Torstaina, Hervannassa TTY:n valoissa =) Ajankohta joskus iltapäivällä... tunnustatko? Josset ollut, niin sitten jollain on hyvin samanlaiset vanteet hopeisessa 156:ssa.. =) Itse olin kaveriporukalla vanhemmalla farkkuaudilla liikenteessä. Hämeenkadun Improon sitten illasta... Oli muuten hyvä reissu
Torstaina, Hervannassa TTY:n valoissa =) Ajankohta joskus iltapäivällä... tunnustatko? Josset ollut, niin sitten jollain on hyvin samanlaiset vanteet hopeisessa 156:ssa.. =) Itse olin kaveriporukalla vanhemmalla farkkuaudilla liikenteessä. Hämeenkadun Improon sitten illasta... Oli muuten hyvä reissu
Voihan SANPERI! Juuri kun ehdin iloita ensimmäisestä bongatuksitulemisestani, tajusin, että eihän mulla ollut edes autoa koko torstaina! Oli nimittäin ruostesuojauksessa. Tosin pohjan hitsaukset (kyllä, joku perkele on jossain vaiheessa yrittänyt nostaa autoparkaa niin, että oli saanut pohjaan reiän aikaiseksi) tehtiin jossain muualla, joten auto saattoi kyllä olla juuri siirtymämatkalla. Vai olikohan suojaamon pojat pienellä koeajolla? Eipä toista samankaltaista pitäisi olla Herwoodin liikenteessä.
Itse en joka tapauksessa ollut tällä kertaa ratissa, vaikka TTY:n risteyksessä vietänkin elämästäni varmasti yllättävän suuren osan. Ehkä ensi kerralla.
Campari kirjoitti:Valkoinen 33:n ? eilen 17:30 Hervannan liittymän kohdilla 9-tiellä Tampereella konepelti pystyssä. Auttajakin oli jo pysähtynyt perään. Itse painelin vasenta kaistaa ohi jonon, joten en saanut tarkempia tuntomerkkejä.
Toivottavasti autosi käynnistyi, kuka harrastaja lienetkin, ei kai noilla muut ajele ?
-cr
tulee min tietääkseni joka aamu herwuudiin eikä oo tainnu morjenstaa ainakaan mulle (ihmekkös se...)
HarZa kirjoitti:Valkoinen 33:n ? eilen 17:30 Hervannan liittymän kohdilla 9-tiellä Tampereella konepelti pystyssä. Auttajakin oli jo pysähtynyt perään. Itse painelin vasenta kaistaa ohi jonon, joten en saanut tarkempia tuntomerkkejä.
Toivottavasti autosi käynnistyi, kuka harrastaja lienetkin, ei kai noilla muut ajele ?
Campari kirjoitti:
tulee min tietääkseni joka aamu herwuudiin eikä oo tainnu morjenstaa ainakaan mulle (ihmekkös se...)
Hervannassa Mikontalon pihassa on usein pysäköitynä valkoinen Sprint (Vai Alfetta? Vai mikä? Anteeksi sivistymättömyyteni...) Seuraiskohan kuski foorumia?
Pablo Honey kirjoitti:Hervannassa Mikontalon pihassa on usein pysäköitynä valkoinen Sprint (Vai Alfetta? Vai mikä? Anteeksi sivistymättömyyteni...) Seuraiskohan kuski foorumia?
Pablo, jollen nyt ihan väärässä ole niin se on Koalan auto?
KJS kirjoitti:Epezi bongattu eilen iltapäivällä ensin menossa Nokialle ja vähän myöhemmin tulossa Nokialta. Itse olin liikkeellä tuolla vihreällä kulkupelillä.
Siinäpä sitä tulee pörrättyä
Toissapäiväsi' bongauksia:
155ts metsäkylässä
lentävänniemessä moikkas viininpunanen sw
särkänniemen kohdalla hopeinen joku? (ei kai se vain olisi voinut olla 159 näin tosi nopeesti, keula oli kuin GT:stä mutta muuten auto oli kuin 166) jossa isot alfa romeo-tekstit ja logo kyljissä.
Epezi kirjoitti:särkänniemen kohdalla hopeinen joku? (ei kai se vain olisi voinut olla 159
Tuli käytyä syyskuussa kaverin luona tre:lla. Kertoi sitten, että on nähnyt jonkun uuden alfan ja useamman kertaa. Ei ole alffisteja, niin näytin sitten kuvaa 159:stä. Kovasti koitti uskotella minulle, että on nähnyt 159:n..mie vaan, että eeekkä ole ku ei oo tullunna vielä myyntiin koko vehjettä
Eiköhän se tuo 166 facelift ollut, mielestäni tuo etukolmion kärki vain ulottui vielä alemmas kuin tuossa 166:sessa. Mutta niinkuin sanoin: näin tuon vain vilaukselta.
