Sivu 3/5

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 23:09
Kirjoittaja -tommi-
jaskas kirjoitti:Onko kukaan tulossa Keimolaan vaikka silloin 0730?
Itse ajattelin käydä nappaamassa sieltä kahvit.
eiköhän tuossa joudu aamukahvit hörppämään, katsotaan kerkeänkö letkaan mukaan vai pörräänkö perässä. Melko aikaisin tuo 07.30 (haukotteleva hymiö)...

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 23:44
Kirjoittaja hamppi
Kyllä kahvi maistuu. Eri asia jaksaako vääntää itseään ihan noin aikasin liikkeelle. Ajoaikaa on kuitenkin reilusti ja suurin osa ajasta menee varmaan katsoessa linssin läpi.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 01:05
Kirjoittaja 155TS
tullaan veljen ja yhden kaverin kanssa vasta noin 8:15 sinne keimolaan.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 01:21
Kirjoittaja sataviisviis
No mä voisin yrittää raahatua kans joskus 8.15 sinne Keimolaan, kuhan nyt ehtis nukkumaankin ensin!

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 01:31
Kirjoittaja Otsosmi
Alfa tikissä ja nyt koisii että jaksaa herätä tosse 4h päästä... :wink:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 01:56
Kirjoittaja AuliJ
Hei taas kaikki pitkästä aikaa :crazyeyes: Vähän sattui ajelut huonolle päivälle, kun huomenissa on serkun ylppärit ja pitänee siellä edustaa! Toisaalta auton kannalta voi olla viisaampaa tyytyä vain tuohon maantieajoon, ettei tule uusia koneremontteja... :?

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille ja ajelkaahan varovasti!
Jospahan ens kerralla otetaan uusi yritys... :twisted:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 07:01
Kirjoittaja piesuli
juuri ja juuri verta ja hikeä nähden tulin töistä. Kahvit nassuun ja tulossa ollaan.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 08:15
Kirjoittaja Vittorio Jano
Mukavaa ratapäivää, meikä lähtee sorvin ääreen!

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 13:08
Kirjoittaja Tommi
Tuolla muutama kuva. http://picasaweb.google.com/tommi.kosunen/CARFAhvenisto
Ehdittiin olla vain hetki paikalla, joten en jaksanut lähteä kävelemään paremmille kuvauspaikoille.

-tommi

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 14:19
Kirjoittaja sataviisviis
Meikäläisellä jäi kierrokset vähän vähiin. Kaksi kierrosta ehdin ajaa kunnes vaihdekeppi alkoi pyöriä tyhjää :( . Suolenkille jäätyäni jo ehdin pelätä pahinta. Hinattiin alfa varikolle (kiitos Keltsin), jossa sitten selvisi syy. Sokka oli pettänyt vaihdelaatikon päästä. Varasokka ja pari prikkaa saatiinkin onneksi läheltä, Keltsin tallista.
Eli kiitos Keltsille ja muille avustajille avunannosta :-D

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 16:12
Kirjoittaja Camber
No niin, apparalta palailtu kotiin.. kivaa oli taas päästellä nilkka suorana!
Paljon oli porukkaa omasta mielestä, ja hienoja Alfoja pääs ihailee ja m.sa.n Grale oli aika namu 8)
Alfacupissa tais tulla muutama hyvä aika, mm. GT.llä 1.39.9!! Oma cup kierros meni tällä kertaa vähä penkin alle; 1.44.7 :roll:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 16:22
Kirjoittaja V6
hieno keli ja paljon porukkaa, parit kuvatukset

