Chatti ei toimi meikämannella

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Chatti ei toimi meikämannella

Viesti Kirjoittaja Roach »

Eli mistä mahtaa moinen johtua? Katselen vaan tuossa kateellisena kun muut ilakoivat mutta minulla ei näy ko. ruudussa kun omat viestit?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Mulla toimi ihan hyvin kun kokeilin.. Eli pääset chattiin sisään mutta et näe mitä muuta kirjoittaa vai mitä?

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Minen pääse tuon AlfaBBS-linkin kautta edes sisään, laita_tähän_jotain-ikkunan jälkeen tulee vain tyhjä ikkuna, jossa punainen rasti vas. yläkulmassa. mIRCin kautta pelaa kyllä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Profil
Viestit: 109
Liittynyt: 25 Maalis 2003, 13:07
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Profil »

Minulla chatti näyttää kokoajan 10 käyttäjää sisällä, muttei siellä ketään näy... (tarkastettu viimeksi eilen aamulla 3:55... tunnustaako kukaan olleensa chatissa silloin...)
Renault Laguna 1999, Punto 55 1996

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu. Minulle se tarjottiin ensimmäisen kerran tuossa kohtaa ja sen jälkeen pelannu.

Profil: Siellä on paljon jengiä jotka eivät oikeasti ole siellä vaan pitävät kanavaa yllä. Botteja ja bouncereita jos se sanoo sulle jotain :roll:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

meikäläisellä herjaa tuota javaa eikä chatiin ole päässyt mutta eiköhän tässä chattaillä kunhan saan javan kondikseen.. :)

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Rolle kirjoitti:Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu. Minulle se tarjottiin ensimmäisen kerran tuossa kohtaa ja sen jälkeen pelannu.

Profil: Siellä on paljon jengiä jotka eivät oikeasti ole siellä vaan pitävät kanavaa yllä. Botteja ja bouncereita jos se sanoo sulle jotain :roll:
joku java juttu :mrgreen: löytyy siis täältä jos se joltakulta puuttuu
http://www.java.com:80/en/download/manual.jsp
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Rolle kirjoitti:Scudde: Silloin käytät jotain über vanhaa käyttistä ja joku java juttu ei ole asennettu
Joo ei tässä XP:ssä kuulemma mitään jaavaa ole. Tulipa nyt opittua sekin.
V6 kirjoitti:joku java juttu löytyy siis täältä jos se joltakulta puuttuu


Tuota tuota... Mulla tulee "The installer cannot proceed with the current Internet Connection proxy settings. Please check the Installation Notes for more information." En mä vaan mitään installation noteseja löytänyt...? Prkleen vehkeet, ei näistä saa kuin päänsäryn! :(
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345862
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Prkleen vehkeet, ei näistä saa kuin päänsäryn! :(
Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..
Tästä linkistä pitäis löytyä.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Chubster kirjoitti:Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..
Tästä linkistä pitäis löytyä.
Ohho, toimii :shock:

Kiitos taas, Chubster!
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Chubster kirjoitti:Totanoin, sun pitäis varmaan asentaa Java Virtual-Machine..
Tästä linkistä pitäis löytyä.
Ohho, toimii :shock:
Joo, nää on näitä. Itsekin toimin mikrotukihenkilön ominaisuudessa, tosin en vielä valmistunut... Kaikesta huolimatta itse en ole vielä saanut Chattia toimimaan, mutta eiköhän se hetken pähkäilyn päästä ala toimimaan. Itse en pääse edes huoneeseen asti, vaan homma tyssää jossain vaiheessa kirjautumista. :roll:

No, täytyy sanoa, että vastaavaa Chat järjestelmää en ole ennen käyttänyt, muutenkin aika vähän tullut seurattua näitä IRC-tyylisiä hommeleita... Täytyisihän nämä hommat tietää jo ala-asteella :oops: :lol:
Ammattina autokauppa

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Voi olla, että palomuurissa on chatti appletin käyttämä portti (6667) tukittuna. Jos kotoa käytät, niin tuskinpa sitten. Itselläni oli yhdessä edellisessä työpaikassa ongelmana se, ettei läpi päästetty mitään muuta kuin HTTP ulos - ja sekin proxyn kautta - ja SSH sisään. Ei toiminut juuri mikään turhanpäiväinen työaikaa kuluttava lelu. Nykyisessä firmassakin on tukittu tuo chatin portti, joten ei auta applet eikä mirc.
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

niki kirjoitti:Joo, nää on näitä. Itsekin toimin mikrotukihenkilön ominaisuudessa, tosin en vielä valmistunut... Kaikesta huolimatta itse en ole vielä saanut Chattia toimimaan, mutta eiköhän se hetken pähkäilyn päästä ala toimimaan. Itse en pääse edes huoneeseen asti, vaan homma tyssää jossain vaiheessa kirjautumista. :roll:
Itse asiassa en itsekään päässyt loggautumaan ihan sisään asti mutta oletin, että jossain päin tiedon kylätietä oli ruuhkaa. Tiedä sitten hänestä.

Emäntä on myös ollut kesätöissä ja työharjoittelussa mikrotukena, vaan eipä saanut applettia asennettua. Ilmeisesti suutarin lapsilla ei edelleenkään ole kenkiä.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Chubster
Administrator
Administrator
Viestit: 12345862
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 17:52
Car(s): F31 330dx ms
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chubster »

BSTR kirjoitti:Nykyisessä firmassakin on tukittu tuo chatin portti, joten ei auta applet eikä mirc.
Tässä ois toinen webpohjainen chatti, mutta tämä toimii (kai) http portin (80) kautta jota luulen että teillä kaikilla on auki jos te kerran selailette tätä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Chubster kirjoitti:toimii (kai) http portin (80) kautta jota luulen että teillä kaikilla on auki jos te kerran selailette tätä.
:lol: Niinhän sitä luulisi :mrgreen:

Vastaa Viestiin