Cuore Sportivo bongattu lauantaina klo 14:00 jälkeen noin 10 kertaa pyörimässä Porin keskustaa ympäri arskat päässä, ihan kuin ei olisi osannut kaupungista pois Katseli vain hölmistyneenä, että mikä outo jalankulkija sieltä morjestelee pariin otteeseen. Oma sontakärry oli BePopin vieressä parkissa. En päässyt jutulle, valitettavasti.
Myös tumma GTA-sportwagonin ? näköinen torin ympärillä, SHG-alkuinen rekkari myös ?
Noormarkussa yksi harmaa 156:n Kirkkotiellä, lienevätkö nämä jälkimmäiset edes foorumin lukijoita ? Terveisiä kuitenkin.
Terveisiä Kotkasta, poikkesin siellä viikonloppuretkellä. Merimuseon pihassa uuskeulainen 166 ja joku Maseratin tapainen chattiparkissa ja poistuivat keskustan suuntaan isoja kierroksia käyttäen. Ja voi taivas siitä pitäjästä löytyy monta harmaata 156:sta..
Campari kirjoitti:Myös tumma GTA-sportwagonin ? näköinen torin ympärillä, SHG-alkuinen rekkari myös ?
Tuntomerkit tuntuvat sopivan yllättävän hyvin mun kärryyni. Taisin joskus kolmen aikaan ajella siitä torin ohitse. Cuore:kin näkyi useampaan otteeseen, saattoi tosiaan olla eksynyt.
gfj-365 kirjoitti:jos masse oli semmonen shamppanjan värinen... (suurinpiirtein) auto on tutun ... uus masse coupe ja uuskeulane 166 väriltään varmaan hopea...
Campari kirjoitti:Katseli vain hölmistyneenä, että mikä outo jalankulkija sieltä morjestelee pariin otteeseen. Oma sontakärry oli BePopin vieressä parkissa. En päässyt jutulle, valitettavasti.
Tjaah, en mä kyllä sua huomannut, enkä sun autoasikaan - tai en ainakaan vielä osannut yhdistää 156SW:tä sinun autoksesi. Liian tummat linssi reipaneissa.
Tarvii kattella jalankulkijoita tarkemmin tästä lähtien.
gfj-364 bongattu ruotsinsalmenkadulla Kotkassa noin 2min sitten. Repsikan paikalla oli vaalea female. Sama kaveri on bongattu useita muitakin kertoja keskustan alueella, en vain ole viitsinyt aina tänne kirjoitella. Itse yleensä liikkeellä jalkaisin kun vaimo omii aina auton...
Kenenkäs tummanpunainen 156 majailee usein Hervannan Jetin viereisellä parkkipaikalla? Taisin bongailla saman tänään matkalla Shellille, kun itse olin vahaushommissa sen viereisellä parkkiksella. Olisit tullut juttusille!
gfj-364 bongattu ruotsinsalmenkadulla Kotkassa noin 2min sitten. Repsikan paikalla oli vaalea female. Sama kaveri on bongattu useita muitakin kertoja keskustan alueella..... kukahan toi on...? hahaa tunnustan hain emännän töistä. morjestan kyllä takasinpäin jos moikataan..(kävelijöillekin )
Puuhan vanha "hopeanuoli" bongattu 2300 aikoihin Eerikinkadulla parkissa. Onkohan uusi omistaja jo autossa olevien tarrojen perusteella löytänyt foorumin?
Portti (taas...) VT12:lla klo. 18 nurkilla matkalla kohti kotia.
Melkein joka päivä näen Portin ajelevan jossain päin Lahti-Hollolaa, en enää ilmoittele... .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Puolisen tuntia sitten bongattu Pale kävelemässä naisensa kanssa Isolinnankadulla. Itse olin juuri starttaamassa tuota Slerpaa joka oli nuokkarin parkkiksella. Sen ratista ei pahemmin viitti alkaa mitään huutelemaan.
Alfissimo kirjoitti:Portti (taas...) VT12:lla klo. 18 nurkilla matkalla kohti kotia.
Melkein joka päivä näen Portin ajelevan jossain päin Lahti-Hollolaa, en enää ilmoittele... .
Heh, juu näyttää olevan jo melko arkista tuo minun bongaaminen. No nyt auto sentään näyttää hiukan erilaiselta kun on kovakatto ja talvivanteet vaihdettu.
