Bongattu Muukkosella punainen 90 - luvun GTV V6 2.0Turbo, beige nahkasisustus... Mahdat olla onnellinen henkilö, hieno peli. Kuolasin laitetta kun kävin jättämässä 156:n huoltoon ja poistuimme Pietarsaaren humuun päiväksi.
Mr Kirby bongattu tänään ennen yhtä Kortesuonkadulla. Kävelin mustaan huppariin naamioituneena ohitse ja ihmettelin pakoääniä, makeat soundit sulla 166:ssa! Uusi putki?
Hmm.. jäin siis kiinni. Olin ystävättären kanssa lounaalla siinä thai-ravintolassa. Enpä huomannut sinua, kun olin niin lumoutuneena kauniista naisseurasta...
Juu, syksyllä pistin CSC:n putket ja murina kuuluu kyllä sisällekin vähän turhankin hyvin... Nolottaa, kun on niin p..kanen auto, mutta ei ole ollut oikein pesukelejä.
hagger16 kirjoitti:KauGohin parempi puolisko (?) nähty tänään ajelemassa Lappeenrannan Kesämäessä. Hyvin on opetettu.. tassu nousi nätisti.
oon opettanu kyllä moikkaamaan kaikki alfat... hyvin on menny perille!!! ja kiitoksia ensimmäisestä bongauksesta ja morjestellaan vastaisuudessakin, hiukan kuulemma epäröi moikata mutta moikkasi kuitenkin
Bongattu tänään:
Pedro Antinkadulla pariin kertaan, Ari 147:sa kanssa Liisankadulla, Pedron ex -156 V6 Valtakadulla, tod. hieno Lesterin helmasetillä varustettu Rosso 156 2,0TS Hyveläntiellä, Rosso 156 SW 2,0TS Mikonkadulla, täysin samanlainen 156 SW 2,5 kuin Vittoriolla (oli jopa tummennetut lasit, ainoana erona irroitettava vetokoukku) Isolinnankadulla, helvetin hieno ja matala Grigio Medio 75TS Mikonkadulla, musta 156 TS komeilla puolavanteilla Tikkulan ympyrässä, ja Rosso 156 TS Luvianpuistokadulla.
Meinasin rytätä Ford transitilla joknu harmaa/sinisen 156 kehä 2:lla toisspvänä..
oisko foorumilaisia, kun kuitenkin heilautti kättä, eikä vilauttanu keskisormea?
Onko jollain täältä grafiitn harmaa GT Tampereella? Oli jotenkin hassua kun kaksi samanlaista oli liikkeellä. Tampereen GT oli "silakka edition" mallia.
Tää bongaus on ihan off-topic, mutta bongasin äsken töllössä YLE1:n "Uudisraivaaja" -sarjassa päähenkilön (Rami Laine) auton: hopeanvärinen 166 (facelift)! Sopiva valinta noin jämäkälle jätkälle
Itse juttukin on tosi tiukkaa kamaa näin keski-ikäisen miehen vinkkelistä.
Gtv täyteinen päivä. Ajelin rantatiellä punaisen gtv:n perässä n.1630 ja päästyäni Atalpan pihaan seisoi siellä sininen Gtv pihassa. Kylläpä niitä on alkanut sikisemään
Edit:siis eilen
Tänään 8.2. n. klo 16.00, oli jäänyt tienvarteen hätävilkut päällä Länsiväylällä punainen 156. Olisin toki jäänyt auttamaan mutta huomasin liian myöhään ja olin reunimmaisella kaistalla.
Eilen välillä Kiiminki-Sodankylä-Kiiminki näin kaksi Alfaa.
Ensimmäinen tuli vastaan 50 km Rovaniemeltä Sodankylään päin. Punainen 156 Sportwagon (uusi korimalli) ja toinen oli tumma 159 Sodankylän eteläpuolella, oli muuten ensimmäinen 159 joka on vastaan ajanut.
Eipä lapa heilahtanut kummastakaan...
Punainen GT tuli vastaan Hämeenlinnassa Ojoisten suunnalla radan varressa. Itse ajelin anoppi katolla Pälkäneelle skimbaamaan. Molemminpuolinen morjestus, niinkuin asiaan kuuluu.
tampereen hämeenpuistos siin cumuluksen kohdalla tänään 156 tummahko väriltään noin klo 17.00 jälkeen lapa oli pystys....
Jep sehän olin mä!
Helsingissä tuntuu pyörivän GT:tä joka nurkassa, viikonloppuna bongasin siellä ainakin 5 kpl. Mansesterissa en ole nähnyt ainuttakaan. Ajoin la stockalla parkkiin "sisar" alfan viereen, rekkari erosi yhdellä numerolla.
Meikäläinen yrittää epätoivoisesta nostella hanskaa, mut kukaan ei vastaa... Asuuko Keski-Uudellamaalla vain Alfisteja, jotka eivät tunne tapoja?!?!?!?!?!
Perjantaina matkaan Tampereen suuntaan, joten siellä tän ketjun mukaan odotukset korkeammalla...
Epezi kirjoitti:ilta-cruisingilla tuli vastaan ylöjärven kirkon kohdalla Tomi. Autojen puhtaudessa lievää eroa vaikee arvata mitenpäin.
Jeps, kyllähän sitä lauantai iltana tuohon aikaan oltiin liikenteessä. En ikävä kyllä huomannut sua Eipä taida autojen puhaudessa olla enää eroa. Keli prkl sit otti ja meni nollaan... Ja pacha lentää
Kirkon ja kirjaston välissä tulin vastaan. Eipä tolleen pimeellä oikeen mitään nää, tunnistin alfaksi kun näin vilahduksen etukolmiosta, ja sinuksi kun kattoin auton persettä. Morjestelu onkin sitten pimeellä aivan turhaa.
PeeVee tuli vastaan korvensuoralla tänään puoli viideltä. On muuten liikenteessä tuo keulamaski aikalailla kuitenkin eri näköinen kun 156 facelift. Kyllä erottuu.
Rolle kirjoitti:Olisko Tommi80:kin aika pestä auto välillä?
Mitää! Justhan ne sen tossa tammikuun puolessa välissä maalamolla pesivät Pesen auton sitten lämpimimmillä ilmoilla kunhan kerkiän. Ei noilla kurakeleillä paljoa kannata autoa pestä, kun on heti uudestaan likainen... On kyllä bongaus mennyt mun kohdalla täysin ohi
Eilen bongattu sähkönsininen etuveto-gtv Tampereella. Tuli porintielle jonoon Lakalaivan rampilta ja poistui Sarankulman liittymästä. Tunnustaako kukaan? Taisi olla peltivanteilla ja pölykapseleilla...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan