Mitä mieltä??

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

mikma
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Elo 2005, 10:57
Paikkakunta: Porvoo

Mitä mieltä??

Viesti Kirjoittaja mikma »

Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
T:Mika Mäkelä

Tarkennetaan...
Hän on Sipoosta ja tälläkin palstalla paremmin tunnettu nim. Fonzarelli

Tarkennetaan lisää...
Minulla ja hänellä on yksi autohaku Saksasta-tapaus kesken ja se on ollut jo kohta vuoden, niin ajattelin vaan kysellä ihmisiltä että mitä mieltä ovat hänestä. Eli toisin sanoen... onko minulla mahdollisuutta saada tämä tapaus joskus valmiiksi.
Viimeksi muokannut mikma, 03 Marras 2005, 16:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
Jeppaa
Viestit: 344
Liittynyt: 03 Helmi 2005, 12:23
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Mitä mieltä??

Viesti Kirjoittaja Jeppaa »

mikma kirjoitti:Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
T:Mika Mäkelä
Kuka se nyt sitte oikein on ja onko sellaista henkilöä oikeasti olemassakaan???
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään ;)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jahans tuttu nimimerkki vaan eipä ole fonzieta näkynyt palstalla aikoihin.. :wink:

allekirjoittaneella ei ainakaan mitään ongelmia kyskaverin kanssa.. :)

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Hmm. Moderattorin sormi hipelöi jo "poista"-namiskaa...Mitä tässä oikein haetaan?

Avatar
Georgios Terziakis
Viestit: 162
Liittynyt: 05 Helmi 2004, 16:27
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja Georgios Terziakis »

Jos tässä mennään henkilökohtaisuuksiin, niin pois vaan, eikös aiheen aloittaja voi avautua kyseiselle henkilölle ihan suoraan...
Kumpaakaan en tunne, mutta silti en tänne tule huutelemaan kenestäkään, paitsi ehkä itsestäni...

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

tiedäppä häntä mutta olisi ehkä suotavaa poistaa koska kaverista puhutaan ihan nimellä vaikka pelkkä nimimerkkikin olisi riittänyt..

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

juu, oikea nimi pois. Jos on jotain konfliktia ollut niin avautuminen suoraan kys.henkilölle tai sitten ainakin tänne kunnon perustelu miksi kyrsii kys. hemmo. Tämmöinen epäilysten heittely on typerää. Itsellä ei ole hepusta pahaa sanaa sanottavana, kauppoja en ole tehnyt mutta kaupanhierontaa kyllä on harrastettu :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kaverista voidaan kieltämättä olla montaa mieltä mutta tämä ei kyllä ole sinänsä oikea paikka sen selvittämiseen vaikka et yksin olisikaan.

mikma
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Elo 2005, 10:57
Paikkakunta: Porvoo

Ihmettelen....!?

Viesti Kirjoittaja mikma »

Miksi en voisi kysellä ihmisten mielipidettä?? Tiedän hänen olleen tällä foorumilla (sekä joidenkin ihmisten kanssa tekemisissä), niin ajattelin että teillä olisi enemmän faktaa kuin minulla. Sillä en tiedä ihmisestä kuin, että on puhelias ja tuo paljon autoja Saksasta sekä on hoitanut asiansa. Tosin minun tapauksessani asia on nyt vain venähtänyt turhan pitkäksi. Olen puhunut hänen kanssaan monetkin kerrat ja aina on luvattu asiat hoitaa, mutta vielä on ainakin tämä tapaus kesken. Sen takia ajattelin kysellä muiden mielipiteitä.

T:Mika Mäkelä

ps. Miksi en saisi käyttää oikeita nimiä? ihmettelen. Miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse?

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Re: Ihmettelen....!?

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

mikma kirjoitti: ps. Miksi en saisi käyttää oikeita nimiä? ihmettelen. Miksi pitäisi piiloutua nimimerkin taakse?
Koska sinäkin olet mikma. En tiedä kuka oikeasti olet ja miksi kuulutat täällä jonkun toisen minulle tuntemattoman henkilön nimeä. Tällä(kin) palstalla on tästä huonoja kokemuksia. Lisäksi alkuperäisessä viestissä luki vain:

Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
T:Mika Mäkelä


Aika paljon tarkempi pohjustus/asian selvennys - mitä nyt jälkikäteen olet tehnytkin - olisi heti ollut paikallaan.

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä mieltä??

Viesti Kirjoittaja Maho »

mikma kirjoitti:Kyselen ihmisten mielipidettä. Mitä mieltä olette IH:sta?? Hyviä tai huonoja kokemuksia.
T:Mika Mäkelä

Tarkennetaan...
Hän on Sipoosta ja tälläkin palstalla paremmin tunnettu nim. Fonzarelli

Tarkennetaan lisää...
Minulla ja hänellä on yksi autohaku Saksasta-tapaus kesken ja se on ollut jo kohta vuoden, niin ajattelin vaan kysellä ihmisiltä että mitä mieltä ovat hänestä. Eli toisin sanoen... onko minulla mahdollisuutta saada tämä tapaus joskus valmiiksi.
Öö, oletko siis maksanut jotain?
Jos olet, olisiko kenties poliisi silloin oikea osoite hakea lisää infoa?
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mieti mitä olisit tehnyt jos netti ei olisi olemassa ja toimi sitten sen mukaan.

Kukaan muu kuin te kun ei tiedä mitä on oikeasti tapahtunut, ja varmasti teilläkin on siitä eri näkemykset, niin tämä on varmasti väärä paikka ihmetellä asiaa vaikka mies täällä joskus olisikin pyörinyt.

Lukittu