Rocca kirjoitti:jknracing tänään klo 1030 karjalankadulla lapa ylhäällä. Molemmat samoja jälkiä pitkin kuin viime perjantaina, kellonaikakin liippaa aika läheltä.
Puolisen tuntia sitten Kespalla Nuvola Blue (!) 166 3,0. On se väri erikoisen näköinen, vaikka tosi paskainen olikin. Mustat helmat pitäisi tuon värisessä autossa maalata saman tien korinväriseksi - ei ollut hyvännäköinen.
murola kirjoitti:Ajelin eilen kotiin Helsingistä länsiväylää ja jorvaksentietä. Vastaan tuli 9 alfaa. Kukaan ei vastannut heilutukseren. Useimmat tuijotti niska jäykkänä eteensä, pari huomasi ja tuijotti hullua huiskijaa.
Taidan lopettaa turhan heiluttelun.
Mauri
musta gtv Kantvikista
Et näköjään sitten lopettanutkaan. Noin klo 15 tänään viisykkösellä?
Meinasi tänään suu loksahtaa sijoiltaan n. klo 15:50 kun samassa risteyksessä Hervannassa, Hervannan valtaväylä/Hermiankatu tuli vastaan ovelan värinen vihreä 166:nen, molemmat moikkasivat ja katsoivat epäuskoisesti toisiaan lyhyen hetken . No tulipa tästäkin automallista sitten Tampereella yleinen näky. Minkähän Alfan nyt pitäisi hankkia ettei koko ajan tule vastaan .
Joku tossa parkkas tänään punasta GT:tä meidän firman vieraspaikalla joku Porschen retale vieressä. Tää siis Treen Myllypurossa.
Ei liene foorumilainen , kun Rolle kirjotti , että meidän autot on aina puhtaita ja toi perkule p..skasempi kun mun.
Vai paskanen. no oli kyllä mutta kun oot reisussa muutaman viikon yhteenmenoon näillä keleillä niin ei tahdo viikoloppuna aikaa riittää hinkkaamiseen...tota GT:tä kun on ihan turha mihinkään harjattomaan tarjota....porsse oli työkaverin, oltiin pari päivää Ranen hommissa.
Juhannuskukkulan Kreivi bongattu Puistokadulla puoli kuuden aikoihin. Punaiset leederit loistelivat iloisesti kabiinista. Itse olin Rauhankadulla valoissa.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
mml kirjoitti:Juhannuskukkulan Kreivi bongattu Puistokadulla puoli kuuden aikoihin. Punaiset leederit loistelivat iloisesti kabiinista. Itse olin Rauhankadulla valoissa.
Muuten ei auto sitten kiillellytkään...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Olikohan joku foorumilainen yöllä keräilemässä baarista saapuvia naispuolisia olentoja 3-litraiseen vihreään 166:n? Kovasti sellainen pyöriskeli Vaasan keskustan baarien edessä tuossa 03:30 aikoihin...
Oldgrain kirjoitti:Olikohan joku foorumilainen yöllä keräilemässä baarista saapuvia naispuolisia olentoja 3-litraiseen vihreään 166:n? Kovasti sellainen pyöriskeli Vaasan keskustan baarien edessä tuossa 03:30 aikoihin...
Onko Scuore muuttanut ja kasvattanut Alfakantaansa?
Lasaaren bongattu tosi läheltä sunnuntaina turunväylällä ja Lasaarenin parkkiksella Harmittaa vaan, että oli niin surkea ilma ettei päästy oikein ajamaan...
Vittorio Jano kirjoitti:liekin 156 CM:n parkkipaikalla hetki sitten.
Ja tänään lauantaina Raatihuoneenkadun alapäässä
Avovaimo aloitti viikko sitten työt CM:ssä joten auton voi varmasti useamminkin bongata samaiselta parkkipaikalta. Ja kuukausi sitten muutettiin siihen Raatihuoneenkadulle, joten siellä saattaa alfaa myöskin nähdä.
Itse bongasin Vittorion(?) perjantaina viiden aikaan/jälkeen Tavastilaa vastapäätä Kesportin edessä parkissa.
Lisäksi päivittäin tulee bongattua 156 V6sta varsin harvinaisella värityksellä varustettuna (väriä voisi kuvailla sanalla taivaansininen), rekkarina JMI-X. On parkissa Hämeenlinnassa Hallituskatu 4:n kohdalla kadun varressa tai kerrostalon pihassa.
Vittorio Jano kirjoitti:Etpäs bongannutkaan. Täällä taitaa olla jollakin samannäköinen SW, sillä yksi kaverinikin kertoi nähneensä autoni outoon aikan oudosa paikassa.
Emäntä lukee taas foorumia vai? "eeenhän minä siellä ole ollut..."
Itse asiassa oli hyvinkin samannäköinen SW vanteita ja helmoja myöten. Rekkari tosin heitti sitten enemmänkin..ajattelin että oma muisti pätkii mutta kyllä se näyttää vielä toimivan. Minun bongaamassa se oli OGB/GBO/OBG tms. Sinulla muistaakseni jotain aivan muuta.
AuliJ taisi ajella tänään vähän ennen aamuysiä jossain kehä III:n ja Nurmijärven välillä vastaan nokka kohti pohjoista. Itse suoritin bongauksen hiukan korkeammalta, eli jälleen kerran pakettiauton ratista. Sieltä näkee hyvin keskikaiteen yli
Herwoodin postin pihassa bongasin punaisen 156 JTS SW:n. Luulin ensin autoasi dieseliksi, mutta kyllä perässä vaan luki JTS. Jos oman autoni käyntiääni olisi tuollainen, hakisin luultavasti pikaisesti apua jostain. Ihan vaan noin niinkuin vinkkinä...
Kyllä vaan näyttää sininen 147 GTA makealta, Portti tuli juuri vastaan Terveystiellä. Kyllä mä pakun ratista morjestinkin, mutta mies puhui puhelimessa ja varmaan ihmetteli muutenkin miksi toi morjestaa.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Alfissimo: Valitettavasti jäi näkemättä sinun morjentamisesi. Asiaan vaikutti se, että ajelit pakulla ja ehkä jopa se, että mikäli puhuin kännykkään (mitä en voi tunnustaa ), niin huomiokyky oli niin heikko ettei siinä mitään tajua.
[edit] Meidän toimiston parkkihallissa Lahden keskustassa on tänään ja eilen ollut parkissa musta 159 2.4 jtdm. Olisiko se kenenkään palstalaisen? [edit finito]
ahma kirjoitti:Laba:lla tuntu olevan jo kevättä rinnassa, sai V6:nen siihen tahtiin urkua. xD Varotaan kuitenkin niitä suojatietä ylittäviä urheilija-alfisteja. ;D
Öö..missä muka ja koska? Nyt en kyllä ihan hevillä tätä väitettä niele Autokin lähinnä maannut omassa pihassa tällä viikolla.
Nojuu, menin siitä kyllä eilen joskus vähän ennen seiskaa mutta ihan rauhallisesti kyllä ajelin. Eli se on kyllä joku muu jonka olet bongannut. Täällä Herwoodissa pyörii ainakin yksi toinenkin musta 156.
tampereella hämeenpuistos työväenteatterin jälkeen ratinaan päin bongattu 164 väristä en oo ihan varma mut joku tumma se oli joku täält?...morjenstit en tiedä näikkö mun morjenstusta...olin harmahtavalla 75 liikkeel...
The-Uno(1), bongattu entisen wärtsilä dieselin risteyksessä tänään n. klo 15.00. Itse tulin tallilta ja oli säätöjen teko kesken, mutta nyt taas potkii