Tuohon keskusteluun viitaten... Ei olisi pitänyt mennä koeajamaan.
Tuossa se nyt nököttää pihalla..
Semmonen vikakin löyty, että moottorinlämpötila mittari ei värähdäkkään..Toivottavasti ei mitään vakavaa.
Ja jos menet autoa pilkkomaan niin moottori mulle, voin vaikka kiitokseksi korjata sen lämpömittarin
Onneksi olkoon, on se komia! Onneksi ei enää ole johdattamassa minua kiusaukseen, voi olla ettei lääkkeeksi olisi loputtomiin riittänyt otsanahan sively tyhjällä lompakolla.
Viimeksi muokannut Rasvis, 20 Maalis 2006, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juu, pihal se oli ollu viime syksystä asti, siin oli edelleen kesäkumet alla.
Mitähän vaurioita siihen on tullut seisonnan aikan...
Pitää nyt ajaa mahdollisimman paljon, niin luulis että ilmenee mitä löytyy, niin saavat korjauttaa.
Onnittelut hienosta autosta ja toistamiseen ne Sienat on pirun hienot. Auto lienee saksantuliainen? Sen alusta lienee sen verran puhdas, että melkeimpä veisin massaukseen auton ennenkuin suolaa sitä alustaa kovin paljoa.
Viimeksi muokannut KJS, 21 Maalis 2006, 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hagger16 kirjoitti:Omasta kokemuksesta tiedän, että mikäli autoa seisottaa ulkona lumikasan alla, eikä aja sillä, niin ei se nyt ainakaan arvoa nosta.
Luulisi, että tuollakin liikkeellä olisi ollut tilaa pitää autoa sisällä, kun yleensä kaikenmaailman korolliakin pidetään.. Vai onko?
Onneksi ilmaantuvista vioista (jos sellaisia on) on tässä tapauksessa helppo vaatia takuukorjausta. Eli, no hätä, Mipo.
Kyseinen paikka on tuossa pikkukylään vievän tien varrella ja siellä ei ole suojaa kuin hädintuskin myyjärukalle. Oikein tulee keski-eurooppa mieleen, kun siitä ohi ajaa. On se niin perinteisen häkkitarhan näköinen.
Eihän ne itse autoja tee, joten autoja ei kannata toimitilojen mukaan arvostella. Yksilöitähän ne kaikki on ja ei tuolla mitään romuja myynnissä ole mielestäni ollut. Itse en ole tontilla käynyt kääntymässä - nettisivuillakin vain pari kertaa, joten turhaa kommentointia tämäkin...
Jos aiheesta jotain, niin kyllä se auto paremmin lumessa seisottamisen kestää, kuin suolassa uiton.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Löytyhän siitä jotain häikkää..
Tuntuu ihan kuin kytkin luistais. Välillä kun painaa kaasun kunnolla pohjaan, niin kierrokset nousee vaan tappiin.
Ja sit tuntuu semmonen outo haju, jonka paikallistin vasemman etupuolen alueelle..
Haju nyt varmaan voi tulla siitä kun sillä ei ole ajeltu sitten viime syksyn, mutta toi kytkin kyllä taitaa mennä vaihtoon..
Kyllä se kytkin haiseekin, jos luistaa niin, että kierrokset nousee. Levy uusiksi ennenkuin niitit on loppuun kuluneet ja irtoaa enemmän osaa (vai onko tässä liimattu...)
autoliikkeen jamppa sanoi ku soitin että kytkin kaipaa vaan säätöä ja käry tulee, koska sillä ei ole ajettu...
no kaippa se pitää viedä säädettäväks ja kattoa toimiiko sen jälkeen..
mipo kirjoitti:autoliikkeen jamppa sanoi ku soitin että kytkin kaipaa vaan säätöä ja käry tulee, koska sillä ei ole ajettu...
no kaippa se pitää viedä säädettäväks ja kattoa toimiiko sen jälkeen..
