Illalla pongailin Enqvistin valoissa mennen tullen 18 jälkeen 2 harmaata 156:ta ja Sepänkadun valoissa punaisen uudemman SW:n- kaikkia morjestelinkin, mutta ei tullut vastakaikua kun olin liikkeellä sinisellä CBR mopolla.
Tänään töistä lähtiessäni klo. 16 tapahtui pariin sekunttiin paljon...
Ensin vaihto plussan pihasta kurvaa semmonen shamppanjan värinen 156 wagon ja lähtee kaivokselaa kohti renkaat kirjaimellisesti savuten (tuskinpa foorumilainen). Itse käännyn perässä toiseen suuntaan punaisen 156 (?oliskohan mattijus?) taakse, josta lapanen heilahtaa välittömästi . Heti perään kyseinen punainen 156 väistää täpärästi oravaa jonka päälle meinaan itsekkin ajaa, oravan vain möllöttäen ilmeisesti jonkinäköisessä shokissa...
Jotta ei menisi kokonaan OT niin mahtoikohan olla mattijus tai joku muu foorumilainen?
-tommi- kirjoitti:Tänään töistä lähtiessäni klo. 16 tapahtui pariin sekunttiin paljon...
Itse käännyn perässä toiseen suuntaan punaisen 156 (?oliskohan mattijus?) taakse, josta lapanen heilahtaa välittömästi . Heti perään kyseinen punainen 156 väistää täpärästi oravaa jonka päälle meinaan itsekkin ajaa, oravan vain möllöttäen ilmeisesti jonkinäköisessä shokissa...
Jotta ei menisi kokonaan OT niin mahtoikohan olla mattijus tai joku muu foorumilainen?
Kyllä toki, perkulan orava kun meinasi liata renkaan kulutuspintaa
Keltsi liikenteessä Etelä-Eurooppalaisella turbolla. Itse etenin luonnollisesti jalan, koska bentsiini on niin kallista. Turbokuskikin kuitenkin jalkautui tavallisten tallaajien pariin ja vaihdoimme muutaman sanasen.
Onneksi muuten tilasit pari alfabbs-paitaa, niin voit hukata sen Saab-mainoksen...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Anteeksi ei foorumi bongaus.
Eilen Lentävänniemissä edessä meni museoreksiterissa oleva Ferrari, en ole varma mikä oli, mutta veikkaisin 206 GT:tä... veikkaisin että kohtuu harvinaisia pelejä, ainakin täällä.
No tuo kyllä jo sävähdyttää. Vielä alkukesästä jaksoi innostua kun täällä Oulun korkeudella tuli Ferrari 360 Modena vastaan, mutta kun nyt tuo auto on lähes jokapäiväinen työmatkan vastaantulija.
Voi niitä aikoja kun Alfa Romeonkin näkeminen liikenteessä oli merkkitapahtuma.
Stilo kirjoitti:Olikohan kenties Sassicaia joka GTA:llaan kaunisti Lahden katukuvaa tänään puoli kuuden aikaan?
Voi olla myös täällä Hollolassa oleva GTA, jota joku aika takaperin ihmettelin.
Näin tuon itsekin tänään iltapäivällä. Komea peli.
Joo tuo Hollolan GTA majailee tuossa tien toisella puolella olevassa rivarissa. Sassicaian GTA:n näin Bella Italiassa kesällä ja tuo naapurin yksilö on juuri samanlainen väriltään.
Minäkin muuten bongasin tuon GTA:n ihan liikenteessäkin tänään kun ajelin sen perässä hetken aikaa juuri tuolloin puoli kuuden maissa kun ajoin rautatieasemalta kotiin Salpakankaalle.
Tämä ei ole oikea Bongaus, mutta sanonpa kuitenkin.
Olin Auser-autossa Tallinnassa ja maksoin juuri huoltotoimenpiteistä, niin pihaan ajoi punainen 166, suomenkilvissä. Autosta nousi mieshenkilö ja tuli alfa-liikkeen ikkunaan ihailemaan autoja. Katseli siinä hetken uutta gtv:tä ja hyppäs takas autoonsa ja jatko matkaansa.
Eilen Pale kespalla. Samassa paikassa samaan aikaan valkoinen 164 asuntovaunu perseessä kiinni. Nainen kuskina, muksu takapenkillä ja isukki pelkääjänä rööki huulessa.
Itse olin tuolla mustalla Sportwagonilla.
Taisi olla Cuore Sportivo perjantai-iltana liikkeelle Porin keskustassa 7 jälkeen illalla. Itse olin liikkeellä valkoisella wingillä, enkä pahemmin edes yrittänyt hämmentää moikkauksellani.....
Tiedän, ei välttämättä foorumipongaus, mutta pakko silti kertoa...
Eilen Agoran edessä melkoinen Alfa-keskittymä: musta 156 JTS, punainen 156 JTS ja helmenä valkoinen vanha spider mustilla kilvillä! Kaikki Alfat siinä ihan lähekkäin toisiaan. Minäkin seisoskelin omallani siinä parkissa hetken, mutta ei tullut yhdenkään omistaja paikalle.
