Yleinen boardilaisten bongaus-thread
Valvoja: Moderators
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Kävelin aivan siitä pelien vierestä, mutta en ollut varma olitko sinä sinä... kylläpäs kirjoitin vaikeastiJakke kirjoitti:Taisinpa käydä ostamassa olutta. Formulakisastudiota varten . Ja vissiin pelasin jonkun roposen pokeriakin. Ja join yhden oluenmarjut82 kirjoitti:Jakke bongattu kuopion Abc- huoltsikalta! viereen ajettiin, mutta kuski taisi olla pokeria pelaamassa
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Ainakin Garrett tuli sunnuntaina vastaan, kun porhalsimme sataakuuttakymppiä väliä Hml-Hki. Monta muutakin hienoa Alfaa oli ratapäiville menossa.
edit: yksi sunnuntai pois
edit: yksi sunnuntai pois
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 03 Loka 2003, 03:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
TÄÄLLÄÄÄÄÄ..*HUITOO* Wile, oon mä nähny alfoja, ja koittanut moikkaillakin, mutt vissiin huonolla menestyksellä. Mutta nou hätä! hymyillään enempi sitten kun törmäillään!!!Wile E. Coyote kirjoitti:Mä olen salmiakin alfan bongannu lukemattomia kertoja, mutta kuskia en kertaakaan...oikea näkymätön mies!
156 2.0 TS
La mia cara Alfa...
La mia cara Alfa...
- Alfa Milano
- Car(s): 159
Pitääkos joku majaa Tampereella siinä Finlaysonilta vähän Särkkään päin, kun siinä on yhtenään Alfoja parkissa, ainakin punainen 75, vanhempi Giulia ja 147 bongattu samoilla kulmilla...?
Ja tämä on jo vanha juttu, mutta joskus viime keväänä, tulipa vaan mieleen, TAMKin parkkiksella joku nuori kaveri morjesti mustaa 164:sta (allekirjoittanut edellisessä Romeossaan) 156:sta.
See ya ja morjestellaan!
Ja tämä on jo vanha juttu, mutta joskus viime keväänä, tulipa vaan mieleen, TAMKin parkkiksella joku nuori kaveri morjesti mustaa 164:sta (allekirjoittanut edellisessä Romeossaan) 156:sta.
See ya ja morjestellaan!
- Toronado
- Car(s): AR 156 SW JTDm -05
Noi Alfat siinä Finlaysonin nurkalla saattaa olla Entusiastien,pidetään kerran kuussa pizzansyönti-iltaa siinä lähellä olevassa pizzeria Bella Romassa.Alfa Milano kirjoitti:Pitääkos joku majaa Tampereella siinä Finlaysonilta vähän Särkkään päin, kun siinä on yhtenään Alfoja parkissa, ainakin punainen 75, vanhempi Giulia ja 147 bongattu samoilla kulmilla...?
See ya ja morjestellaan!
Alfa Romeo, isännän ylpeys ja naapurien naurun aihe.
- Vittorio Jano
- Moderator
Hämeenlinnassa on näköjään autokoulukäytössäkin kunnon ajopelejä. Tuli nimittäin tuossa päivällä vastaan TOP-147-rekkarilla varustettu Top Drivingin (tjsp) musta 147.
Samalla keikalla bongasin myös hopeisen 156:n isohkoilla pyörillä ja DTM-henkisellä pakoputkella varustettuna. Boardilaisia?
Samalla keikalla bongasin myös hopeisen 156:n isohkoilla pyörillä ja DTM-henkisellä pakoputkella varustettuna. Boardilaisia?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Vittorio Jano
- Moderator
- Vittorio Jano
- Moderator
Olisikohan tuo se spider88:n laite, jonka itse olen nähnyt Hjalliksen jalkapallostadionin nurkilla. Tuontiauto.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Onko Kisahallin edessä usein parkissa oleva hopeinen spoileri-Spider jonkun palstalaisen? Osuu aina silloin tällöin silmään liikenteessäkin.
- Vittorio Jano
- Moderator
Se oli ns. tuplamainos. Hidastettu kuva otettiin myös Alfassa istuneeseen Barichelloon ja hänen puhelimeen joka sattui olemaan Nokialaista mallia.Vittorio Jano kirjoitti:Eilen illalla bongasin hyvän ystäväni Schumacherin Michaelin 147:n ratissa ja hieman myöhemmin isomman Alfan takapenkillä. Tulosruudun pätkä vaikutti ihan Alfa Romeon mainokselta kolmiomaskista otettuine lähikuvineen. Hienoa.
Ei enää Alfaa... eipä
- Campari
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
>Vittorio Jano kirjoitti:
>Eilen illalla bongasin hyvän ystäväni Schumacherin Michaelin 147:n >ratissa
Jou, parempi puolisko huudahti tv:n vierestä: "Schumi ajaa 147:lla".
Älä, sanoin mä, no kai se kärry sitten meillekin kelpaa jos Schumillekin, naureskeltiin. Tais vaan olla varikkokärrynä konsernin puolesta ?
Tiedä sitten seuraako "suutari" tätä palstaa...
Hauska bongaus silti.
-cr
>Eilen illalla bongasin hyvän ystäväni Schumacherin Michaelin 147:n >ratissa
Jou, parempi puolisko huudahti tv:n vierestä: "Schumi ajaa 147:lla".