0311 musta gtv paciuksenkadulla, kääntyi oikealle ja minä vasemmalle kello neljän maissa. Ei havaintoa kuskista tai rekkarista, tuli autoja väliin ja näin vain takavasemmalta.
Mauri
Musta gtv Kantvikista
Tänään vähän ennen puolta päivää musta 156 tuli perässäni Resossa, kääntyi myöskin pois moottoritieltä Myllyn liittymästä. Ja sitten klo 14 jälkeen punainen 75 (kai) Myllyn parkkipaikalla. Olikohan foorumilaisia?
nakkisilma kirjoitti:Tänään käänty eteen hopeinen 166 matkalla keljonkeskuksille vähän 12 jälkeen, ei meinannu perässä pysyä olisko ollut mr. kirby ?
Jahas... Puoli yhden maissa taisin kurvailla Mattilanniemen risteyksestä etelään päin. Käännyin kyllä pois jo Kuokkalan rampista, enkä Keljonkeskukselle asti ajellut. Empäs huomannu sua, mutta satoi niin reippaasti, ettei paljon näkynytkään. Enhän minä edes antanu kenkää, kun siinä oli joku edessä...
murola kirjoitti:0311 musta gtv paciuksenkadulla, kääntyi oikealle ja minä vasemmalle kello neljän maissa. Ei havaintoa kuskista tai rekkarista, tuli autoja väliin ja näin vain takavasemmalta.
Mauri
Musta gtv Kantvikista
Taisin olla minä, huomasin myös sinut siinä Mäkkärin kohdalla mutta tosiaankin autoja välissä...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
JTD ennen puoli kahdeksaa Renkomäen risteyksessä. Pyyhälsin "melkein SW:llä" edestä/edellä ja käännyin Prismaan, piti oikein hidastaa tarkistamaan että olit sinä, en siksi ettei sitä mutkaa olisi kovempaa päässyt .
En viitsinyt heilutella, kun en tiennyt lasketaanko Fiatia...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Kaalipata kirjoitti:Seisooko Pablo Honeyn 156 mahdollisesti Hermia 5:n parkkipaikalla tällä hetkellä?
Ei seiso, tai ei ainakaan pitäisi! Vai onkohan joku Hermian koodiapina keksiny, miten Alfan ajonesto ohitetaan? Kenenkähän auto se sitten mahtaisi olla?
Viimeksi muokannut Pablo Honey, 08 Marras 2005, 09:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kaalipata kirjoitti:Vanteet vaan näytti samanlaisille 50 metrin päästä ikkunan läpi. Tämä siis tupakan jälkeen, taisi mennä hattuun tuo häkä My bad.
Hassua. Ite en ole muita hopeisia 156:sia juuri Hervannassa nähnyt, paitsi sen yhden, joka seisoo aina TTY:n parkkihallissa varatulla paikalla. Siinä on ihan Alfan perus 15" teledial-vanteet (jollaiset mullekin kyllä tulee talveksi...)
Tänä aamuna klo 0800 porvoon motarilla helsingistä päin muutama kilometri ennen sipoota havaittu vihreä gtv spoilerille ajavan "huomattavaa" nopeutta.
Eikös ne talvirajoitukset ole jo voimassa?!?!?
Tuli joku punanen 156 lintulaudan kera hanko/hyvinkää tiellä vastaan, mustion kohalla. Tavalliseen tapaan en tajunnu morjenstaa taaskaan, ties vaikka olis foorumilaisia?
Bongattu vihreä 90:nen pohjoisespan ja manskun risteyksessä tänään tiistaina noin klo 20:30. Sen verran harvinaisempi näky, et pitää kysästä olisko forumilainen?
Lakun kauniimpi puolisko 147:lla bongattu taustapeilissä Tampereellla suunnilleen välillä Kaleva-Lielahti vähän klo 17 jälkeen.
Hervannassa suikkasi 164 Super (?) ohi vähän ennen yllämainittua bongausta ja poistui valtaväylältä Hallilan risteyksessä. Kyseisessä yksilössä oli helmoissa oranssit sivuvalot! Foorumilaisia?
Bongattu Pasilassa pari vuotta sitten musta, uusi-ilmeinen
156, kuljettajanaan Matti-Esko Hytösen -ei samaa verta oleva-
poika...minä tuijotin ja se tuijotti, käsi ei noussut kummallakaan.
Oli näköjään vaihtanut Audi TT:nsä
vähän miehekkäämpään pirssiin.
Oliko musta Alfa mielissään, jäi arvoitukseksi..