![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Paljon turvallisia ja iloisia kilometrejä uudelle omistajalle, auton voi bongata Tamperella jatkossa. Muistakaa tervehtiä!
Nyt pitää äkkiä saada uusi tilalle. Hakusessa on 166 jtd, kysymys on vain manuaali vai automaatti...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Valvoja: Moderators
Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)Italian Stallion kirjoitti:Olisikohan niin, että uusikeulaista saa jo automaattina, vanhaa ei kyllä mielestäni ainakaan saa.
Tuo olikin uutinen. Itse en ole koskaan kuullut Q-systeemistä muualla kuin 156 V6:n yhteydessä, 166:nhan tomaattilootan nimi on yleensä Sporttronic. Kuinkas varma olet asiasta vaikka itse kokeilitkin?italia kirjoitti: Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)
Moista vempainta on tullut kokeiltua...
Muistaakseni Q-system tarkoitti 156 V6sen yhteydessä sellaista nelipykäläistä automaattilootaa jossa kepille oli väsätty H-vaihdekaavio aidon nelivaihteisen tyyliin. Laatikko oli kuitenkin automaatti, mutta vaihteita pystyi muuntimen avustamana heittämään päälle käsin.166 kirjoitti:Tuo olikin uutinen. Itse en ole koskaan kuullut Q-systeemistä muualla kuin 156 V6:n yhteydessä, 166:nhan tomaattilootan nimi on yleensä Sporttronic. Kuinkas varma olet asiasta vaikka itse kokeilitkin?italia kirjoitti: Vanhempaa 166:sta sai Q-System automaatilla(eli ei selespeed)
Moista vempainta on tullut kokeiltua...
Omassani on Q mutta kyllä sporttisuus löytyy tarvittaessa ilman kytkinpoljintakin.Molemmilla laatikoilla saa kivasti leikattua V6:sen sporttisuutta. 3-litrainen 166 on aivan eri auto Sportronicilla ja manuaalilootalla
Tarkennetaan kun tämä herätti näin paljon mielenkiintoa.Laku kirjoitti:Riittäiskös näin alkuun perusteluiksi tomaatille.