Auttakaa,yx olis tulos lisää teidän porukkaan!!!!!!!!
Valvoja: Moderators
Auttakaa,yx olis tulos lisää teidän porukkaan!!!!!!!!
Olisin ostamas alfa 164 3.0 V6,vm-89 ajettu 394tkm,suht hyväl pidolla ollu,nätti punainen.Nettiautos myytävänä id : 620488!Kannattaako ostaa?Vastaukset mahd. pian ,pitäs huomen hieroo kauppoja!!
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Suht siistikuntoinen noin kuvista päätellen, takalampuista toinen on visiin otettu jossain vaiheessa Superista?
Kilsoja on tietty aikalailla...itse asiassa melkoisesti, joten hintapyyntö niihin nähden vähän yläkantissa. Jos tekniikka muuten kunnossa(?) niin ehdota max 2000 eur. ja saat omaksi nopean mutta hiljaisen pelin, joka sopii jokapäiväiseen käyttöön jos on varautunut hiukka isompiin bensalaskuihin (riippuu mihin on tottunut) ja noilla maileilla, -kulutusosien vaihtokuluihin...
Juu ja tuo Lancian 2,4 l. tulee vissiin varakoneena mukaan..?
Kilsoja on tietty aikalailla...itse asiassa melkoisesti, joten hintapyyntö niihin nähden vähän yläkantissa. Jos tekniikka muuten kunnossa(?) niin ehdota max 2000 eur. ja saat omaksi nopean mutta hiljaisen pelin, joka sopii jokapäiväiseen käyttöön jos on varautunut hiukka isompiin bensalaskuihin (riippuu mihin on tottunut) ja noilla maileilla, -kulutusosien vaihtokuluihin...
Juu ja tuo Lancian 2,4 l. tulee vissiin varakoneena mukaan..?

Viimeksi muokannut glideslope, 25 Maalis 2006, 00:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Kori "näyttää" siistiltä, miltähän alusta näyttää? Mutta Lancian 2,4 l vaihtokoneko siinä on..korjatkaa joku, joka tuntee 164:t hyvin.
Auto ei ole uusi, mutta eipä ole uuden auton hintakaan. Vaikea sanoa, kannattaako ostaa näkemättä autoa..mutta tietysti kannattaa varautua korjailemaan mitä tahansa noin paljon ajettua ja 17-vuotiasta autoa.
Mutta kyllä AR kannattaa ostaa.
Auto ei ole uusi, mutta eipä ole uuden auton hintakaan. Vaikea sanoa, kannattaako ostaa näkemättä autoa..mutta tietysti kannattaa varautua korjailemaan mitä tahansa noin paljon ajettua ja 17-vuotiasta autoa.
Mutta kyllä AR kannattaa ostaa.

Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- hagger16
- Viestit: 3071
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 07:04
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Varustelistahan oli melkoinen, mutta kuinka moni niistä toimii..
Toinen asia, mikä tuli mieleen on huollot. Eli onko autolle edelliset omistajat tehneet muuta, kuin tankanneet.
kuten glideslopekin totesi on hinta liian korkea paljon ajetulle vuosimallin 1989 autolle. Mikäli ostat sen saat hienon ja erikoisen auton, mutta voit varautua korjauksiin.
Toinen asia, mikä tuli mieleen on huollot. Eli onko autolle edelliset omistajat tehneet muuta, kuin tankanneet.
kuten glideslopekin totesi on hinta liian korkea paljon ajetulle vuosimallin 1989 autolle. Mikäli ostat sen saat hienon ja erikoisen auton, mutta voit varautua korjauksiin.
Kiitos informatsioonista,himottas ihan pirusti,mut emäntä jradaa vastaan,ku on manuaali!!Ciancarlo kirjoitti:Kori "näyttää" siistiltä, miltähän alusta näyttää? Mutta Lancian 2,4 l vaihtokoneko siinä on..korjatkaa joku, joka tuntee 164:t hyvin.
Auto ei ole uusi, mutta eipä ole uuden auton hintakaan. Vaikea sanoa, kannattaako ostaa näkemättä autoa..mutta tietysti kannattaa varautua korjailemaan mitä tahansa noin paljon ajettua ja 17-vuotiasta autoa.
Mutta kyllä AR kannattaa ostaa.
