Sassicaia kirjoitti:No enpä ole tähänkään asti pitänyt stadarin autoliitettä kovinkaan vakavana lukemisena...
Vakavasta en tiedä, mutta sillä kalliita ja eksoottisia autoja (viimeksi vuorossa taisi olla Porsche Cayenne) "testaavalla" jannulla todellakin pysyy kynä kädessä. Juttujen informatiivisuuden kanssa on vähän niin ja näin, mutta heppu tavoitteleekin lähinnä kaunokirjallista ilmaisua ja onnistuu välittämään fiiliksensä erittäin hyvin!
Maho kirjoitti:Ilmeisesti "testaaja" omistaa jonkun japanilaismerkkisen härvelin, koska pieni kateuden häivä paistoi tekstistä
Pari poimintaa jutusta:
"Alfassa on luonnetta, se ei ole samasta muotista tulleita tusina-autoja. Kone kävi erittäin siististi vielä 5000 kierroksen minuuttinopeudella."
"Puhtiakin löytyi aivan riittävästi"
"(vaihteiston) Toiminta oli ilmeisesti tarkoitetun mukaista. Osakaasulla vaihtaminen oli hienostuneen pehmeää, mutta täyskaasulla tuntui vaihdettaessa aikamoinen nykäisy. Tapa kuulunee kuvaan urheilullisella autolla."
"Kelpo auto tämäntyyppistä ajopeliä hakevalle"
Eipä se kateus tänne asti paista... Onhan se kontti vähän pieni, se kai on tosiasia. Henkilökohtainen juttu on, priorisoiko ajofiiliksen vai tilavan takarontin.
Noista valo"vioista" en sitten tiedä, olisiko tosiaan kyseessä ollut vain palaneet polttimot? Ei taida kuulua 156:n tapoihin sekoittaa valojärjestelmää? Hesarin käytetty auto -jutuissa on kyllä välillä ollut muutakin kummallisuuksia kuten tyyppivioiksi lasketut ruostuvat pakoputkistot ja kuluvat jarrulevyt
