No niin nyt on kuvat saatu vihdoin ja viimein nettiin, eli kaikki pääsee kattomaan (hieman sensuroiden...) mitä viime viikonloppuna on oikein päässyt tapahtumaan
Noi mun nettisivut on nyt siis virallisesti avattu, ja sieltä löytyy linkki kuvagallerioihin. Sivut on muuten vielä keskeneräiset, eli lisää projekteja on tulossa julki
Huomasin tuossa juuri, että kuvat olivat jostakin syystä hyppineet hieman väärään järjestykseen Kaikki on kuitenkin tallella, eli kait niistä jotakin selkoa saa ja onhan siellä ne kellonajat ja päivämäärät... Täytyy joskus kattoa, jos sais ne jotenkin oikeaan järjestykseen!
Edit: Niin ja näköjään ne päivämäärät ja kellonajatkin muuttui, kun eilen muokkailtiin noita kuvia!! Täytyy koittaa tehdä jotain asialle...
Ihan tässä tulee jano, kun katselee kuvia Näkyi siellä juomisten ohella hoidetun syömäpuolikin ainakin patongilla... Ja poikapainiakin harrastettu? Ei-pohjalaisen asenteen huomasi, koska yhdessäkään kuvassa ei näkynyt kirvestä eikä puukkoa. Mutta hyvä niin Olis kyllä johonkin kuvaan voinut laittaa kuka on kuka, kun en mä tunne teitä. Menee vähän arvailuksi nytten... Tai sallittakoon sekin, että ehkä kuvissa olevat henkilöt eivät halua tulla tunnistetuiksi.
hei tossahan on ideaa! noita kuvia ku katto parinviikon nenänvalkasunjälkeen niin voisin luvata 50geetä joka mut päihittää... just "pytyn"korjauksesta tullu... PAINI tulee sydämmestä joku lähempi paikka niin matsataan...jos vaikka bemuki mukaan
Tää on tällainen leikkimielinen kannanotto, kun nyt kuvia niin julki tuputetaan.
Kuva
4/66: Hyvällä asenteella, ilo paistaa kasvoilta.
9/: Hyvä meininki.
15: Tää vaalee kaveri ilmeisesti tykkää Aulista.
19: Vasemmalla ilmetty Schumi ja tää vaalee kaveri tykkää Aulista vieläkin enemmän.
43: Jotenki Korkeasaari tulee mieleen.
ZicZac kirjoitti:Tää on tällainen leikkimielinen kannanotto, kun nyt kuvia niin julki tuputetaan.
Kuva
4/66: Hyvällä asenteella, ilo paistaa kasvoilta.
9/: Hyvä meininki.
15: Tää vaalee kaveri ilmeisesti tykkää Aulista.
19: Vasemmalla ilmetty Schumi ja tää vaalee kaveri tykkää Aulista vieläkin enemmän.
43: Jotenki Korkeasaari tulee mieleen.
joku ei pidä kierroslukupaidoista!
Sillä oli mun tukkaa suussa (vissiin yökkää niitä pois...)
Niin siis koko tuosta touhusta, kyllä!
Sun täytyy tulla ensi kerralla mukaan, niin pääset myös kuviin Ensi lauantaina saattaisi olla hyvät mahikset, kun noinkin lähellä Helsinkiä näytät asustelevan... Saattaa olla, että jonkinlainen porukka lähtee johonkin päin...
No niin, jos nyt ketään enään kiinostaa, nyt kuvat on oikeassa järjestyksessä ja kellonajat ajantasalla Muuteltiin sivustoa myös hieman yhdenmukaisemmasi...
AuliJ kirjoitti:
Sun täytyy tulla ensi kerralla mukaan, niin pääset myös kuviin Ensi lauantaina saattaisi olla hyvät mahikset, kun noinkin lähellä Helsinkiä näytät asustelevan... Saattaa olla, että jonkinlainen porukka lähtee johonkin päin...
Mää oon vaan tällane yksinäne ja yksink... dösäkuski. Ajan kaikki vuorot mitä saan ja sitte joskus ostan Alfan tavataan sitte.
AuliJ kirjoitti:
Mää oon vaan tällane yksinäne ja yksink... dösäkuski. Ajan kaikki vuorot mitä saan ja sitte joskus ostan Alfan tavataan sitte.
Toihan nyt on ihan p*ska puhetta! Eihän kukaan voi olla niin yksinäinen, ja jos oikeesti on, niin asiallehan pitää kiireesti tehdä jotain Eikä se ole mikään selitys, ettei omista Alfaa! Pääasia on, että on hengessä mukana