Markus_p bongattu tänään melko suurella todennäköisyydellä kaukaan likennevaloissa kääntymässä oikealle, siis kaukaalle päin... et varmaankaa nnähnyt minua ja kellohna oli jotakuinkin 16:30
muutamatunti eteenpäin etelä-saimaan talon kohdalla sininen tai musta 164 vastaan, ei näköhavaintoja kuljettajasta ja kello oli jotakuinkin 19:45
Tänään aamusella tuli Lahelan tiellä Tuusulassa vastaan harmaa GTV6 (?), kenen lie ? Bongattu myös aikasemmin viimeviikolla samaisella tiellä, jolloin myös käsi heilahti.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Töistä lähtiessä tuli nähtyä musta spider kemiran porttien sisäpuolella teki mieli koskea,muttei ihan viittiny kun oli sen verran porukkaa näkösällä...
KauGoH kirjoitti:hagger 16 bongattu hiukan ennen klo 22 kaukaalla
Saavuin juuri kotiin kaverin kyydissä Saipan matsin jälkipeleistä..
Piti heti tarkistaa onko armaani parkissa. Onhan se.
Mutta sieltä Kaukaaltahan (tehtaan parkista) sen saattaa hyvinkin bongata.
Pitänee laittaa parempia kuvia albumiin.
KauGoH kirjoitti:hagger 16 bongattu hiukan ennen klo 22 kaukaalla
Saavuin juuri kotiin kaverin kyydissä Saipan matsin jälkipeleistä..
Piti heti tarkistaa onko armaani parkissa. Onhan se.
Mutta sieltä Kaukaaltahan (tehtaan parkista) sen saattaa hyvinkin bongata.
Pitänee laittaa parempia kuvia albumiin.
15v oon Alfalla tuupannut menemään, mutta harvemmin täällä kukaan moikkailee. Nyt kummiskin viimeviikolla räpylä nousi yhdestä 156:sta ja eilen meni siniharmaa? 166 TS morjenstaen ohi Turun motarilla Kilon kohdilla.
Pitänee itsekin aktivoitua moikkailussa Mopollahan saakin sitten olla räpylä pystyssä kokoajan. Sillonkin kun ajaa kotiloa, niin meinaa mopoja moikata...
KauGoH bongattu Tirilässä klo 16.20. Pohjoiseen suuntautuneella 170 km pituisella matkalla bongattu kolme alfaa... Olen jo monesti nähnyt Joutsenon Nesteellä vihreän GTV:n. Foorumilaisia?
hagger16 kirjoitti:KauGoH bongattu Tirilässä klo 16.20. Pohjoiseen suuntautuneella 170 km pituisella matkalla bongattu kolme alfaa... Olen jo monesti nähnyt Joutsenon Nesteellä vihreän GTV:n. Foorumilaisia?
ollut tuo meikäläisen parempi puolisko ajelemassa... itse olen töissä koko illan!!!
15v oon Alfalla tuupannut menemään, mutta harvemmin täällä kukaan moikkailee. Nyt kummiskin viimeviikolla räpylä nousi yhdestä 156:sta ja eilen meni siniharmaa? 166 TS morjenstaen ohi Turun motarilla Kilon kohdilla.
Mä morjestelin ainakin yhtä 164:sta muistaakseni Karapellontiellä, osuiko kohdalle?
Kohtalaisen turhaa se morjestelu kyllä tuntuu olevan. Hyvin harvoin kukaan viitsii heilauttaa takaisin...
Anthon bongattu Tampereen kylpylän parkkihallista. Käsikin nousi, jopa kättelyyn asti. Piti siis siirtyä toiseen kaupunkiin bongatakseen oman kylän miehiä.
Nolotti, kun oma auto niin paksun kurakerroksen peittämänä...
Tummanvihreä 156(?) bongattu turun motarilla noin 7 kilsaa helsingin keskustasta, 4.3 klo 21 ->, auttamassa maahanmuuttajia jotka olivat vetäissy tila-auton keskikaiteeseen, lieneekö palstalaisia ?
Ensimmäinen kunnon bongaus meikäläiselle. Tai sekin vielä paremmalle puoliskolle, mutta itse olin kyydissä.
Harmaa 156 nosti reippaasti lavan pystyyn lauantaina 4.3. 12.40 aikoihin golfkentän kohdalla Tuusulassa tiellä, joka tulee Krapin liikennevaloista kohti Keravaa. Itse olin matkalla Tuusulaan.
Kirkinen kirjoitti:Minäkin olin emännän kanssa Tampereen kylpylässä pe-su. P1:en parkissa jonkun 156 näytti seisovan...
