Portti ajeli silmät ummessa eilen 7.57 Vuorikatua pitkin. Olin Alfan kanssa diakonialaitoksen edessä parkissa ja kovasti koitin heilutella, mutta mies ei näe .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Heh, Alfasi kyllä huomasin ja ajattelinkin että se on varmaan sinun, mutta mistään vilkuttelusta ei ole mitään havaintoa. Oliko se jotenkin väärin päin parkissa tai jotain sinne päin? Ehkä selityksenä havaitsemattomuudelle voi käyttää aamu-unisuutta - tai oliko sinulla niin tummat ikkunat että sisälle ei nähnyt mitään.
Alfissimo kirjoitti:Portti ajeli silmät ummessa eilen 7.57 Vuorikatua pitkin. Olin Alfan kanssa diakonialaitoksen edessä parkissa ja kovasti koitin heilutella, mutta mies ei näe .
Nimeltä mainitsemattoman vakuutusyhtiön pääkonttorin parkkihallista bongasin grafiitinharmaan 164 V6 Superin GTV:n teardrop-vanteilla. Muistankohan ihan väärin vai olenko nähnyt saman auton jonkun foorumilaisen galleriassa?
Aamulla joskus ennen yhdeksää taisi punaisen Giugiaro-keulaisen 156 SW:n kuski morjenstaa Pasilan nurkilla? Sen verran otti kupoliin Alfan kiukuttelu etten tajunnut edes moikata takaisin.
Kuka on yrittänyt tuuning 156:llaan Lintuvaaran Shellille suoraan Kehä ykkösestä? Huomasit varmaan jo että siellä on oja välissä mutta kerron nyt kuitenkin.
gfj-365 kirjoitti:bongattu useaan otteeseen ...... ilm toi A2k vanha 33 tai ainakii samanäkönen ... monesti kotkassa ja tiedän omistaja on ympyrä kaupungista...
??? Mitä minusta?? Mitään en tunnusta ennenku tiedän etten oo mitään pahaa tehny...
Perjantaina bongattu tummanvihreä 156 vähän ennen viittä ja Frantsilan Kehäkukkaa Hämeenkyrössä. Ite tulossa Tampereelta 147:lla. Lapa nousi, kuka uskaltaa tunnustaa?
kaksi tai kolme alfaa bongattu matkalla lappeenrannasta nurmijärvelle! hienosti kädet nousi näissä 156:sissa toisin kuin kahdessa muussa jotka ajoi vastaan ja katsoivat kuin halpaa makkaraa kun morjestelin heille en nähnyt rekkareita mutta yksi oli musta ja varmaan vm.04 ja toista en kerennyt rekisteröimään ja tämähän tapahtui 8.10.05
Oon tässä jo aiemmin bongaillu hevosen kanssa lenkillä ollessa tummanvihreen satakuusnepan, Lapuan (Mun maailmankatsomuksen mukaan se on kyllä Nurmoa) Järvitien varressa. Aiemmin en sen kummemmin ole foorumilaiseksi epäillyt, mutta nyt pihassa asustaa jo toinenkin samanlainen... Oisko siis kuitenkin kyseessä foorumilainen? Alfismi on kuitenkin iskenyt..
Bongattu Hervannassa eilen illalla punainen 156:nen tyylikkäästi ajovalot pimeänä, mutta toinen sumuvalo suoraan vastaantulijoiden silmiin osoittamassa. Tunn(u/i)staako joku?
No laitanpa nyt minäkin, kun jo useampana aamuna rosso proteo 156:sen bongannut. Tänään nousi lapa oikein komeasti, kun kurvasi Kehä 1:ltä otaniemeen. Varmaankin foorumilainen?
Täällä Lahdessa / Hollolassa pyörii pirusti alfaa ja lapaa heiluu vinhaan tahtiin. Eilen olin talviautoa katsastamassa Holmassa ja siinä pihassa oli punainen 156:nen tyylikkäästi laitettuna. Löytyykö omistaja täältä ?
Meikäläinen nostellu kättä Oulussa liikkuvalle punaiselle facelift keulaiselle 156 farkulle ja saanu aina mulkoilevia ja oudoksuvia katseita.
Eilen ajoin taas auton ohi fillarilla ja huomasin, että sehän onkin Kiinteistömaailman (asuntovälitysfirma) auto. Ihmekös tuo jos meinaavat mettään ajaa ku morottaa
Imatralla tänään bongattu pun. 156, käsi nousi, minäkii moikkasin, ja pun 75 nostin kättä, mutta en tiä huomasivatko...
Eli, alotan heiluttelee kaikille Alfoille tästä lähtien kättä...
pee kirjoitti:Bongattu Hervannassa eilen illalla punainen 156:nen tyylikkäästi ajovalot pimeänä, mutta toinen sumuvalo suoraan vastaantulijoiden silmiin osoittamassa. Tunn(u/i)staako joku?
Minä tunnustan..
156:ssa on jotain hämärää sähkövikaa ja se hukkaa aivan satunnaisesta ajovalot muutamasta sekunnista muutamaan varttin kerran viikkoon.. Osuit sopivasti kohdalle.
Poliisikin osui sopivasti kohdalle ja veti sivuun vittuillakseen. Pahoittelen Pee!
Jyväskylässä Sepänkadun ja Rajakadun risteyksessä bongattu tänään vähän puolen kymmenen jälkeen aamulla punainen 75 (ts?). Moroteltiin molemmat, foorumilaisia?
Boxer33 kirjoitti:No laitanpa nyt minäkin, kun jo useampana aamuna rosso proteo 156:sen bongannut. Tänään nousi lapa oikein komeasti, kun kurvasi Kehä 1:ltä otaniemeen. Varmaankin foorumilainen?
Se voisinkin olla minä, kuljen melkein päivittäin siihen "parakkikylään" konttoritöihin. Siinä nurkilla on tullut monia moikkauksia tälläviikolla, eikä niitä kaikkia viitsi tänne laittaa. Näitä 156:siahan täällä PK seudulla ei ole onneksi montaa.
Tommi_80 kirjoitti:Se voisinkin olla minä, kuljen melkein päivittäin siihen "parakkikylään" konttoritöihin. Siinä nurkilla on tullut monia moikkauksia tälläviikolla, eikä niitä kaikkia viitsi tänne laittaa. Näitä 156:siahan täällä PK seudulla ei ole onneksi montaa.
Lunttasin galleriasta ja vanteet paljasti! Juu ihmeellisen paljon 156:sia pk-seudulla pyörii. Siltikin ne erottuu kivasti vielä perus tojota-volkswagen-volvo massasta..
Pepperoni kirjoitti:Oliko Wille Keravan aseman nurkilla eilen illalla viiden aikoihin?
Olitko ite punasella 33:lla, semmonen oli ainakin parkissa. Ajoin ihan vierestä, muttet huomannu..
Joo, semmosella punaisella ruostekasalla. Näin sut siellä risteyksessä kun olin itse lähdössä liikkeelle. Siinä aseman edessä oli kärry parkissa muutaman minuutin kun käväisin sisällä. Komee vaunu sulla
Torstai aamuna tuli Ison Omenan vieressä olevissa liikennevaloissa tumman harmaalla 156:lla mieshenkilö, joka kerkesi ensin mua moikata. Moikkasin takas.
mipo kirjoitti:Torstai aamuna tuli Ison Omenan vieressä olevissa liikennevaloissa tumman harmaalla 156:lla mieshenkilö, joka kerkesi ensin mua moikata. Moikkasin takas.
Bongattu eilen lilan (!) värinen Cadamuron korisarjalla ja evosiivellä varustettu 156 Porissa. Ratissa keski-ikää lähentelevä mieshenkilö. Toissa päivänä Ratsulan edessä parkissa vaaleanvihreä (ei Amazzonia Verde) Spider TS (916) sekä jännän värinen 155TS, jossa Arefin tarra takaikkunassa.
Lisäksi Maunu, Pedro, Pale jne. seittämän miljoonaa kertaa joka päivä.
Tänään ajettiin pitkään kaksi saman väristä proteus punaista 156 TS:ää peräkkäin Oulussa moottoritiellä ja vielä jonkun matkaa Alpilassa. Kuka lienee, foorumin lukijoita? Lähes oli identtiset autot Delta-Auton tarraa takaluukussa ja vuoden auto tarraa takalasissa mukaanlukien.