Tuliko Ruokoton vastaan tänään Aleksanterinkadulla joskus neljän ja viiden välillä? Samanlainen oli ainakin auto. Keli on niin skeida ettei kuskia tunnistanu. Morjestin eniwei
Olli79 kirjoitti:Gamma500 kenraalintorin valoissa. Ihmettelin aluksi että haiseepa täällä palamaton bensa, mutta 3.0 75 kävikin vieressä tyhjäkäyntiä
Jaaha, oon vähän myöhässä. Kuinkakohan nukuin tuon hetken ohi, en ainakaan muista että oltas oltu alfoilla vierekkäin Minusta alfani tuoksuu koivunlehdille, onhan se vähäpäästöinen
Bongasin Sixgearin Alfan kotipihassaan sekä hänen
Dynamicsinsa jotka eurojen voimalla kuin ihmeen
kaupalla siirtyivät takapenkilleni..
Sitä albumin punahameista naista ei näkynyt missään
mattijus:in perässä ajelin vantaankoskentietä ja myyrmäkeen asti aamusella...
En viittiny morjenstella kun olin firman pakulla liikenteessä, oma auto maalattavana
Kenenkäs foorumilaisen kanssa sitä ajeltiin eilen vuoroin rinnatusten, vuoroin peräkanaa ? Kasin maissa aamulla kekkosentiellä. Samanlainen hopeinen 156, kun mulla. Rekkari muistaakseni JYY-x ?
Hra Bones kätelty ja auto bongattu tänään iltapäivällä kotipihassaan(?) Madallus suorittamatta vielä. Tosin pihatien pätkä oli senverran kuoppainen että teetti omalle autolle jo pieniä vaikeuksia. No, maastoautot on ihan erikseen
Punainen 166 kolmen-neljän kieppeillä kolmostiellä vähän Pirkkalan ABC:n jälkeen. Lapa taisi nousta, mutta itellä oli refleksit sen verran hukassa, etten ehtinyt vastata. Ensi kerralla olen skarpimpi!
Anthon kirjoitti:Hra Bones kätelty ja auto bongattu tänään iltapäivällä kotipihassaan(?) Madallus suorittamatta vielä. Tosin pihatien pätkä oli senverran kuoppainen että teetti omalle autolle jo pieniä vaikeuksia. No, maastoautot on ihan erikseen
Appiukon piha, joutas kyllä joskus tasoittelemaan sitä tietä.. Tosin kyllä sillä biokaasuvol..traktorilla pääsee. Anthon bongattu pihasta, kyseessä oli bischon frise miittinki
Mielenkiintoisia nämä bongaukset tällaiselle newbielle.....
Kenenköhän mahtaa olla punainen 156 GTA (SHG-xxx), joka pitelee majaansa erään helsinkiläisen mediatalon P1-parkkitasolla.
Oma orhini lepäilee usein samalla parkkitasolla toisessa päässä.
Punainen GT tuli vastaan Vantaan Tammistossa(?), siinä Halvan tehtaanmyymälän paikkeilla. Olin näkevinäni että käsi nousi mutta otin just matsia jumittuneen käkkärin kanssa niin en ehtinyt näkemään varmasti.
Sassicaia 99%:n varmuudella lauantaina Hämeentiellä yhden-kahden välillä. Me olimme matkalla keskustaan ja GTA poisäin. Moikkaukseen en kyllä vastausta saanut, vaikka palokunnan punaisessa kiesissä istuinkin.
Ja lisäksi ketjuun kuulumatonta arvuuttelua...
Hakaniemessä melkein hotellin nurkalla samoissa valoissa musta GT, punainen GT ja hopeinen 156. Tämä joskus seitsemän jälkeen illalla. Itsekin olin jo nauttinut pari geeteetä, mutta pidän havaintoani silti kohtuullisen luotettavana.
Pata Sydän ajeli keskiviikkona Ulvilan tiellä (piti oikein antaa kenkää, että pääsi ohi). Torstaina Hormi ja Pata Sydän ajelivat peräkkäin Toejoen Nesteen nurkilla. Ja perjantaina Pata Sydän oli Karjarannan Shellin pihassa.