http://tinyurl.com/yuhoga

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 17:07
Kirjoittaja Epezi
Kyllä nyt sylettää... kaikesta kivasta jäin paitsi :evil:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 17:20
Kirjoittaja HANU
Kurko kirjoitti:No niin, apparalta palailtu kotiin.. kivaa oli taas päästellä nilkka suorana!
Paljon oli porukkaa omasta mielestä, ja hienoja Alfoja pääs ihailee ja m.sa.n Grale oli aika namu 8)
Alfacupissa tais tulla muutama hyvä aika, mm. GT.llä 1.39.9!! Oma cup kierros meni tällä kertaa vähä penkin alle; 1.44.7 :roll:
GT:llä jäätävä aika, mutta niin hyvän kuskin ajamana pitäisikin olla.
Kurkon aika on semmosta perushuttua, mitä voi ajella peruspeemarillakin :wink:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 17:21
Kirjoittaja HANU
Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 17:24
Kirjoittaja blacase
Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!

Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Garrett kirjoitti:
frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.

Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.

Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.

Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla. :)

Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?

Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 18:00
Kirjoittaja Boyracer
Erittäin hieno päivä oli kaikin puolin, kiitos järjestävälle seuralle! 8)

Minun kokemukset paikalla olleista toimitsijoista ja kuskeista ja kuvaajista oli vain positiivisia. Liityin kerhoon jäseneksi eikä sanomista tullut vaikka alfan hankkiminen on vasta työn alla. Hyvin samanhenkistä porukka tuntuu olevan oli merkki sitten mikä tahansa.

Harmittaa etten ehtinyt pummata ratakyytiä yhdeltäkään 155 kuskilta ja että videokameran ja bullet kameran välisen kaapelin yksi liitin oli hajonnut enkä siis saanut kuvaa radalta :?

Kuvia otin 109 mutta ne ei ole vielä netissä näkyvissä, pitää selvitellä miten ne saisi sinne kätevimmin kun pääsy omalle serverille on toistaiseksi poikki...

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 18:14
Kirjoittaja Abarth
Ymmärrän kyllä, että vituttaa ajaa turhaan, mutta toi rata-ajo on tosiaan vain kerholaisille varmaan ihan syystä. Kyllä mua ainakin vituttais suuresti jos radalla pörräis 20 ei kerholaista (Alfoilla tai ei) ja mä en mahtuis sen takia ajamaan.
Mun mielestä on hyvä, että halukkaat voivat sentään liittyä kerhoon paikanpäällä mikäli polte ajamaan on kova.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 18:55
Kirjoittaja KJS
HANU kirjoitti:Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?
Paikalla olleet tietää :wink: bimmeri vaan ei uskaltautunu paikalle 8)

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 19:17
Kirjoittaja Stilo
Hauskaa oli turista, kattella ja kuvailla meininkiä vaikkei itse tullutkaan ajeltua. :) Harmi vaan ettei kerennyt fiiujen ajalla napsia kuvia radalta.
muutama kuva
(jos joku haluaa hi-res version jostain kuvasta niin yv:tä vaan kehiin)

Pari videotakin löytyi kameran uumenista

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:11
Kirjoittaja Ipi76
OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia? :lol:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:18
Kirjoittaja HANU
KJS kirjoitti:
HANU kirjoitti:Mikäs oli päivän nopein aika?
Mites SP pärjäs SPrintillä?
Paikalla olleet tietää :wink: bimmeri vaan ei uskaltautunu paikalle 8)
Biimerikuljettaja oli oman yrityksensä orjana, eikä päässyt ohittelemaan Alffoja Apparan mutkiin :wink:

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:30
Kirjoittaja KJS
Et sää musta ois ohi päässy, sohlasin niin paljo laidasta laitaan pitkin rataa ilman jarruja. Sekä Alfa, että Romeo luokassa ajettiin 1,39 jotain, en muista kummassa nopeempi. Alfa luokassa GT 3.2 ja Romeo luokassa 155 Q4, kuljettajat varmaan arvaatkin ja SP pärjäsi ihan hyvin, ainakin mun mielestä.

ahvenisto

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:46
Kirjoittaja virtti
Ipi76 kirjoitti:OT: Bongattu useampi Alfa Ahvenistolta! Liekkö foorumilaisia? :lol:
heheee... bongasin itseni kuvasta #403769

Hyvä juttu, sain todistusaineistoa mammalle kotio :wink:

ahvenisto

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 20:54
Kirjoittaja virtti
Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" :mrgreen:, uskallaudun heti radalle... :-D

Hyvä tapahtuma kuitenkin!