Ei taida tuo spiderin omistaja olla foorumilaisia, kun ei ainakaan käyttäjälistalta löytynyt. Luulisin kuitenkin, että on paikallisia, koska olen nähnyt tuon aiemminkin.
Lielahden aamuruuhkassa tuningin uhriksi joutunut 33:nen rosso
Etupuskin oli järkyttävä kyhäelmä, takapuskin oli ilmeisesti työnalla koska se puuttui, niinkuin puuttui myös alfa-merkit ja edestä myös kolmio, tiedä sitten tulevatko takaisin
...kun kävin oman V6 156:sen hakemassa Tampereelta lauantaina 3.9. oli Tampereen käyttöautossa Volvon Ocean Race -esittelypäivä. Kyllä vaikutti Volvot jotenkin tylsiltä vehkeiltä Poistuttuani perässä tuli musta 156, lienee tullut samaan tulokseen kuin meikkis ja todennut Alfan kerrassaan paljon paremmaksi vekottimeksi...
...ajelinpa Peltolammin kautta mutkan, ohi ajeli joku 147:lla. Vastaan tuli Delta-auton kohdilla GT ja 156, lienee ollut GT:n koeajoviikonloppu.
Sitten suuntasinkin kotia kohti. Jyväskylään mennessä tuli yksi Alfa vastaan, sen jälkeen ei näkynyt... pohjoisessa on vähemmän näitä "etelän hetelmiä"
Täällä kylillä valkonen 164 parkissa kellotornin kohalla, en tarkemmin ehtiny tutkailla kun näin sen ohi ajaessani ja kun vartin päästä tulin takas oli alfa jo haihtunut.
Epezi kirjoitti:Lielahden aamuruuhkassa tuningin uhriksi joutunut 33:nen rosso
Etupuskin oli järkyttävä kyhäelmä, takapuskin oli ilmeisesti työnalla koska se puuttui, niinkuin puuttui myös alfa-merkit ja edestä myös kolmio, tiedä sitten tulevatko takaisin
Luulisin tietäväni auton. Käsittääkseni ei ole joutunut tuningin uhriksi, vaan tullut varsin raatona nykyiselle omistajalleen. Käsittääkseni kyseessä on projekti.
KJS kirjoitti:Luulisin tietäväni auton. Käsittääkseni ei ole joutunut tuningin uhriksi, vaan tullut varsin raatona nykyiselle omistajalleen. Käsittääkseni kyseessä on projekti.
Tarkoitatko samaa autoa joka oli meidän pori-miitissä?
mml:n puhtoinen kiesi bongattu tänään kolmen pintaan sairashuoneenkadulla. Ja lisäksi neljän jälkeen vihreä 147 ja hopeinen 156 linnankadulla, molemmista nousi lapa iloisesti.
puuha kirjoitti:Mml ponkattu klo12.33 puutarhan ja koulukadun risteyksessä. Eikä lapa noussu
BTW, tee jotain sille helman pystysaumalle!
WTF?!?!? Olenpas ollut silmät ristissä kun en oo huomannut... Sori Olitko omalla autolla? Soita ens kerralla sokeelle torvee...!
Helmalle teen jotain kunhan kerkiän...
EdotL:n myöskin putipuhdasta hoppaa olen bongaillut tässä viimepäivinä useampaankin otteeseen Rauhankadulla Mannerheiminpuiston tietämillä... Ei oo vierekkäisiä parkkipaikkoja vielä sattunu kertaakaan kohdalle, oon koittanu kyl katsella..
Vihreä GTV bongattu sipoon Siwalla, nuorehko mies henkilö ajoi, ja puhui puhelimeen, ei sattuis olee foorumilaisia?
Ja punainen 156 tuossa mellunmäen tiellä, täällä noita harvemmin näkyy..
Eilen tuli Nokialla vastaan D-A lännen toimitusjohtaja 166:lla. Katsoi aika hitaasti kun morjestin. Ei taideta D-A:ssa tietää Alfistien keskuudessa tunnetusta morjestustavasta.
lappeenranna valtakadulla bongattu 166 ja ratissa vaalea hiuksinen nainen??? katsoi pitkään kun morjestin mutta nossti kättään ja morjesti takaisisn kiva oli saada ekat morot!!!
Paloheinän S-marketin risteyksessä n. 5 min sitten ALFA ROMEO MONTREAL! Välitalontien jälkeen rupesin jo hieromaan silmiä, että onko tämä nyt tottakaan. Vaan montrealhan se, kaikessa komeudessaan.
Ei mitään hajua onko foorumilainen tai ei - eikä kuskikaan moikannut ritmoklopille takaisin - mutta pakko oli oikein näin julkisesti ihmetellä, kun tuollainen tulee vastaan. Sen verran vaikuttava, ja harvinainen näky on se.