Ei, kyllä kaikki pinnat verhoiltiin alcantaralla, myös kattoverhoilu siis. Siitä ei vaan oo kuvaa, koska se ei vielä oo paikallaan verhoilijalle sattuneen pikku-lipsahduksen takia... mutta ei siitä sen enempää =)
Mitenkäs ton ratin keskiön verhoilun kanssa pystyy menettelemään, kun siinä on tuo bägi? Ratin kehää en taas haluaisi itse verhoilla, siinä näkyy lähempää katsottuna samaa sinistä helmiäishilettä, kuin auton ulkokuoressakin =)
Omat kokemukset alcantaran puhtaanapitämisestä ovat olleet ihan positiivisia. Kengästä jäänyt hiekkainen jälki oviverhoilussa lähti kerralla kädellä pyyhkäisemällä. Projekti tosiaan on vielä hieman kesken. Kunhan saan kaikki verhoilut sun muut paikalleen ja yksityiskohdat viilattua kuntoon (ottanee kuukauden päivät vielä) niin laitan sitten hieman laadukkaampaa kuvaa esille =)
Tuo auto pitää nähdä luonnossa.. (joku onnellinen tutustui siihen hetki sitten)
Vaikken olekaan über-tuningin suurin ystävä, niin ei voi todeta kuin upea!
Eniten ihailen työn jälkeä ja osaavaa rakentamista.
Äänet on muuten infernaaliset..
hagger16 kirjoitti:Tuo auto pitää nähdä luonnossa.. (joku onnellinen tutustui siihen hetki sitten)
Vaikken olekaan über-tuningin suurin ystävä, niin ei voi todeta kuin upea!
Eniten ihailen työn jälkeä ja osaavaa rakentamista.
Äänet on muuten infernaaliset..
Jeppaa kirjoitti:
Mitenkäs ton ratin keskiön verhoilun kanssa pystyy menettelemään, kun siinä on tuo bägi?
Ratin keskiön voisi kenties nukata kuten joissain kilpa-autoissa on tehty koko kojelaudalle? Ei pitäisi kaiken logiikan mukaan vaikuttaa airbagin toimivuuteen, mikäli nukkaamminen tehdään minun kuvittelemalla tavalla (en siis aikuisten oikeasti teidä ). Luulisin siis että pintaan laitetaan ensin joku liima tms. vastaava ja siihen päälle sitten sitä pumpulia/mitä-ikinä-onkaan. Kannattaa varmaankin kysellä jostain verhoomosta tai asiasta oikeasti tietävältä tarkemmin.
Niin ja täytyy vielä mainita että on Jeppaalla aika komea sisusta! Tuota kelpasi kyllä odottaakin, harmi ettei ehtinyt TCS:ään valmiiksi. Komea auto muutenkin, harmittaa ettei ite osaa yhtä hyvin . Alkaa mun käyttämä perse edellä puuhun -metodi tuntumaan jo tympeältä Mutta tekemällä kai minäkin opin. Joskus. Ehkä.
Onkohan toi ihan oikeasti rakennettu vai photoshopattu? (vanteet/jarrut hieman irtonaisen oloiset ja eihän noissa oikeasti ole 4-pulttisia vanteita...?) Kesti hetken ennenkuin tajusin ettei ovien määrä täsmää normi 156 kanssa . Muitakin "pikkueroja" taitaa olla aika monta... Takavaloissakin on kivaa 33-lookkia, vain välipaneeli puuttuu
Oleino kirjoitti:Onkohan toi ihan oikeasti rakennettu vai photoshopattu? (vanteet/jarrut hieman irtonaisen oloiset ja eihän noissa oikeasti ole 4-pulttisia vanteita...?) Kesti hetken ennenkuin tajusin ettei ovien määrä täsmää normi 156 kanssa . Muitakin "pikkueroja" taitaa olla aika monta... Takavaloissakin on kivaa 33-lookkia, vain välipaneeli puuttuu
itse huomasin samat jutut, luulisin että shopattu kuva on kyseessä, mutta ei ollenkaan huonompi shoppaus!!!
Näyttää että virtuaalituunaus alkaa olla aika suosittua nykyään. Ei ole nimittäin läheskään ensimmäinen kerta kun tulee vastaan. Näppärä keino päästä mallintamaan kannattaako juuri niitä vanteita heittää oman rassin alle pyörimään
Löytyipä jännän näköinen tuningosa. Mitä mieltä kansa on? Ainakin minua viehätti. Toisaalta jostain syystä kaikenlaiset valohärpäkkeet on mun mieleen Voisi melkein jo ostaa tuommoisen ja laittaa vakiomaskin takaisin paikoilleen tuota kantamaan... http://www.glowgo.ch/start-en.htm
-Tomi- kirjoitti:159 cadamuron lipoilla by camoa tuning.
Etuspoileri on ihan ok, mutta sivuhelmat ja peräpää näyttävät liian raskailta, Audimaisilta. Takaspoilerit katolla ja kontin päällä rumia. Mutta tuo vihainen naama pelastaa paljon.
Ainoa modifikaatio jota minusta jotenkin puolustaa paikkaansa on nuo sivuhelmat (vanteiden lisäksi), turhan raskaat kyllä nekin. Kaikki muu näyttää siltä että "tähän piti lisätä jotain".
Koristelisivat mieluummin joulukuusia. Kunhan eivät koske meidän kuuseen.
Voih, kuka tuohon on M3 peilit laittanut!? Osoittaa kohti taivasta. Peilejä ja kummalista alfa-kolmiota lukuunottamatta kyllä aika kivan näköinen laite. Puskuri on nätti. Itsellehän ja oman maun mukaan tuuningissa rakennetaan kuitenkin joten antaa kaikkien kukkien kukkia..
Vittorio Jano kirjoitti:Yksi vanne aika paljon kalliimpi kuin itse auto? Siistin näköisesti - vaikkakaan ei välttämättä näköiseksi - rakennettu Kadett.