Luoja on antanut minulle ominaisuuden olla tyhmä niin pakko kysyä tyhmiä
Luulisi tuon vehkeen kytkimen olevan nestekäyttöinen ja miten sellaista voi säätää?
kytkin siin on paskana...
soittelin tänää (taas) myyjäliikkeeseen, ja nyt odottelen että soittavat takasin. Eiköhän toi kuulu takuun piiriin?
Huvikseni kysäsin Deltalta, että mitähän maksaisi kytkinremppa...vastaus oli aikastes hurja...n.1600 euroa....työn osuus 1000euroa....
Jösses mitä hintoja.
Vaikka eihän tossa nyt osille jää paljoa. Varsinkin kun painelaakeri on integroituna työsylinteriin joka maksaa DA n.300€!
156 olis maksanu n.1200€ DA. Mikähän tekee GTV eri hintaisen?
Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
onhan duunissa ainakin hauskaa kaiken maailman volkkari miehil ku alfas on vikaa...
noh, pää pystyssä olen vaan todennut, mitä maksaa kytkimen korjaus ja muistanut mainita myös, että joillekkin auto on kulkuväline ja joillekkin se on hiukan enemmän...
niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
Kylläpäs nyt tuli taas p*skaa suollettua. Jäi meinaan kokonaan kertomatta tuo kilometrimäärä. Tuo kytkin siis kesti edellisellä omistajalla 100tkm ja kyllä kumiakin polteltiin. Tarkoitus oli vaan sanoa, että kyllä se kytkin oli niin kauan hyvin toiminut kunnes oli kaveri innostunut liikaa viereisestä turbo-Volvosta. Kierrokset vaan tappiin ja liu'uttamaan > kytkin vaihtoon. Voipi tietty olla, että lastu yms. viritykset vaikutti pikkuisen asiaan
... niin ja kyllähän sen kytkimen pitäisi ainakin omasta mielestäni kestää koko auton käyttöikä...
Voihan vitalis..... mipo lähti aamulla viemää geitiiviitä nurmijärvelle sille myyjälle.Kytkin paskaksi matkalla. Hinausautoa venas ainaki tunnin.Sit ku sai auton perille,oli korjaajaäijä jo lähteny ku kesti nii kauan...maanantaina vasta kuulee lisää Antoivat siellä toisen auton lainaksi....renault lagunan....voi saasta.... semmosella mopolla pitäs ajaa jalkakäytävällä.
Osanottoni, mutta toivotaan että getvonen on kunnossa kun (jos) kesä tulee ja niitä tehoja pääsee vasta käyttämään, nythän on sama kuinka monta hevosvoimaa tuota loskapaskaa hämmentää.
niki kirjoitti:Onnittelut täältäkin suunnalta! Ikävä kyllä tuntuu, että noissa tehokkaammissa kytkin on kulutustavaraa... Ei tarvitse kauaa käyttää väärin niin on vaihtokunnossa. Oman V6:n edellisellä omistajalla kesti käytännössä yhden racen valoista kytkintä luistattaen ja se oli siinä.
ISO HÖPÖ, älä nyt niki taas ala tolle linjalle, kerrotaan vain asioita joista on tietoa jookos?
Omalla 156V6:lla ajoin 131tkm samalla kytkimellä ilman mitään ongelmia, ja sillä poltettiin jopa kumia
Niin no, lipsuttelemalla se palaa yhdessä lähdössä, äijämeinigillä (Kierrokset kuuteentonniin ja siirretään jalka nopealla liikeellä kytkinpolkimelta sivuun.) sulaa vaan etukumit!
jknracing kirjoitti:Niin no, lipsuttelemalla se palaa yhdessä lähdössä, äijämeinigillä (Kierrokset kuuteentonniin ja siirretään jalka nopealla liikeellä kytkinpolkimelta sivuun.) sulaa vaan etukumit!
Kuulemani mukaan sellastakin ongelmaa on ollut liikeellä, että kumit pitää paremmin kuin kytkin.
Lipsuttelijoiden höpinöitä. Ei vaan, itsellä ei ole omakohtaista kokemusta, mutta oudolta tuntuu jos kytkin luovuttaa tuollaisessa autossa noin helpolla.