Mersu on mielikuvituksettoman valinta, varakkaiden tojota. Ei säväytä, ei pätkääkään.
Tuolla rahalla saa jo autojakin. Veroissakaan ei varmaan mitään järkyttäviä eroja ole.
E: Mun mielestä juuri vanteet tekevät tuosta mulkosilmästä ihan siedettävän näköisen. Ei sitä hienoksi voi kehua siltikään.
Tuo sana Kompressor kyllä jotenkin säväyttää mutta kuitenkin sehän on Mersu! Vaikka sisältä näyttääkin ihan taksilta, niin ulkonäkö noissa on kuitenkin nykyään ihan ok, vaikkei kuitenkaan Alfan tasoa. En ole oikein koskaan ymmärtänyt tuota automerkkiä.
Toivottavasti ei kukaan nyt kuitenkaan vetänyt hernettä nenään.
iso plussa mersulle takavedosta ja kulkupuolikin tuossa olisi ihan jees mutta eipä nämä uudet meset oikein säväytä..massa autoja kaikki tyyni oli kompressor tai ei
jokin vanha "klassikko mese"on sitten tietenkin pikkasen eri asia, vaikkapa seitkytlukuinen 450 SL "Bobby Ewing" , 560SEC tai 280 SL-"pagoda"..
Näköjään jo hävinnyt mobilesta, mutta kaverilla tollanen tosin 230 kompuralla ja joku virisarja siinä(kin?). Ei kyllä vaan iske tuollainen laiva johon ei kuitenkaan mahdu mitään eikä ajettavuuskaan ole kovin kaksinen vaikka takaveto onkin..
Mutta kyllä se aina getvosen voittaa, sitä kun mahtuu ihan täyskasvuinen ajamaankin
jknracing kirjoitti:Tälläinen viilattu riisikippo ois kätevämpi ja luultavasti luotettavampikin. Taitais toi teho/painosuhdekin olla paremmin kohdillaan.
Tuollaisia tuunattuja riisipusseja sanotaan lentäviksi moottorisahoiksi, mutta tämä on kyllä huippu. Aika pirusti tehoja 3 cm3:n moottorista - lienee jokin lennokin moottori? Litratehot ainakin kohdallaan.
jknracing kirjoitti:Tälläinen viilattu riisikippo ois kätevämpi ja luultavasti luotettavampikin. Taitais toi teho/painosuhdekin olla paremmin kohdillaan.
Tuollaisia tuunattuja riisipusseja sanotaan lentäviksi moottorisahoiksi, mutta tämä on kyllä huippu. Aika pirusti tehoja 3 cm3:n moottorista - lienee jokin lennokin moottori? Litratehot ainakin kohdallaan.
Mikähän tossa tojon motissa mahtaa olla poraus x iskunpituus? Näyttäis kuitenkin olevan kuusisylinterinen, joten yhdellä pytyllä kokoa puoli kuutiosenttimetriä! Huimaa!
Tuo CLK on todella unettava. Scuoren postaamassa Maseratissa sen sijaan olisi ns. munaa. Kyseisen Meisselin hinnalla saisi varmaan jo M3:nkin, jos nyt saksalaista tekee mieli.