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 21:00
Kirjoittaja Dobber
Missäs olisi molempien luokkien ajat nähtävillä?

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 21:08
Kirjoittaja KJS
Tulee aikanaan carf.fi sivulle.

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 21:14
Kirjoittaja Vittorio Jano
Stilo kirjoitti:Hauskaa oli turista, kattella ja kuvailla meininkiä vaikkei itse tullutkaan ajeltua. Harmi vaan ettei kerennyt fiiujen ajalla napsia kuvia radalta.
Hienoja kuvia radan varrelta. Näytti olevan Roachkin paikalla keskihintaisen Alfan arvoisen putkensa kera - tuloksia esiin!

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 21:28
Kirjoittaja silverine
Laitoinpa tuossa rengasonline:en tilauksen uusista
MATALAprofiilirenkaista jotta ei enää tarvitse antaa
tasoitusta ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:

Kaikesta huolimatta; hauskaa oli taas ja kelitkin suosivat 8) .

Re: ahvenisto

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 21:39
Kirjoittaja piesuli
virtti kirjoitti:Asiasta viidenteen, näin ekakertalaisena radalla, olisin ollut enemmän tyytyväisempi jos olisi ollut enemmän aikaa ns. "hitaille kuskeille". Mutta toisella kerralla jo kun olen "konkari" :mrgreen:, uskallaudun heti radalle... :-D

Hyvä tapahtuma kuitenkin!
Sama homma olin ekaa kertaa ja muiden jaloisa :D mutta onhan tuo ymmärrettävää että aikaa on rajoitetusti. ihan hyvä maku jäi silti

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 22:07
Kirjoittaja Roach
Vittorio Jano kirjoitti:Näytti olevan Roachkin paikalla keskihintaisen Alfan arvoisen putkensa kera - tuloksia esiin!
Kuten äskettäin chatissa todettiin - kuvat ovat kehityksessä :mrgreen:

Edit: Tässä teaserit

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 05:57
Kirjoittaja Toronado
blacase kirjoitti:Mä jäin kokonaan ilman kierroksia vain koska en ole liittynyt CARFiin. Käyttäytyminen oli heidän taholtaan niin uskomatonta että vei täysin halunkin liittymiseen!

Saavuin radalle GTV:llä yhdeksältä ja menin jonon mukana maksamaan ratamaksua mutta vastaus olikin että vain klubilaiset pääsevät radalle koska siellä on täyttä. Kymmenen jälkeen voisin tulla kyselemään uudestaan TAI voisin maksaa 45e, liittyä klubiin ja päästä heti radalle. Eipä ollut tarpeeksi käteistä mukana joten odotin kymmeneen jolloin toimitsijat olivatkin itse radalla. Puolentoista tunnin jälkeen (~10.30) sain Sami Halmeelta aka Garrettilta vihdoin vastauksen että Carfin hallitus onkin yhdessä päättänyt että ei-klubilaisia ei päästetä radalle ollenkaan vaikka ajaisivatkin Alfalla. Kerroin että mm. tällä forumilla oli sanottu että ei-klubilaisetkin pääsevät Alfalla radalle(20e) mutta hän väitti ettei CARFin hallitus ole tällaista tietoa missään jakanut eivätkä he voi mitään jos joku on sellaista tietoa jossain levittänyt. Kuitenkin:
Garrett kirjoitti:
frankie kirjoitti:Eli ulkopuoliset pääse ajamaan, jos maksaa 20 euron ratamaksun?
Carfin ratapäivien idea on, että klubiin kuuluvat jäsenet pääsevät ajamaan klubin vuokraamalla radalla pientä korvausta vastaan. Ratojen vuokrahinnat nousevat joka vuosi, meidän ajohinta ei ole noussut. Se on edelleen 10 eur/henkilö.