Pedron GTA oli heittämässä pimppirallia(?) joku päivä viime viikolla, itse Pedroa ei kyllä näkynyt.
Vittorio Jano kirjoitti:Sassicaia 99%:n varmuudella lauantaina Hämeentiellä yhden-kahden välillä. Me olimme matkalla keskustaan ja GTA poisäin. Moikkaukseen en kyllä vastausta saanut, vaikka palokunnan punaisessa kiesissä istuinkin.
No sitä minä vähän aattelin että Vittorio se siinä. 100% varmuudella kyllä moikkailin, mutta ehkä sitten pieni kätöseni jäi katveeseen.
Cuore Sportivo kirjoitti:Pata Sydän ajeli keskiviikkona Ulvilan tiellä (piti oikein antaa kenkää, että pääsi ohi). Torstaina Hormi ja Pata Sydän ajelivat peräkkäin Toejoen Nesteen nurkilla. Ja perjantaina Pata Sydän oli Karjarannan Shellin pihassa.
Pedron GTA oli heittämässä pimppirallia(?) joku päivä viime viikolla, itse Pedroa ei kyllä näkynyt.
Ulvilan tie... Ajelin kyl sielpäin mut ei muistu mieleen gtv Romeoo joka olis painellu ohi, shellilä näky kyllä 75 hopee Romeo!
TeroV. bongattu menossa kotiinpäin eilen 12.12. Teivon valoissa n 19.20
Odottelin punasissa kääntymistä Teivoon päin vaimon 147:lla.
Puoli tuntia aiemmin pyöri 156 SW Lielahdessa JYSKin parkkipaikalla ja vähän myöhemmin tuli vielä vastaankin Citymarketille päin. Exx-xxx
Kenenkähän muuten lienee identtinen JIU-56 156 SW omani kanssa erotuksella , että ko auton perässä oikein V6 merkinnät.
Bongailin naishenkilön noin viikko sitten menossa edelläni Lietsun Citymarkettiin.
Italian Stallion ja veljensä bongattu eilen kotipihan kokoontumisajossa. Jättivät Sportwagonin meitin Alfakokoelman komistukseksi ja sitten singahdettiin punaisella kanttialfalla naapuripitäjään uutta hakemaan. Saatiinpa kerrankin puhua Alfajutut perinpohjin. Iso käsi pohjoisen miehille ja hyvää kotimatkaa!
Tunnustaako joku (toivottavasti ei) saaneensa Lielahdessa tänään auton takapuskuriinsa?
Joku munkki (kyllä taisi olla buddhalainen) sanoi nähdessään autoni, että jokin uudempi alfa sai tuossa kohtaa juuri auton puskuriinsa
Laku kirjoitti:TeroV. bongattu menossa kotiinpäin eilen 12.12. Teivon valoissa n 19.20
Odottelin punasissa kääntymistä Teivoon päin vaimon 147:lla.
Kas, missasin sinut täysin. 147:n olen kyllä havainnut useastikin työmatkoilla, mutta useimmiten vain lyhytaikaisesti - ei oikein tunnu tavanomainen mittarivirheen kompensointi rantatiellä riittävän perässä pysymiseen...
Pepperoni kotipihallaan Alfoineen. Kiitos kahvista ja loistavasta juttuseurasta. Meikäläinen ei kovin monesti pääse pullistelemaan täällä bongausosastolla, mutta nyt etelänreissu oli kohdillaan. Oma ex sai arvoisensa uuden isännän ja 166 Ts -02 tarttui tuliaisiksi pohjoiseen
Todella nätti ja vimpan päälle puunattu 166 JXX-4 yrjönkadulla parkissa. Semmosen rantahiekan värinen, mikähän väri mahto olla kyseessä? Yhtään sen väristä en oo kyllä nähny ennen tätä.
Kas, missasin sinut täysin. 147:n olen kyllä havainnut useastikin työmatkoilla, mutta useimmiten vain lyhytaikaisesti - ei oikein tunnu tavanomainen mittarivirheen kompensointi rantatiellä riittävän perässä pysymiseen...
Joo-o, mutta silloin puikoissa vaimo, joka käy Hervannassa töissä. Väittää mulle, että vauhtia on pakko pitää, muuten jää jalkoihin....