Camparia ja muita italialaisia juomia (SVIDDU tät elämäää....)...tähän aikaan....
Toistuvasti lapa pystyssä ollaan oltu punaisen uutukaisen 156 sw:n (laatikko katolla) EXB-??? kanssa kehä kolmosella puoli kuuden kintturoilla, every single day, länsipäässä kolmoskehää. Joku täältä??...
Alfissimo kirjoitti:alba ajeli vastaan Hollolassa Terveystien ja Tiilijärventien risteyksessä puoli viiden nurkilla. En viitsinyt heilutella pakun ratista.
Niinpä ajelin, olin kyllä niin mietteissäni että vaikka millä olisit tullut vastaan ja vaikka miten olisit heilunut, niin voi olla etten olisi huomannut
Mietiskelin siinä että meniskö nyt hihnan vaihtoon ja talvilomaviikolla vaikka ... telttailemaan tai sitten jättäis hihnan vähän myöhäsemmäks ja lomalle lämpöseen
Kaalipata kirjoitti:Äsken, noin klo 19:30 - 19:45 tuli Tampereen Linnainmaan S-marketin risteyksessä vastaan 156 SW. Mun mielestä auto oli GTA, tosin oli liian pimeää sanoa varmaksi kun bongasin auton vasta ihan kohdalla. Lapa nousi kuitenkin Kuka tunnustaa?
Terve! Onneksi oli pimeää, etkä nähnyt kuinka likainen mun kärry oli
Enpä oo ikinä ennen nähnytkään GTA sw:tä livenä. Tosin, en nähnyt nytkään kovin hyvin pimeydestä johtuen. Pyöritkö useinkin täällä itä-Tampereella? Ja uskallan kyllä väittää että oma TS oli astetta sontaisempi
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
Kaalipata kirjoitti:Enpä oo ikinä ennen nähnytkään GTA sw:tä livenä. Tosin, en nähnyt nytkään kovin hyvin pimeydestä johtuen. Pyöritkö useinkin täällä itä-Tampereella? Ja uskallan kyllä väittää että oma TS oli astetta sontaisempi
mattijus kirjoitti:JNT-XX morjensti komeasti Tikkurilan kulmilla vähän klo 18 jälkeen.
Mää..
Minä taisin bongata -tommin- tänään klo 18 jälkeen Tikkurilassa. Tulin perässä Simonkylän suunnalta. Ainakin auton väri ja vanteet näyttivät samalta kuin albumissa on.
Ja Romeon kanssa morjestettiin perjantaina noin klo 17 Kouvolan ja Luumäen välillä.
Torstai aamuna bongattu harmaa 147 Hämeenlinnan motarilla - ajoin ohi ja morjestelin , muttei reagointia.
Lauantaina bongattu Deltan sijaisauto 147 Hervannan postin parkkipaikalla 16 aikoihin- tyrkkäs viereen ja morjestin - ei elettäkään.
Vähän myöhemmin pukkas ohi sama biili porukkaa täynnä ja kurvas Messukylän Cittarille päin. Olisko KIA mies saanu auton ajettavaksi.
No samalla reissulla tuli 164 vastaan Sepänkadun valoissa ruuhkajonossa ja räpylä nousi molemmilla.
Pikkasen OT, mutta ootteko bonganneet Tampereen Satakunnankadulla Anttilan kohdalla jättimäistä Alfa-mainosta? En olisi uskonut, että Suomen ah-ihana Delta moiseen viitsisi panostaa. Mutta hieno!
KauGoH kirjoitti:ollut tuo meikäläisen parempi puolisko ajelemassa... itse olen töissä koko illan!!!
Pitänee hankkia lasit..
Puolustukseksi pitää selitellä, että aurinko paistoi vastaan, eikä kuskia oikein erottanut.
Auto oli kuitenkin oikein.
Saat anteeksi harha näköisyyden. Mut vastaisuuden varalle meidät erottaa siit et Kaugolla on punainen alfa takki ja parta ja miulla valkoinen takki ja vähän pidemmät hiukset
Emmi kirjoitti:Saat anteeksi harha näköisyyden. Mut vastaisuuden varalle meidät erottaa siit et Kaugolla on punainen alfa takki ja parta ja miulla valkoinen takki ja vähän pidemmät hiukset
Kiitos! Uskoisin että suotuisissa olosuhteissa pystyn nyt erottamaan teidät toisistanne. Vaikka KauGoHin feminiiniset piirteet voivatkin sekoittaa havainnointiani..