Älä, sanoin mä, no kai se kärry sitten meillekin kelpaa jos Schumillekin, naureskeltiin. Tais vaan olla varikkokärrynä konsernin puolesta ?
Tiedä sitten seuraako "suutari" tätä palstaa...
Hauska bongaus silti.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Samanlaisen valkoisilla takavaloilla varustetun 156:n bongasin Shell Ruutanan kohdalla perjantai-iltana n. viiden maissa? hanska nous sielläkin pystyyn täältä foorumilta joku???
Olitko 'puuha' liikenteessä perjantai-iltana seittemän jälkeen keskustan liepeillä... kattoin että auto täsmäis ja kuskikin näytti suht samalta joka ennen kierteli valkosella farkulla turkua
Olitko 'puuha' liikenteessä perjantai-iltana seittemän jälkeen keskustan liepeillä... kattoin että auto täsmäis ja kuskikin näytti suht samalta joka ennen kierteli valkosella farkulla turkua
Ollaanpas sitä tarkkana oltu
Olin kyllä kotona ihan kiltisti eukon vierellä perjantai iltana...
Se valkoinen "asuntovaunu" kylläkin piti paikkansa.
Mitäs Keuruun poika täällä??? Joku kokoontumisajo??
Kukahan se mahtoi olla??? Toisaalta onhan näitä Alfoja Turussa melko monta, harva kylläkään morjestelee.
Mun 156 tunnistaa helposti siitä että olen ottanut ne mustat teipit B-pilarista pois.
Kukahan se mahtoi olla??? Toisaalta onhan näitä Alfoja Turussa melko monta, harva kylläkään morjestelee.
Mun 156 tunnistaa helposti siitä että olen ottanut ne mustat teipit B-pilarista pois.
Makaroonia jo vuodesta -98
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Täytyy sanoo että tarkkuus saatto olla jo hiukka heikkoa siinä vaiheessa.. YUP:n keikka käytiin kahtoon ja sitten DYNAMOON jatkoille.... lauantaina sitten risteilyllepuuha kirjoitti:Ollaanpas sitä tarkkana oltu
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Noihan on vielä ihan kotinurkkia, lauantaina pyörähdin Joensuussa Siellä näytti alfatiheys olevan olemattoman pieni.puuha kirjoitti:En ollut minä. mulla ei ole kirkkaita takavaloja.
Mitäs rasvanäppi näin "kaukana" kotoa on tehnyt
En tiedä mikä tähän on "oikea vastaus", mutta eikös aina olla toisella puolella? Ainakin kun toiselta katsoo. Eteläpuolella olin, vai onko se nyt sitten itäpuoli kun kadun nimi oli Itäinen pitkäkatu?puuha kirjoitti:Ja sitten kysymys: Kummalla puolella olit jos toispuolella?
- Epäkelpokeräilijä -
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Ahaaa... Eli itse asiassa näinkin sen Alfan tälpuolel. Aina oppii uuttapuuha kirjoitti:Toispuolel=Torin puoli ns. uusi Turku
Tälpuolel=Kirkon puoli
No mikä jottei, mutta kun en tiennyt nimeä tai puhelinnumeroa niin olisi saattanut mokan saaminen kestää. Ovelta ovelle *ding dong* "Hei onko sulla Alfaa? Ja keitätkö mulle sumppia?"puuha kirjoitti:Ja Rasvanäppi olis voinu vaik poiketa kaffella kun niinkin liki toikkaroit.
- Epäkelpokeräilijä -
Ainakin Helsingin seudulla noita sataviiskutosia on niin paljon, että saisi melkein ajaa toinen käsi pystyssä.. Olen kyllä yleensä aina valmiina moikkaamaan, mutta jos ei kuski edes kato kohti niin tuntuu vähän turhalta... Joku 75:n kuski kyllä on moikannut, ja taisi joskus olla 147:ssa peukku pystyssä. Kuitenkin harmittavan harvoin niitä näkee.
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- glideslope
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Juu, meikä tuli bongattua -ja päinvastoinScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Musta, siirtokilpinen 164 Super tuli vastaan Kehä Kolmosella Martinlaakson kohdalla. Liekö Glideslope asialla? Lapa oli ainakin oikeaoppisesti pystyssä
Oli muutenkin kolmosella harvinaisen paljon Alfoja vällillä Varisto-Tuusulantie. Teikäläisen lisäksi ainakin valkoinen 164 tuli vastaan Voutilan kohdalla, 164 Super TS Jumbon kohdalla ja tasaisesti useampi 147 ja 156.
Ei, se en ollut minä... (minkäs rengasmerkin mainos se olikaan, jossa lapissa oli tullut outoja jälkiä hankeen).155TS kirjoitti:Keiden punaiset 156 GTA:aat oli pysäköitynä vierekkäin Tapiolassa uuden ravintola Aladdiinin vieressä. Olitko se sinä BSTR...
Meikäläisen bongaa ruuhka-aikaan varmimmiten Kehä I:llä välillä Vihdintie-Länsiväylä. Päiväsaikaan Ruoholahti-Lauttasaari, Tapiolassa käyn noin kaksi kertaa vuodessa... vai uusi ravintola Tapiolassa - ehkäpä pitää tutkia onko lounaspaikaksi.
Alfaton ainakin hetkellisesti...