pyörii myös yksi tummansininen ja yksi viininpunanen 156 SW. Eikö näistä kukaan ole foorumilta?
Joskus tuli myös puhetta tuosta Nokialla liikkuvasta samannäköisestä 164:stä kuin minun. Bongasin sen vähän aika sitten, ja muuta eroo siinä ei ollut kuin alfa tarrat kyljissä, ja kuskikin morjesti.
Epezi bongattu Nokialla kääntymässä Välikadulle tänään joskus yhden maissa. Itse istuskelin Pizzamestarien terassilla. Missäpäin Lentsua asut? Itse asuin siellä muutaman vuoden ennen Nokialle muuttoa.
Viimeksi muokannut KJS, 02 Syys 2005, 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rolle kirjoitti:Tommi_80 viiletti nenän edestä kun olin tulossa Upinniementielle 10.30. Vähän kun olisi ajanut lujempaa niin olisi ehtinyt kääntyä ja nostaa lapaa
Oli pieni kiire duuniin ja silmät ihan ristissä. En sentään myöhästynyt kuin kaks ja puol tuntia Oon yrittäny bongailla sua aina kun kirkkonummella käyn mutten ole vielä onnistunut. Kirkkonumella on joku musta gtv, joka morjenstelee melkein aina taksin. Keski-ikäinen mies sitä taitaa ajella. Tunnustuksia?
loistavaa toimintaa Lahti/Hollola suunnalla
Kävin muutama tunti sitten pikakeikalla Lahdessa. Näin 3 Alfaa ja kaikkissa lapa pystyssä. valkoinen sprint, met.pun 156, harmaa 156, ketään en tunnistanut mutta silti hienoa kun kerrankin morjesteluun vastataan
Olihan eilen mielenkiintoinen reissu välillä Lappeenranta - Janakkala. Ensin Jeppaan sininen 156:nen yliopiston parkiksella Lappeenrannassa. Sitten vihreä 155:nen Kouvolan prisman nurkilla lapa pystyssä. Hieman kouvolasta Lahteen päin punainen 75:nen (en huomannut morjestiko). Lahdessa Jeppaa uudestaan! Ja vielä Lahdesta vähän Riihimäelle päin toinen 155:nen lapa pystyssä (en muista enää väriä ). Ketkä kaikki tunnustaa!
-Tomi- kirjoitti:KJS bongattu ja morotettu nokia centrumissa puol 2 tänään
Oli Alfa eilen meillä hääautona (vaikkei sitä päällepäin nähnytkään) Noihin aikoihin oli autonkuljettaja ratissa ja itse en tainnut olla tuolla hetkellä kyydissä, eli morjetus vaan.
KJS kirjoitti:
Oli Alfa eilen meillä hääautona (vaikkei sitä päällepäin nähnytkään).
Olipa muuten minunkin autoni lauantai-iltana Tampereella hääautona. En ajanut itse mutta sain harvinaislaatuisen tilaisuuden ihailla sitä liikenteessä toisesta autosta käsin. Pakko oli itsekseen todeta että on se vaan hiano kärry. (öhöm)
KJS kirjoitti:Epezi bongattu Nokialla kääntymässä Välikadulle tänään joskus yhden maissa. Itse istuskelin Pizzamestarien terassilla. Missäpäin Lentsua asut? Itse asuin siellä muutaman vuoden ennen Nokialle muuttoa.
Hyvinpä mahdollista, ei voi muistaa. Jänislahdenkadulla asustelen.
Missäs oon Vj:n bongannut? oon mennyt niin sekasin, samalla parkkiksella on yks 164 ja viereisellä 156 sw, joita on kyllä kolme muutakin tuolla päin.. huhhuh.
Kaalipata bongattu treellä... miltähän tommoset reikävanteet näyttäis 164:ssä
Ne vois olla hyvinkin siedettävät, vielä jos ne olis 17 tuumaiset... On muuten nuo sukupuolten kiinnostuksen kohteet kuin yö ja päivä, mä ihastelin sun autoas ja emäntä kuskia Sä oot sitten kuulemma tästä lähin kiiltokuvapoika
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Ivalossa Kevon reissulta muutama viikko sitten palatessa bongattu JustusIvl:n auto - olettaisin näin, sillä harmaasta 156 SW:stä asteli nainen paikalliseen sekatavarakauppaan (nimeä en muista, mutta grillin vieressä) liiallisella varmuudella ollakseen turisti. Autosta noussut pikkupoika katseli omaa autoani tietävän oloisena.
Paikka huomioiden kyseessä oli jo melkein pohjoinen BBS-meeti, kun autot seisoivat vierekkäin parkissa tovin.