Luulen että tuo lancian konekuva on toisesta autosta??On siihen kuulemma jarrut laitettu,laakeri takaakseliin vaihettu,kannentiiviste,ilmastoinnin kenno,iskarit taakse kerran ja eteen 2 kertaa,pakoputki 2 kertaa uusittu,jneglideslope kirjoitti:Suht siistikuntoinen noin kuvista päätellen, takalampuista toinen on visiin otettu jossain vaiheessa Superista?
Kilsoja on tietty aikalailla...itse asiassa melkoisesti, joten hintapyyntö niihin nähden vähän yläkantissa. Jos tekniikka muuten kunnossa(?) niin ehdota max 2000 eur. ja saat omaksi nopean mutta hiljaisen pelin, joka sopii jokapäiväiseen käyttöön jos on varautunut hiukka isompiin bensalaskuihin (riippuu mihin on tottunut) ja noilla maileilla, -kulutusosien vaihtokuluihin...
Juu ja tuo Lancian 2,4 l. tulee vissiin varakoneena mukaan..?
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Kyllä!!Olen ite kans samaa mieltä alffasta ,nykyinen pirssi on 9000 saapas,2 litran padalla ja tiedän että 164 on potenttiaalia tällaiselle rauhalliselle kaverille enemmän,eix se niin oo et rauhallinen kuski vs. tosi bella powerlinone??glideslope kirjoitti:Ilmoitat tyynesti emännälle, että 164:n se parempi loota ON se hämmennettävä. Ei syö tehoja ja kestää pitempään. Vanhemmiten kytkin voi tosin jäykistyä..mut elämä on.peppe76 kirjoitti: Kiitos informatsioonista,himottas ihan pirusti,mut emäntä jradaa vastaan,ku on manuaali!!
Joo,en epäile etteikö mimmin mieli muutu,mut itseäni arveluttaa tekniikka,kestääkö noilla kilometreillä??Ruoste ja hitsaushommat ei tuota ongelmaa,kun veljellä on paikka ja laitteet!!Täs ois lisätietoo:yllätys nettiauto.com :id 519988Ciancarlo kirjoitti:No käypä tutkimassa kärry kunnolla ennen päätöstä. Ja ota mimmi mukaan koeajolle.. voipi olla, että mielipide muuttuu, heh.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Ihan mittavasti uutta osaa on kiinni laitettu.
Voin olla väärässä mutta konepellin vaihto sekä jäähdyttimen ja ilmastoinnin kennostojen uusiminen voivat olla peruja jostain keulakolarista mutta kilometrimääräkin voi jo pelkästään tietysti vaikuttaa näiden vaihtoon.
Ja vaikka olisikin kolaroitu joskus niin eipä tuo nyt välttämättä ole mikään negatiivinen asia jos on korjattu asiallisesti.
Hauskaa näissä vanhoissa peleissä on se, että aikoinaan 300000 mk tai yli maksaneita kärryjä myydään nykyään hinnalla, jolla saa uuteen peliin lisävarusteisen nahkaverhoilun tvs.
Voin olla väärässä mutta konepellin vaihto sekä jäähdyttimen ja ilmastoinnin kennostojen uusiminen voivat olla peruja jostain keulakolarista mutta kilometrimääräkin voi jo pelkästään tietysti vaikuttaa näiden vaihtoon.
Ja vaikka olisikin kolaroitu joskus niin eipä tuo nyt välttämättä ole mikään negatiivinen asia jos on korjattu asiallisesti.
Hauskaa näissä vanhoissa peleissä on se, että aikoinaan 300000 mk tai yli maksaneita kärryjä myydään nykyään hinnalla, jolla saa uuteen peliin lisävarusteisen nahkaverhoilun tvs.
Totta turiset,mut mitäs luulet tekniikan/sähköherkkujen puolesta auton toimivan?Kauppias kyl totesi,et kattoluukkukin toimii! : )glideslope kirjoitti:Ihan mittavasti uutta osaa on kiinni laitettu.
Voin olla väärässä mutta konepellin vaihto sekä jäähdyttimen ja ilmastoinnin kennostojen uusiminen voivat olla peruja jostain keulakolarista mutta kilometrimääräkin voi jo pelkästään tietysti vaikuttaa näiden vaihtoon.
Ja vaikka olisikin kolaroitu joskus niin eipä tuo nyt välttämättä ole mikään negatiivinen asia jos on korjattu asiallisesti.
