Linkki.
Kaunista katseltavaa! Hopea on kyllä paras väri Spideriin.. Punaiset nahat ja nuo vanteet kruunaa kokonaisuuden. Vielä kun olisi ottanut radion pois päältä kuvauksen ajaksi. Hinta on kyllä järkyttävä, jotenkin voisi ymmärtää jos olisi kutoskoneella.
Mistähän noita GTV:tä/Spidereita on yht'äkkiä näin helvesti tänne ilmestynyt, niitä on nettiautossa pian yhtä paljon kuin 156:sia.
Musta on hyvä väri melkein autoon ku autoon, kunhan on puhdas...
Tollasen ku sais kesäleluksi.. Noita punaisia kojelaudan osia en tosin oikein tajua. Olis siistimpi jos kojelauta ja mittaristo ois ihan vaan mustia...
Musta on hyvä väri melkein autoon ku autoon, kunhan on puhdas...
Tollasen ku sais kesäleluksi.. Noita punaisia kojelaudan osia en tosin oikein tajua. Olis siistimpi jos kojelauta ja mittaristo ois ihan vaan mustia...
Joo, toi keskikonsoli ei oikeen puhuttele. Toisaalta kun oma auto on lähes samanlainen sisältä, niin tosta autosta on pakko tykätä...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Joo, ihan hieno. Tosiaan nuo punaiseksi maalatut kojelaudan osat ja tummat takavalot ovat aika halvan näköiset. Vanteet vaihtuisi myös persoonallisempiin, noita Alession F1:siä on joka teinirassissa.. Koko on kyllä asiallinen, mahtaa olla jäätävä ajaa.
hyi rolle hyi ny rupes kiihottaan muukki kuin mustat edit:(meinaan tota RUBIININ väristä...slurp,slurp ) vai onko taas kerran käyny et kuva miljuunakertaa parempi kuin luonnossa
Toi Rollen "ehdotus" on tosiaankin ERITTÄIN kaunis. Ja valkoisessa toisaalta on sitä jotain... Jos vaikka löytyis valkoinen GTV punaisilla nahkajakkaroilla, HUI...
EDIT: Ei toi Vittorion esittelemä viritelmä...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Joo, jäätävä spoikka. Sellaista lintulautaa ei ole, joka sopisi GTV:n takaluukkuun. Ei nuo vanteet huonoimmasta päästä ole (sentään OZ:n) mutta hienompiakin kyllä löytyy markkinoilta.
tota oon aikakovaa fundeerannu...olis aika komee... tai vaihtoehtona olis saksan/italianreissu...bonuksena tulis tietenki hmm..viinat,viinat,,,viinat. eikä lentokaan maksais paljoa..hauskaa olis...et sielä paikanpäällä palaa äkkiä paritonnia niin tosta sais turvallisesti;) huolletun alfan ku ei noin paljo voi suomessa valehdella kuin taas saksassa saa sanoa et koko auto on uus tyyliin
HOO....oon siirtyny ensimmäiselle vuosituhannelle...eli sille
Cuore Sportivo kirjoitti:Sellaista lintulautaa ei ole, joka sopisi GTV:n takaluukkuun.
Tuo originaalisiipi on (kuulemma) ollut jossain Pininfarinan aikaisemmissa luonnoksissa, kyllähän se tavallaan siihen sivuprofiiliin istuu. Toiset tykkää toiset ei, minusta vähemmän on enemmän. Paitsi vetopyörätehossa.
Cuore Sportivo kirjoitti:SCC:ssä olisi kaupan tällainen Mielestäni ihan asiallinen hinta. Väri näyttäisi olevan sama kuin Rasviksen Getvosessa. Hieno.
tästä olikin jo juttua aikaisemmin toisessa threadissa huoltokirja loppuu kuulemma 20tkm ja öljyä ollut joskua paisuntasäiliössä muuten olisin jo käynyt koeajolla
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Perskele se on kumma juttu tuo GTV, kun se vaan aina näyttää niin hyvältä.
Kuten Jeremy Clarkson sano GTV:stä omalla 100:n auton listallaan. Why so high...why not! Taisi viimeksi olla 29 sijalla.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mitäs niistä hilppeistä mutta mä haluan tuon kattilan! Neljä sylinteriä on sopiva määrä ruohonleikkuriin tai puutarhajyrsimeen.
Jollain on se hyvä sigu tohon lisättäväksi : ja kaksi litraa on limsapullon koko..
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa.. Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
JRA kirjoitti:Saksassa vastaava (mutta vähemmän ajettu) noin 7.000,-
Mitä nyt äkkiä Mobilesta vilkaisin niin 7000,- on halvimmat yksilöt, joista harvemmin löytyy Sienoja tai Momon nahkoja. Ainakin noihin vanhimpiin 24-venttiilisiin on näköjään perustasolla tulleet ne laimeamman näköiset "vanhat" nahat.
Mutta joo, luulis tuolla 20+ tonnilla saavan jo vähän uudemman, kuusivaihteisen Phase II -version jos itse tuo.