No katos... siellähän oli sitten melkein miitti kasassa. Itse tosin olin to-pe, kuten ilmeisesti myös Anthon. Siinä se mun 166 oli Antonin selen kanssa peput vastakkain. Nyt se on jo puhdas.
Ajelin eilen kotiin Helsingistä länsiväylää ja jorvaksentietä. Vastaan tuli 9 alfaa. Kukaan ei vastannut heilutukseren. Useimmat tuijotti niska jäykkänä eteensä, pari huomasi ja tuijotti hullua huiskijaa.
Taidan lopettaa turhan heiluttelun.
Mauri
musta gtv Kantvikista
[lähes ot]Täytyy kyllä oikein mainita, että Oulun alfistit jaksaa nostaa kättä kiitettävästi.
Eräskin harmaa 75:n tulee lähes päivittäin vastaan ja aina nousee lapanen.
Sataviiskutosistakin nousee käsi aika suurella todennäköisyydellä, 147:sta ei niinkään.[/lähes ot]
Joo,
Harvinaista toimintaa pääkaupunkiseudulla täytyy myöntää.
Mutta tänään aamulla pari kuitenkin, punainen 166 Klaukkalssa (vai olikos se eilen?) ja Hämeenlinnan tiellä Kannelmäen liittymässä tumma 156 ja lapa ojossa.
Jatketaan. Pidetään silmät auku ja seurataan liikennettä.
murola kirjoitti:Ajelin eilen kotiin Helsingistä länsiväylää ja jorvaksentietä. Vastaan tuli 9 alfaa. Kukaan ei vastannut heilutukseren. Useimmat tuijotti niska jäykkänä eteensä, pari huomasi ja tuijotti hullua huiskijaa.
Taidan lopettaa turhan heiluttelun.
Mauri
musta gtv Kantvikista
Täsmälleen samanlaisia kokemuksia täälläkin. Viime viikolla bongasin samalta risteysalueelta Malmilla kolme Alfaa. Kaksi 156:sta ja yksi oiskohan ollut 164. 164 kaasutti karkuun =) ja 156:t eivät reagoineet heilutukseen. Muutaman kerran jaksan yrittää ehkä vielä, mutta sitten loppuu. Alfoja on tullut vastaan melkoisesti, mutta kukaan ei vielä ole vastannut tervehdykseen. Alkaa tuntemaan itsensä hölmöksi siellä ohjaamossa.
Eilen tuli vantaan markantalon vieressä vastaan pirun komea punainen 164, jonka kuski morjesti komeesti. Ite olin sen verran jäässä että vähän myöhään nousi lapanen hopeisesta sataviisrutkusta..
Tänään viiden aikaan tuli Kouvolan Kallantiellä vastaan 164 3.0v6 ja kyllähän se lapa sieltä nousi!! Tiedoksi Gangstapapalle että meitä on täällä enemmän kuin uskotkaan... Itse olen ottanut tavaksi moikata kaikkia Alfoja tasapuolisesti silläkin uhalla että tuntee itsensä typeräksi vastaantulijan katsoessa kuin halpaa makkaraa.
Joo..vaikka meilläkin(lue:vaimolla)on 156,niin kyllä se lapa heilahtaa herkemmin kun ollaan liikkeellä 164:lla! eli niinkuin tässä topicissa on jo puhetta ollutkin niin kyllä vanhempien alfojen omistajat morjestavat herkemmin mutta ei pidä lannistua....pidetään perinnettä yllä!!!
Tänään oikea bongi päivä. 5kpl 156 joista neljästä nousi lapa. Yksi 75 jota en saanu moikattua kun oli just rinnalla. Lisäksi Yksi Alfisti tarjosi oikein kahvit ja kakut
Lappeenrannan Mc Donaldsin pihassa bongattu metallinhohto-sininen GT.
Autossa oli Martelan tarrat.. Eipä varmaan ole foorumilainen, mutta onpahan joku osannut valita työsuhdeauton.
Äsken, noin klo 19:30 - 19:45 tuli Tampereen Linnainmaan S-marketin risteyksessä vastaan 156 SW. Mun mielestä auto oli GTA, tosin oli liian pimeää sanoa varmaksi kun bongasin auton vasta ihan kohdalla. Lapa nousi kuitenkin Kuka tunnustaa?
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Kävin tänään Tampereella kääntymässä, niin tuli bongattua muutama alfa. Eka oli uusi 156 farmari kuljetus rekan kyydissä kehä ykkösellä. Se mikä siinä oli erikoista, että se oli käynnissä siinä lavalla . Klaukkalan liittymän kohdalla tuli nähtyä musta 155:n ja Hämeenlinnan kohdalla punainen diesel 155:n.