Emmi kirjoitti:Saat anteeksi harha näköisyyden. Mut vastaisuuden varalle meidät erottaa siit et Kaugolla on punainen alfa takki ja parta ja miulla valkoinen takki ja vähän pidemmät hiukset
Kiitos! Uskoisin että suotuisissa olosuhteissa pystyn nyt erottamaan teidät toisistanne. Vaikka KauGoHin feminiiniset piirteet voivatkin sekoittaa havainnointiani..
Onko joku palstalainen, jonka punainen 155 oli tänään ja eilen parkissa Lahdessa erään kalustemuovifirman edessä? Paikka sijaitsee Hennalasta vanhaa helsingintietä etelään olevalla teollisuusalueella.
Maanantaina 13.3 bongattu Hämeenlinnassa Rauhankadulla klo 17.15 uusikeulainen metallinhohtovihreä 156 SW. Itse olin liikenteessä jalan tyttöystävän (tai noh..avovaimo kai sitten virallisesti. Kohta 2 viikkoa asuttu saman katon alla) kanssa ja osoittelin innokkaasti sormella Alfaa: "Tossa on sellainen uusi keula". Kuski ilmeisesti huomasi ja lapa nousi autosta kohdalla..joku foorumilta?
Justiinsä äsken (jotain 12:10), ajelin Lahden Vuorikadulla punaisen GT:n perässä, joka parkkeerasi videovuokraamon eteen, heiluttelin kaverille ilman vastakaikua, pitkään kyllä katseli perään ...
Tänään (päivä vaihtuu vasta heräämisen jälkeen) meni musta 155 keulan ohitse rajakadun kohdalla, lapa nousi komeasti. Tuntuipa hyvältä pitkästä aikaa molemminpuolinen morjestus Nyt jaksaa taas jatkaa harjoituksia.
Mahtoikohan olla joku Porissa vieraileva foorumilainen, joka ajeli tänään keskussairaalaan lähistössä n. 18.00 kattokaiteilla varustetulla Blu Vela 156 SW:lla vastaan? Lapa oli pystyssä jo hyvissä ajoin, itse olin hieman hidas johtuen krapulaisesta olotilasta, mutta ehdein kyllä mukaan.
Eipä ole muistaakseni ennen tullut tuollainen vastaan Porissa, joten ajattelin josko kyseinen auto olisi jonkun ulkopaikkakuntalaisen.
Hki-Vantaan lentoasemalla bongattu parikin Alfaa neljän aikoihin, punainen vanhakoppainen 33 (QV?) ja tummansininen 164 jossa taisi olla putki paskana..
Cuore Sportivo kirjoitti:Mahtoikohan olla joku Porissa vieraileva foorumilainen, joka ajeli tänään keskussairaalaan lähistössä n. 18.00 kattokaiteilla varustetulla Blu Vela 156 SW:lla vastaan?
Aika läheltä liippas tuo vierailuosuus ja väri, mutta muut sitten ei kuitenkaan. Pyörin kyllä lauantaina iltapäivällä Porissa, mutta Alfoja ei vastaan tullut kuin Noormarkun r:llä yksi punainen 156 ja valtatie 11:llä tumma 156, josta lapa nousikin iloisesti.
-cr
bongailtu rankasti tänään... heti kotipihasta lähdettyä n.klo11:30 kaukaalta tuli musta facelift 156 vastaan... morjestettiin!!! kaupungissa ratakadulla nklo 13:00 samoin facelift viininpunainen 156 v6... kauppakadulla minuutti edellisen jälkeen vaaleen sininen 166 ja lapa nousi komeasti, takaisin kaukaalle palatessani valtakadun ja ratakadun risteyksessä musta 156SW!!!
huh huh... oli kyllä elämäni alfamaisin kahden tunnin reissu
KauGoH kirjoitti:
Tuleppa joskus käymään Krunassa, pelkästään meidän korttelissa on enemmän alfoja, kuin pääkaupunkiseudun deltoissa yhteensä. Saat uusittua ennätyksen alle 5 minuutissa
Täysin samanlaisia kun mulla, vm.98 Rosso t-sparkkeja pölykapseleilla korttelissa on 3. On tullut muutaman kerran katsottua, että mikäs se mun onkaan.
Ehkä sen takia niitä ei tule juuri morjestettuakaan...
KauGoH kirjoitti:
Tuleppa joskus käymään Krunassa, pelkästään meidän korttelissa on enemmän alfoja, kuin pääkaupunkiseudun deltoissa yhteensä. Saat uusittua ennätyksen alle 5 minuutissa
Täysin samanlaisia kun mulla, vm.98 Rosso t-sparkkeja pölykapseleilla korttelissa on 3. On tullut muutaman kerran katsottua, että mikäs se mun onkaan.
Ehkä sen takia niitä ei tule juuri morjestettuakaan...
Punavuoressa Albertinkadun kulmillakaan ei ole Alfoista pulaa...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”