Hauskaa näissä vanhoissa peleissä on se, että aikoinaan 300000 mk tai yli maksaneita kärryjä myydään nykyään hinnalla, jolla saa uuteen peliin lisävarusteisen nahkaverhoilun tvs.
hehe pisti silmään..."VENTTIILIKONEISTO PUHDISTETTU",,,,,,,,"PAKOPUTKISTO 2 KERTAA".... "AIDOSTI KIINNOSTUNEET SAA PUHELINNUMERON ENTISELLE OMISTAJALLE" ja yhtä entistä omistajaa huudetaan jo otsikossa
jokatapauksessa, en maksais tuota hintaa edes kuvien perusteella, luonnossa luultavasti siitäkin puolet 


Mul on kans vähän sellanen arveluttava olo täs kaupasta,voi saada ihan soivan pelin tai sit ihan ranteita pakottavan laitteen!!GAMMA500 kirjoitti:hehe pisti silmään..."VENTTIILIKONEISTO PUHDISTETTU",,,,,,,,"PAKOPUTKISTO 2 KERTAA".... "AIDOSTI KIINNOSTUNEET SAA PUHELINNUMERON ENTISELLE OMISTAJALLE" ja yhtä entistä omistajaa huudetaan jo otsikossajokatapauksessa, en maksais tuota hintaa edes kuvien perusteella, luonnossa luultavasti siitäkin puolet
ilmainen vinkki kun itsekin alfakuumeessa monta kertaa ollut ja tehnyt hätiköityjä päätöksiä
nyt kattelet vaikka huhtikuun ajan että minkämoista alfaa löytyy, v6 super mallejakin myydään 4000 euron pintaan suomessa toisinaan, se on jo ihan eri peli kuin 89 v6 (ei QV, siitä kannattaa hiukan ekstraa maksaakin), No kumminkin, tohonkin on varaosat TS:ään verrattuna aika järkkyhintasia, joten malti on valttia ja hyvästä kannattaa kyllä sitten maksaakin markkinahintaa enemmän 


Juu,eipä mulla mitään paniikkia ole,tarvii tarkkailla tilannetta,mut alffa on aina alffa : )GAMMA500 kirjoitti:ilmainen vinkki kun itsekin alfakuumeessa monta kertaa ollut ja tehnyt hätiköityjä päätöksiänyt kattelet vaikka huhtikuun ajan että minkämoista alfaa löytyy, v6 super mallejakin myydään 4000 euron pintaan suomessa toisinaan, se on jo ihan eri peli kuin 89 v6 (ei QV, siitä kannattaa hiukan ekstraa maksaakin), No kumminkin, tohonkin on varaosat TS:ään verrattuna aika järkkyhintasia, joten malti on valttia ja hyvästä kannattaa kyllä sitten maksaakin markkinahintaa enemmän
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Tekniikka voi varmaan pelata pääsääntöisesti täysin moitteitta jatkossakin mutta nuo mukavuusvempaimet voivat silloin tällöin aiheuttaa mieliharmia. Sähköhärpäkkeistä ainakin ikkunannostimien painikkeet ainakin omalla kokemuksella saattavat sanoa sopimuksensa irti juuri silloin kun niistä siltä tuntuu mutta tämäkin aika harvoin ja on liittyväinen lähinnä pakkaskeleihin. Joskus myös istuinlämmityksen kytkimet haluavat olla ilkeitä edesauttaen eturauhasongelmia mutta muutoin ei pitäisi pahemmin olla harmia näistäkään. Muut pienet sähkökatkot on hoidettu sulakkeiden vaihdolla.peppe76 kirjoitti: Totta turiset,mut mitäs luulet tekniikan/sähköherkkujen puolesta auton toimivan?Kauppias kyl totesi,et kattoluukkukin toimii! : )
Keskuslukko voi myös pakkasella aiheuttaa harmia toimimattomuudellaan ja tässä tapauksessa vaarana on hajottaa koko vipukoneisto ellei ole erityisen varovainen ovien avaamisen suhteen. Yleensä kahvan sitten lyödessä tyhjää, on syy lukkokoneiston vivun pomppaaminen pois siitä huonosti suunnitellusta hahlosta. Tästä selvitään vielä halvalla ja varsinkin vanhempien vuosimallien kohdalla koska ovipaneeli on kaksiosainen eli sisäpuolelta suoritettu pahvien purku sujuu kätevästi.