Metsäkylässä (Ylöjärvellä siis) havaitsin viime viikonloppuna tummansinisen 145:sen. Onkohan ko. yksilö jonkun palstalaisen? Ei niitä taida kovin monia kymmeniä Suomessa olla.
Pakko kommentoida ku täällä näyttää useampi Alfa pyörivän Metsäkylässä, Ylöjärvellä. Itse olen muuttanu sieltä pois puolisen vuotta sitte. Eipä silloin osunu kauniita autoja silmään
Hitto, ostin (ekan) alfani tossa elokuussa ja vähän olen ihmetellyt, että mitä ne alfakuskit moikkailee. Sori siis Merimasku-Turku-Parainen -välillä vastaan tulleille, oon ollut vähän hämyssä enkä aina ehtinyt heilauttaa takaisin. Parannan tapani tästä eteenpäin.
Mun 156 on muuten tummansininen, tuleville bongaajille tiedoksi
tänään ajeltu sulkavalta virmutjoelle päin mustan 156:sen perässä monta kilometriä... ja joutsenon linkkimaston kohdalla vastaan ajeli punainen farmari 156:nen kattotelineet katolla??? kuka tunnustaa
Musta (tai tummansininen) 166 vaalealla nahkasisustalla Hollolassa perjantaina. Isot vanteet, madallettu ja helmaakin oli, toisinsanoen hyvältä näytti.
Foorumilaisia?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Pablo Honey kirjoitti:Ahman Alfa bongattu työpaikkansa pihalta - sunnuntaina???
Heh, mä oon ihan ammattilainen tässä "liukuvien työaikojen" hyödyntämisessä. Työsuhde-etu siinä missä muutkin.. Perjantaina oli niin jäätävät poltteet viikonlopun viettoon että otin reilu puoli päivää ennakkoa.
OL kirjoitti:Olisko voinut olla MKT:n 166 joka tuli vastaan viime tiistaina vähän ennen Himosta Jämsän suunnasta? Ite tulin vastaan kirkkaanpunasella rättärillä
Pitää paikkansa. Muistan jopa rättärinkin.
Samalla reissulla tuli mennen tullen vastaan punainen 166 jonka kanssa tuli lapasta vaihdeltua. Tosin toinen tapaaminen jossain ohituskaistalla kaide erottimena ja nopeusvektorit sellaisia että tapaaminen sujahti ohitse varmaankin 70 m/s... Löytyyköhän foorumilta?
Alfa Milanon valkoinen 156 taitaa olla useamminkin parkissa Teiskontien alkupäässä? Pablo Honeyn 156 bongattu (kotipihasta?) Insinöörinkadun loppupäästä.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Myönnetään. Hyvä paikka asua sinällään: ei pääse auton maalipinta haalistumaan, vaikka onkin ulkosäilytyksessä, kun Mikontalo peittää auringon koko Etelä-Hervannasta.
Pablo Honey kirjoitti:...
Hyvä paikka asua sinällään: ei pääse auton maalipinta haalistumaan, vaikka onkin ulkosäilytyksessä, kun Mikontalo peittää auringon koko Etelä-Hervannasta. :mrgreen:
Noo, kai ne lämpövoimalan loput päästöt, joita ei imetä Mikkiksen ilmanvaihtoon, tulevat sinne autojen päälle :-)
Todennäköisesti foorumilainen tumma 164 Super tuli Jkl:n ulkopuolella vastaan kun itse olin selellä liikenteessä 9-tiellä kohti Tampesteria ja edelleen kohti Punkista tänään iloppuiltapäivästä. Kuskin lapa nousi oikeaoppisesti, mutta omaa laiskaa lapaani ehdin nostamaan vasta kohtaamisen jälkeen. Pahoitteluni siitä, ensi kerralla pitää olla nopeampi.
Renkaita vaihtamassa ja kadun varteen kaarsi siisti punainen 155:nen. Pikkis77 oli kuulemma kuski ja ja vähän siinä sitten turistiin. Täytyy sanoa, että kyllä alfakuskit tunnistaa.
slartibarti kirjoitti:Renkaita vaihtamassa ja kadun varteen kaarsi siisti punainen 155:nen. Pikkis77 oli kuulemma kuski ja ja vähän siinä sitten turistiin. Täytyy sanoa, että kyllä alfakuskit tunnistaa.
Ja nyt lisää viiniä.
Jep, minähän se Aina turisen kun toisen alfa-kuskin nään. Oli tuo 156 V6 siistissä kunnossa. Ja lisää