Juu lauantaina pestään Taisi muuten olla eka kunnon bongaus niin että ehti huomata jotenkin ajoissa. Hyvä ettei mennyt käsi tuulilasista läpi innostuksissaan
Harmaa 164 ajeli Nokian kohdilla perässä tänään aamulla kuuden maissa. Rosso 156 lapa ojossa Nurmijärvellä kahdeksalta. Pirkkalan ABC:n maastossa siisti Rosso 33:nen, ja ABC:n parkkiksella oli vieressä musta facelift 156 JTS.
Kaalipata kirjoitti:Eilen bongattu sähkönsininen etuveto-gtv Tampereella. Tuli porintielle jonoon Lakalaivan rampilta ja poistui Sarankulman liittymästä. Tunnustaako kukaan? Taisi olla peltivanteilla ja pölykapseleilla...
Ehkäpä pienellä todennäköisyydellä DA:sta koeajolla, siellä kun sellainen on myynnissä. En ole muita samanvärisiä nimittäin Tahmakylässä nähnyt.
-cr
Aamulla paasikiventiellä lielahden kohdalla meni ohi tummansininen 164 TS, sieltä tais hanska heilahtaa mutta myöhästyin, sisällä oli jotenkin tutunnäköinen mies
Päivällä oli viereisen kerrostalon etuovilla semmonen hyvin vaaleen harmaa 164 jossa tummempi ala-osa.
Äsken tuli perässä lahdentietä ja porintietä punainen 166. Ajeli pitkän matkaa perässä, mutta koukattuani hervannan rampista ylös, ajoi kuski vielä rinnalle että kerkesi morjestaan ennen kuin jatkoi suoraan pirkkalaa kohti Se oli hieno morjestus, itse tosin taisin olla vielä hieman jäässä kun ei lapa kerinnyt nousemaan. Rekkaria en kerinnyt tsiigaamaan, mutta kuljettaja oli kuitenkin vaalea nainen. Kukas haluaa tunnustaa? Ei taida olla rossoja 166:sia täällä...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Kaalipata kirjoitti:Eilen bongattu sähkönsininen etuveto-gtv Tampereella. Tuli porintielle jonoon Lakalaivan rampilta ja poistui Sarankulman liittymästä. Tunnustaako kukaan? Taisi olla peltivanteilla ja pölykapseleilla...
Ehkäpä pienellä todennäköisyydellä DA:sta koeajolla, siellä kun sellainen on myynnissä. En ole muita samanvärisiä nimittäin Tahmakylässä nähnyt.
-cr
Tuossa DA:n autossa olis ainakin kuvassa kevytmetallivanteet ja mun mielestä bongatussani oli se sellainen orkkistakaspoileri... Meni muuten taas eilen samaan suuntaan, nyt vaan pidemmällä, Pirkkalan ABC:n kohdalla huomasin saman vessan kulkevan.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Epezi kirjoitti:Aamulla paasikiventiellä lielahden kohdalla meni ohi tummansininen 164 TS, sieltä tais hanska heilahtaa mutta myöhästyin, sisällä oli jotenkin tutunnäköinen mies
Päivällä oli viereisen kerrostalon etuovilla semmonen hyvin vaaleen harmaa 164 jossa tummempi ala-osa.
No kumma jos ei tunne tässä vaiheessa . Taisi kello olla 07:41 reikä reikä tasan. Korjataan se tyyppimerkintä V6 3.0 .
Bongaus oli Lielahden risteyksessä Torstaina klo 07:41 ja Harmaa Alfa 164 odotti valojen vaihtumista Lielahden risteyksessä ajakseen Paasikiventielle.
Aamulla tuli perässä harmaa 156:nen (toinen ajovalo rikki) Nokian motarilla ja käännyttiin Pispalan valtaväylälle, meinasi piru jyrätä mut kun käännyin bussikaistalle kääntyäkseni oikealle seuraavassa risteyksessä .
No... rauhallisesti...rauhallisesti..eihän tuon auton omistaja nyt uskalla tunnustaa että "minä se olin" . Joskus on uhrattava hienot linjat että näkisi eteensä, eikö?
Noniin, kirjoitetaanpa tähän yksi bongatuksi tuleminen. Joku oli Kouvolan Haanojan hallin parkkiksella bongannut faijani, joka ihmetteli, että mitä perkelettä toi nyt huitoo . Itse sitten tältä foorumilta huomasin tämän morjenstelun . Eli siis jos vastaan tulee viininpunainen 159 JTS niin lapa pystyyn! Faija lupasi itsekkin aloittaa morjenstelun. Itselläni ikää vasta 17v, joten minua ette ratissa näe vielä n. vuoteen .
Raketti kirjoitti:Noniin, kirjoitetaanpa tähän yksi bongatuksi tuleminen. Joku oli Kouvolan Haanojan hallin parkkiksella bongannut faijani, joka ihmetteli, että mitä perkelettä toi nyt huitoo . Itse sitten tältä foorumilta huomasin tämän morjenstelun . Eli siis jos vastaan tulee viininpunainen 159 JTS niin lapa pystyyn! Faija lupasi itsekkin aloittaa morjenstelun. Itselläni ikää vasta 17v, joten minua ette ratissa näe vielä n. vuoteen .
Tunnustan... Mites kisat meni? Riittikö pelejä sunnuntaiksi? Itse selvisin omassa sarjassa finaaliin (mn40), mutta... joo turha selitellä takkiin tuli.
Ei riittänyt pelejä sunnuntaiksi, mutta pienestä se jäi kiinni. Kaksareissa oli ihan omaa tyrimistä, hävisin heti ekan pelin. Nelureissa yksi voitto. Pelasin
nelurit tosin ihan omalla tasolla. Luokitus on kummassakin B.
Isäukkos kärry oli muuten ensimmäinen 159, jonka näin "luonossa". On se vaan upee. Oma luokitus nelurissa on B, eikä juuri muuta tule pelattuakkaan. Ootko tulossa Lappeenrannan eliitteihin?
KJS kirjoitti:Oli kaiketikin -Tomi- joka ajeli lielahdessa vastaan. Itsellä oli lapa hiukan hitaalla, mutta koitti kyllä huitoa.
Ehdit prkl ensin skriivaan Joo kyllähän siellä vastaan tultiin ja sunkin auton sieltä tukkuautomassasta äkkiä bongasin Huomasin kyllä, että näit mut, mutta en ehtinyt näkeen ehditkö morottaan...
Heti perään vastaan tuli teivon valoissa punertava olisko ollut 164, komeasti bongasin senkin automassan keskeltä.. Ja lapakin nousi sieltä komeasti
Maanantaina Tuupakantiellä Vantaalla Motonetiltä päin vastaan tuli pun. 75 ja melkein perässä uusi 147. Molemmista lapa nousi, tosin itsellä jäi 147:n morottaminen aika tipalle. Olikos joku foorumilainen hakemassa varaosia..
-Tomi- kirjoitti:
Heti perään vastaan tuli teivon valoissa punertava olisko ollut 164, komeasti bongasin senkin automassan keskeltä.. Ja lapakin nousi sieltä komeasti
Minähän se olin. Täytyy myöntää että autos kyllä tunnistaa aikas helposti. Julman näköinen keula
kirjoitanpas muistaessa että bongasinpas ylivieskassa viimme sunnuntaina liikenneympyrässä punaisen 156 - sportwagonin jossa kyljissä punainen teksti "Campari" ja tämä sinisellä pohjalla, olikohan lienee foorumilaisia? itse oli liikkeellä mustalla 33:lla ja lapa nousi ainakin allekirjoittaneella..
Ihmettelinkin kukas se siellä perässä hiillostaa ja sitten niin iloisesti vilkuttelee Mulla oli niin paskanen sivulasi, ettei oikein pystynyt tunnistamaan..
En myönnä, että kävisin Biltemassa... Kotiin olin kurvailemassa
Billetiä en oo nähny, eikä tarvikaan tuon tummansinisen mestariteoksen jälkeen. Hienointa autossa on se, ettei siinä ole yhtään mitään tuninkia tuon järkyttävän laudan lisäksi. Aina paskainen ja alla peltivanteet ja pölykapselit
Carlos kirjoitti:Eilen bongattu koeajo.tv:n hurjat 159 JTS:llä liikenteessä ja lapa nous
Toivottavasti ymmärtävät kertoa tv jutussaan Alfistien erikoisesta yhteishengestä. Pitäisi oikein kirjoitella niille, että Alfan hankkiminen velvoittaa tervehtimään liikenteessä
Tänään tuli bongattua rosso 156 sportswagon kokkolassa...käsi nousi mallikkaasti,tunnustaako kuski olevansa foorumilaisia??Ja samalla vois kysästä,että onkos se PPT naapuri?
Eilen ajeltiin Snaken kanssa Hamina-Pori-Hamina ja ainoastaan 8 Alfaa tuli vastaan.. ja vain yhdestä morjestettiin takaisin. Kyseessä oli naiskuskilla varustettu punainen GT Pälkäneen tienoilla(tunnustaako joku??). Olimme liikkeellä tyylikkäällä yhdistelmällä, hopeinen 164 ja trailerin päällä Alfasud... Ja hieman OT: kahdeksasta Alfasta seitsemän oli punaisia, kenties suosittu väri??
Kenet ohitin tänään 3-tiellä Nurmijärven kohdilla noin klo 18 ? Auto oli musta 164 ja kuski katsoi pitkään kun meikä heilutteli! En kyllä huomannut, että olisin saanut vastausta...