Aiemmin radalle on päästetty muitakin paikella tulleita faneja, vaikka heillä ei ole Alfa Romeota ollutkaan, tai eivät ole edes olleet kerhon jäseniä. Enää tällaiseen hyväntekeväisyyteen ei ole "varaa". Kerhon tarkoitus ei ole sponsoroida muiden ajamista.

Kun käytäntö on ollut noinkin vapaa aiempina vuosina, niin muutokset otetaan tietysti hangoitellen vastaan.

Uusi käytäntö on, että radalle ei tulla päästämään halvan ratapäivän toivossa paikalle tulleita henkilöitä, elleivät aja Alfa Romeolla. :)

Club Alfa Romeo Finlandin jäsenet saavat ajaa ja harjoitella radalla muunkinmerkkisellä kalustolla.
Ajettiin kaverin kanssa takaisin kotiin, 200+ turhaa kilometriä kiitos vaan. CARFista ja sen ratapäivistä jäi kertakaikkisen paska maku suuhun.
Ihme merkkikerho teillä...Miksi ihmeessä kerhoon voi liittyä ja ratapäivilläkin ajaa maksamalla jäsenmaksun koskaan Alfaa näkemättäkään ja samaan aikaan kerhoon kuulumattomaan alfa-kuskiin suhtaudutaan kuin paskaan? No OK, tiedän että tarjoatte kerhoon kuuluville paljon alfoihin liittyviä etuja ja tietoa mutta ehkä kerhon kuulumattomiin suhtautumisessa ja tiedonvälityksessä olisi nyt itsetutkiskelun paikka..?

Kritiikkini ei nyt kohdistu kuin yhteen/kahteen hallituksen edustajaan. Se aika joka varikolla odoteltiin ajovuoroa ja turistiin muiden kuskien kanssa autoista kyllä ehti todistaa sen ettei kaikkien pinnaa kiristänyt ihan samalla tavalla.
Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua???? :shock:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 07:27
Kirjoittaja Vittorio Jano
Roach kirjoitti:Tässä teaserit
Kyllä! Laadukasta jälkeä.

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 09:21
Kirjoittaja Hepa
Mukavaa oli tuulettaa Alfaa hiukan radalla. Jalkoihinhan siellä jäi, mutta ensi kerralla sitten menee kovempaa ;) Hienoja laitteita oli myös paikalla ja keli suosi suosi niin, että taisi auringonpistoskin tulla.

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 17:41
Kirjoittaja blacase
Toronado kirjoitti:Miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi saada jäsenyyden mukanaan tuomat edut maksamatta kuitenkaan jäsenmaksua???? :shock:
Niin, miksi ihmeessä juuri minun olisi pitänyt päästä radalle? Koska etukäteen oli ilmoitettu että tälläinen mahdollisuus on jos tulee Alfalla!

Ei kai se ole keneltäkään pois että klubiin kuulumaton alfa-kuski pääsee ratapäivillenne hieman korkeampaan hintaan, Alfa Romeo-kerhosta kun puhutaan. Eiköhän näistä kävijöistä moni liity kerhoon jos tuntee jäsenyyden kannattavan. Alfojakin on Suomessa sen verran vähän että varmaan jokainen uusi jäsen on kerhoon tervetullut.

Mulla on muutaman vuoden sisään ollut monen merkkistä autoa - Rellua, Nissania, Datsuneita ja Bemareita, Fordia ja Bedfordia ja vaikka mitä...Kyllä muiden kerhojen tapahtumiin on aina toivotettu tervetulleeks vaikkei jäsenmaksua heti maksaisikaan. Ehkä joku tässä valossa ymmärtää kritiikkini CARFin "tule vaikka toyotalla mutta maksa 45e niin pääset mukaan" -politiikkaa kohtaan :mrgreen:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 18:24
Kirjoittaja Oleino
Tämä nyt on vähän väärä thread alkaa aiheesta puhumaan, mutta yhdistyksen päätavoite on tuottaa hyötyä jäsenilleen. Eli tässä tapauksessa CARF järjestää jäsenilleen ratapäivän. Selvä asiahan on, että kun väkeä on paljon (kuten nyt oli) ensimmäisenä radalta liputetaan pois kerhoon kuulumattomat. Jäsenien etu on päällimmisenä. Raja vaan täytyy aina vetää johonkin, vaikka se ei kaikista kivalta tuntuisikaan.
Minun kokemuksieni mukaan ratapäivät on järjestetty hyvin nyt ja edellisillä kerroilla kun olen mukana ollut.

EDIT: Niin, paikalla oli oikein mukavaa, ja pääsi tapaamaan IRL ihimisiä joiden kanssa on jutellut foorumilla ja irkissä. :)

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 18:42
Kirjoittaja Camber
Nyt on Alfacupin tulokset www.carf.fi sivuilla :wink:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 19:41
Kirjoittaja puuha
Jumankekka sentää, kyl on kovaks menny toi "leikkimieli".
Ajat on iha helvetin tasasia.
Eikä pärjääminen ole autosta kiinni kun tessuilla pöllytetään 3.2 GT ym.

Nim. sivustakatsoja...

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 20:25
Kirjoittaja Oldgrain
Taisihan siellä rikkoontua 156 GTA -ennätyskin. HANUn aikaa vietiin Japen broidin vakioalustaisella(?) reilulla puolella sekunnilla..

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 21:28
Kirjoittaja AutonAlfa
Pitää muistaa myös, että GT 3.2 on myös etuvetoinen ja niinhän Hanu joskus uhoi, että kaikki etuvetoiset turbottomat pelit haastetaan ja voittajalle ateria. Vai muistanko ihan väärin.
Itsellä tosin ole mitään varaa uhoa suuntaa ei toiseen, mutta muistelen kuitenkin :mrgreen:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 21:35
Kirjoittaja Savo
silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 21:45
Kirjoittaja silverine
Savo kirjoitti:
silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.
Mulla 8 vuotta vanhat Hakka:t... :P
Ensin oli paineet 3.1 bar mutta tuntuivat taittelevan alle.
Kävin sitten läheisellä ABC:lla laittamassa 3.6 bar:in paineet :lol: :mrgreen:
ja niillä sitten jotenkin pystyi vetämään.
Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla... :twisted:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 21:54
Kirjoittaja frankie
Kiitos järjestäjille mukavasta ratapäivästä.

Muutama kommentti aiemmin kirjoitettuun. Näin pienessä maassa ei kannata alkaa nurkkakuntaiseksi ja alkaa rajaamaan jäseniä mitä ihmeellisimmillä perusteilla. Kaikkia kuitenkin yhdistää kiinnostus hyviin autoihin ja radalla ajamiseen. Näin on turhaa alkaa tekemään teennäisiä rajoituksia, jotka eivät loppujen lopuksi ole kenenkään etu. Tämä siis ihan yleisenä kommenttina.

Radalla ei ollut ruuhkaa ja mielestäni hyvin pääsi rauhassa ajamaan. Lopussa ihmetystä aiheutti uusi ad hoc -sääntö, jonka mukaa jäsenet, jotka ajavat muun merkkisellä autolla, eivät päässeet ajamaan radalle koska haluttiin antaa tilaa jäsenille joilla on Alfa. Samainen henkilö kuitenkin päästi Peugeotin radalla samassa yhteydessä. Näin radalla oli kolme Alfaa ja yksi Peugeot. No, onneksi tilanne korjattiin fiksusti ja radalle pääsi ajamaan.

Kuvia tuli räpsittyä 50 kappaletta ja muutenkin oli hienoa katsella autoja, joita on rakennettu asiallisesti rata-ajoa varten. Joukossa oli todella hienoja autoja ja oli mukava jutella ihmisten kanssa, eikä joutunut tervatuksi vaikka pikkupenarilla ajoinkin. Jos vaan aikataulut sopii, niin pyrin tulemaan mukaan seuraaville ratapäiville, sen verran mukavaa oli ajaa ja turista Alfa-kuskien kanssa.

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 22:00
Kirjoittaja Oldgrain
AutonAlfa kirjoitti:Pitää muistaa myös, että GT 3.2 on myös etuvetoinen ja niinhän Hanu joskus uhoi, että kaikki etuvetoiset turbottomat pelit haastetaan ja voittajalle ateria. Vai muistanko ihan väärin.
Itsellä tosin ole mitään varaa uhoa suuntaa ei toiseen, mutta muistelen kuitenkin :mrgreen:
Näin minäkin muistelin. Kannattanee nykiä HANUa hihasta seuraavilla ratapäivillä, jos on nälkä :wink:

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 22:02
Kirjoittaja Savo
silverine kirjoitti:Mitä nyt nakki lauloi koko ajan joka paikassa.
Jätetään pelleily vähemmälle ensi kerralla... :twisted:
No niin lauloi. Mutta ihan ok se oli käydä vanhat talvirenkaat tuhoamassa. Toisaalta jäi kieltämättä maku, että miltä olisi tuntunut tolkun renkailla.

Hei, meidänhän olisi pitänyt pyytää Alfa cupiin talvirengasluokka :-D

Lähetetty: 03 Kesä 2007, 22:05
Kirjoittaja Camber
hamppi kirjoitti:suurin osa ajasta menee varmaan katsoessa linssin läpi.
Missä kuvatukset viipyy? No.. hyvää kannattaa odottaa :wink:

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 00:05
Kirjoittaja hamppi
Kurko kirjoitti:Missä kuvatukset viipyy? No.. hyvää kannattaa odottaa ;)
Heheh.
Nukuin pommiin ja saavuin mattimyöhäsenä paikalle juuri alfacupin startatessa.
Saldo jäi niukaksi, mutta onneksi radan varrelle oli saapunut joukko reippaita aamuvirkkuja, jotta niille ketkä eivät olleet läsnä saatiin sitä futagea esille Kuva

parit pannaukset+stillit

Isommat versiot pm

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 08:34
Kirjoittaja piesuli
Hamppi oli onistunut ottaan minusta kuvan kiitokset sai jotain materiaalia alfa kokoelmiin lisää.. DSC_0056_rs

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 14:00
Kirjoittaja alfa 156 v6
Savo kirjoitti:
silverine kirjoitti:ajamalla ratapäivillä...kitkarenkailla. :lol:
Mulla oli Nokian Hakkapelitta 2 M+S:sät. Nastat olin sentään nyppiny pois. Yllättävän hyvät oli ajaa. Pääsuoralle tultaessa ei kyllä uskaltanut pitää kaasua pohjassa.. Muutoinkin katsoin parhaaksi antaa aika auliisti tietä.
Mulla oli/on Autoguard merkkiset nakit :lol: . Ihan kesärenkaat mutta hitusen verran vetelät vaikka on 45 sarjalaiset :roll:

Pääsuoralle oli pakko tulla kurkku auki, muuten lähti perä alta. Pariin otteeseen kokeilin ja meinas mennä slalomiks :P

Jos joku sai ikuistettua mun mutkat niin näkyville vaan :-D

Lähetetty: 04 Kesä 2007, 14:51
Kirjoittaja Alfissimo
alfa 156 v6 kirjoitti:Jos joku sai ikuistettua mun mutkat niin näkyville vaan :-D
Roach:n teasereissa hitusen ylempänä on pari kuvaa.