Jos ja toivottavasti ei "kun" on väännetty koko vipukoneisto paskaks, tulee sitten asiaa ystäväämme Delta-autoon, jolloin edessä on vipukoneiston tilaaminen Italiasta ja perhe syö kalapuikkoja seuraavat 3 kk. ninim. "kokemusta on".

Juu mutta palatakseni vielä aiheeseen, taka-akseliston yhdyspalkki kannattaa zoomailla huolella ruosteen osalta sekä myöskin tunkin paikat alustassa. Ne ovat nimittäin ainoita ruosteelle alttiita kohtia kuusnepassa.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Italian Stallion
- Viestit: 791
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 10:32
- Car(s): 2 x Alfa Romeo 147 Collection -08 , Vespa PK 80 -83 (ex Alfa 166x2, 156 1.8 sw, 75 Ts -88, Lancia Delta 1.3 -89, Autobianchi A112, Fiat Pandax6, Punto EVO, Fiat 850x2)
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Kurkkaa myös huvikseen www.blocket.se sillä Ruotsissa on melkoisen paljon Alfoja tarjolla ja niissä on hyvin useasti varustelu kohdallaan. Kutvoset ovat myös yleisempiä kuin täällä kovien verojen maassa. Auton haku Ruotsista on melko vaivatonta ja myös suhteellisen edullista. Tuolta löydät autojen verotusarvot helpoiten. http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verotusarvot.pl Malttia ja voimia valintaan.
Makuasioista voi tinkiä, faktoista ei.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Kävin n. kuukausi sitten siinä vastapäätä, ja näin ko. menopelin pihalla. Autolla kävin pyörähtämässä laitteen ympäri, eikä se kyllä houkutellut nousemaan jalkamieheksi tarkempaa tutkiskelua varten. Maali oli aika heikossa hapessa, mutta kyllä siinä oli vähän kuuraa päällä, joten ei ihan 100% havainto.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 17:23
Näyttää olevan pari 164 mallia myynnissä virossa,
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... si.y=6&r=1
verot noihin tietekin tulee lisäksi...
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... si.y=6&r=1
verot noihin tietekin tulee lisäksi...
Ei pahoja,harkitaan....Italian Stallion kirjoitti:Kurkkaa myös huvikseen www.blocket.se sillä Ruotsissa on melkoisen paljon Alfoja tarjolla ja niissä on hyvin useasti varustelu kohdallaan. Kutvoset ovat myös yleisempiä kuin täällä kovien verojen maassa. Auton haku Ruotsista on melko vaivatonta ja myös suhteellisen edullista. Tuolta löydät autojen verotusarvot helpoiten. http://www.yleisavain.com/cgi-bin/verotusarvot.pl Malttia ja voimia valintaan.
Tääl oli kans aikas namuja kaupan,ai,ai,ai kun tuo autokuume polttelee....Tutela-Olja kirjoitti:Näyttää olevan pari 164 mallia myynnissä virossa,
http://fin.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... si.y=6&r=1
verot noihin tietekin tulee lisäksi...
Miten sen nyt ottaa. Duunikaveri kävi muutama viikko sitten Saksasta hakemassa -93 mallisen XJ12:n, hintaa 4500 euroo, uuden renkaat, vasta tehty jarruremppa, kilometrejä 138000 ja muutenkin todella hyvässä kunnossa.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Eiköhän tähän päde sama kaava kuin vanhan Jaguarin ostamiseen: Etsi paras ja osta se. Halpa tulee kalliiksi.
Ai juu, ja mitä tuohon aloitusviestin autoon tulee niin mulla on vuosimalli -90 ja kilsoja on tällä hetkellä 371 tuhatta. Meinaan että varmasti löytyy vähemmän ajettujakin samaan hintaan.
ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Taitaa olla linkin lähettäjällä BBcode estetty kun en saa tuota siivottua?
EDIT: Juu noi [] sekoittaa BBCoden josta laitoinkin jo peeämmää OL:lle. - Rolle
Kyllähän noita voi lyhennellä mutta ei tule aina huomattua, mulla kun seilain rivittää ne ihan siististi ilman että ruutua tarvitsisi vierittää.
EDIT: Juu noi [] sekoittaa BBCoden josta laitoinkin jo peeämmää OL:lle. - Rolle
Kyllähän noita voi lyhennellä mutta ei tule aina huomattua, mulla kun seilain rivittää ne ihan siististi ilman että ruutua tarvitsisi vierittää.
- Epäkelpokeräilijä -
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa