
Lancia Delta (Tipo 844)
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Reilut 2000m taulussa. Muutamia juttuja:
- Tilat ovat mainiot. Tavaratilaa voi tarvittaessa jatkaa takajalkatiloihin, joihin uppoaa helposti pari isoakin kassia. Edellyttää toki takapenkin tyhjyyttä/riittävän lyhytjalkaisia lapsia.
- Ohjaustuntuma on maantie- ja kaupunkiajossa asiallinen, mutta ei edelleenkään houkuttele nauttimaan moottoritien rampeista. City-asento on täysin turha.
- Kulutus ajotietokoneen mukaan 8.2l./100km.
- Sivuvilkut lienevät 156:sta.
- Kojetaulun nurkasta kuulunut lievä sirinä poistui muovien jaannuttelulla.
- Valot ovat kauniit ulkona ja sisällä. Huippuna ehkä hienostuneesti valaistut ovenkahvat.
- Keula kulkee yllättävän matalalla.
- Moottori on mainio; dieselmäistä vetoa.
- Tilat ovat mainiot. Tavaratilaa voi tarvittaessa jatkaa takajalkatiloihin, joihin uppoaa helposti pari isoakin kassia. Edellyttää toki takapenkin tyhjyyttä/riittävän lyhytjalkaisia lapsia.
- Ohjaustuntuma on maantie- ja kaupunkiajossa asiallinen, mutta ei edelleenkään houkuttele nauttimaan moottoritien rampeista. City-asento on täysin turha.
- Kulutus ajotietokoneen mukaan 8.2l./100km.
- Sivuvilkut lienevät 156:sta.
- Kojetaulun nurkasta kuulunut lievä sirinä poistui muovien jaannuttelulla.
- Valot ovat kauniit ulkona ja sisällä. Huippuna ehkä hienostuneesti valaistut ovenkahvat.
- Keula kulkee yllättävän matalalla.
- Moottori on mainio; dieselmäistä vetoa.
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Meillä on varmaan vasta 1000 km mittarissa josta itse olen ajanut muutama sata. Omat kommentit:
- Auton laatuvaikutelma on hyvä, tuntuu jotenkin laadukkaammalta kuin esim 159
- Ison tuntuinen, tilava myös takaa
- Kone on hyvä
- Ohjauksen tunto on heikko joissain tilanteessa keskialueella. Samaa mieltä city-asennosta, ei ole käyttöä.
- Tuuliherkkä
- keskikulutus mielestäni aika iso, reilu 8 litraa.
Erikoisin ratkaisu mielestäni on Bosen sijoittaminen varapyörän sisään muotoiltuun tyroksiboksiin. Täytyy ottaa vielä kuva tästä jossain vaiheessa.
Lisäksi ensimmäinen auto missä on renkaankorjaussarja mukana, eli kompura ja siinä ilmeisesti jokin paikkausaine käytettävissä.
- Auton laatuvaikutelma on hyvä, tuntuu jotenkin laadukkaammalta kuin esim 159
- Ison tuntuinen, tilava myös takaa
- Kone on hyvä
- Ohjauksen tunto on heikko joissain tilanteessa keskialueella. Samaa mieltä city-asennosta, ei ole käyttöä.
- Tuuliherkkä
- keskikulutus mielestäni aika iso, reilu 8 litraa.
Erikoisin ratkaisu mielestäni on Bosen sijoittaminen varapyörän sisään muotoiltuun tyroksiboksiin. Täytyy ottaa vielä kuva tästä jossain vaiheessa.
Lisäksi ensimmäinen auto missä on renkaankorjaussarja mukana, eli kompura ja siinä ilmeisesti jokin paikkausaine käytettävissä.
- TommiS
- Viestit: 542
- Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
- Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
- Paikkakunta: Vantaa
Vittorio Jano kirjoitti:
- Moottori on mainio; dieselmäistä vetoa.
- Kulutus ajotietokoneen mukaan 8.2l./100km.
Täytyy yhtyä edellisiin. Nyt kun tuon myllyn kanssa on aikansa opetellut elämään, on se korkealle kiekuvan vaparin jälkeen tietysti kovin eriluontoinen, mutta omalla dieselimäisellä väännöllään todella erinomainen käyttökone.rim kirjoitti:
- Kone on hyvä.
- keskikulutus mielestäni aika iso, reilu 8 litraa.
T-Jetti tuntuu olevan erityisen herkkä hörppimään benzinaa kaasujalan mukaan. Pääsin viikonloppuna kuuden litran keskikulutukseen maantiellä vakkari päällä nopeudella 90km/h.
Kaupungissa meneekin sitten litratolkulla enemmän. Vaihteluväli tuntuu olevan aikamoinen.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Oletko rim tehnyt jotain sille takakilvelle? Pitäisi varmaan siirrella kohdilleen. Kuinkahan tuo pohjamuovi on autossa kiinni - eli millaisella taltalla sitä pitäisi alkaa jaannuttelemaan irti.
---
Oman auton crosswagon-look on alkanut hieman kyllästyttää ja uutta vieteriä joutunee asennuttamaan alle ennemmin/myöhemmin.
H&R:n vähemmän madaltava satsi pudottaa edestä 25 ja takaa 45 milliä - tuo jälkimmäinen kuulostaa kyllä turhan paljolta vakioiskareiden seuraksi vai mitä tuumaatte? Auton asennolle tuo tekisi kyllä annihelenaa, sillä nythän tuo kulkee perä ylväästi pystyssä.
Eibachin satsi on sitten se perinteiset 3 senttiä/nurkka. On toki myös about satasen kalliimpi.
Pyöriä en tässä vaiheessa lähde uusimaan. Ajellaan nuo 16" rinkulat ensin loppuun.
---
Kesärajoitusten myötä keskikulutus kivunnut lukemaan 8.4...
---
Oman auton crosswagon-look on alkanut hieman kyllästyttää ja uutta vieteriä joutunee asennuttamaan alle ennemmin/myöhemmin.
H&R:n vähemmän madaltava satsi pudottaa edestä 25 ja takaa 45 milliä - tuo jälkimmäinen kuulostaa kyllä turhan paljolta vakioiskareiden seuraksi vai mitä tuumaatte? Auton asennolle tuo tekisi kyllä annihelenaa, sillä nythän tuo kulkee perä ylväästi pystyssä.
Eibachin satsi on sitten se perinteiset 3 senttiä/nurkka. On toki myös about satasen kalliimpi.
Pyöriä en tässä vaiheessa lähde uusimaan. Ajellaan nuo 16" rinkulat ensin loppuun.
---
Kesärajoitusten myötä keskikulutus kivunnut lukemaan 8.4...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Ja nyt näyttää kulutus 8.1. Taitaa kyllä nollata itseään jossakin vaiheessa, kilsoja on taulussa vajaat 8000.
Käytin pirssiä Tampereen Deltassa jarrujen vinkunan vuoksi. Nyt ne vinkuvat hieman hiljempaa kuin ennen. Samalla asennutin takarekkarin aikaisempaa parempaan kohtaan. Kiinnitysreiät eivät enää irvistä yhtä rumasti kuin ennen. Samaa esteettistä silmää kirveltävää vaivaa olen muuten nähnyt mm. uusissa 500:ssa. Ikävä homma autoissa, joita myydään pitkälti niiden designin vuoksi.
Muutoin ajelu sujuu ilman ongelmia hymyssä suin. Kansan kiinnostus on edelleen aikamoista ja kyselijöitä on riittänyt. Jyväskylässä käydessämme oli kokonainen perhe kerääntynyt kurkkimaan sisälle, kun palasimme autollemme.
Ai niin ja jarrujen lisäksi toinenkin veemäinen ääni: pelkääjän puolen etunurkasta kuuluu mukulakivetyksellä ajettaessa (ja joskus muulloinkin) ärsyttävää narinaa. Lähde on paikallistettu A-pilarin ja kojelaudan yhtymäkohtaan, mutta erinäisistä yrityksistä huolimatta ei ole vielä hiljentynyt.
Mutta kai sitä maailmassa merkittävämpiäkin juttuja on?
Käytin pirssiä Tampereen Deltassa jarrujen vinkunan vuoksi. Nyt ne vinkuvat hieman hiljempaa kuin ennen. Samalla asennutin takarekkarin aikaisempaa parempaan kohtaan. Kiinnitysreiät eivät enää irvistä yhtä rumasti kuin ennen. Samaa esteettistä silmää kirveltävää vaivaa olen muuten nähnyt mm. uusissa 500:ssa. Ikävä homma autoissa, joita myydään pitkälti niiden designin vuoksi.
Muutoin ajelu sujuu ilman ongelmia hymyssä suin. Kansan kiinnostus on edelleen aikamoista ja kyselijöitä on riittänyt. Jyväskylässä käydessämme oli kokonainen perhe kerääntynyt kurkkimaan sisälle, kun palasimme autollemme.
Ai niin ja jarrujen lisäksi toinenkin veemäinen ääni: pelkääjän puolen etunurkasta kuuluu mukulakivetyksellä ajettaessa (ja joskus muulloinkin) ärsyttävää narinaa. Lähde on paikallistettu A-pilarin ja kojelaudan yhtymäkohtaan, mutta erinäisistä yrityksistä huolimatta ei ole vielä hiljentynyt.
Mutta kai sitä maailmassa merkittävämpiäkin juttuja on?
- rim
- Viestit: 767
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
- Paikkakunta: Seinäjoki
Katselin tuolla ad:ssä noita kilven taustalevyjä, yksi oli tyrkyllä mutta se oli peltiä ja epäilen että tummuu nopeasti aika rumaksi. Jotain pitäisi kuitenkin tehdä asialle.... Muuten meilläkin on mennyt hyvin, mitään ongelmia ei ole, kilometrejä takana nyt vajaa 6 000. Mitään lisä-äänia tai kolinoita ei ole kuulunut.
onkos kenelläkään kuvia uusista deltoista eri vanteilla, kuin orkkis.. ?
samoin sitten, onko joku ajatellut madalluttaa autonsa - ja maalauttavansa/maalaavansa noi helmat auton väriin ?
joku vikkelä photoshoppaaja voisi asian tehdä, saisi vähän osviittaa miltä se näyttäisi..
kun ei tunnu alfoihin koskaan tulevan tarjolle tota 1.9tt konetta
5,7 -6,3l / 100km on ollu koeajojen kulutukset tolla koneella, lantsoissa
joten sopisi kivasti, kunhan ensin pikkasen päivittäisi konetta
samoin sitten, onko joku ajatellut madalluttaa autonsa - ja maalauttavansa/maalaavansa noi helmat auton väriin ?
joku vikkelä photoshoppaaja voisi asian tehdä, saisi vähän osviittaa miltä se näyttäisi..

kun ei tunnu alfoihin koskaan tulevan tarjolle tota 1.9tt konetta

5,7 -6,3l / 100km on ollu koeajojen kulutukset tolla koneella, lantsoissa
joten sopisi kivasti, kunhan ensin pikkasen päivittäisi konetta

MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
gfj-365 kirjoitti:onkos kenelläkään kuvia uusista deltoista eri vanteilla, kuin orkkis.. ?
Täällä sitten maalatuilla helmoilla ja madalluksella.
- Liitteet
-
- IMGP1001.jpg
- (416.16 KiB) Tiedosto ladattu 4952 kertaa
tuolla linkin takana oleva auto on makea
ja siinäkin on eri vanteet, kuin orkkis
nyt kun vastauksia rupeaa tulemaan, niin kertokaahan sitten ton 1.9tt
koneen suuremmasta ahtimesta mitat ; kompurasiipi ja pakosiipi, kitoos
jotta tietää, mihin asti potku siinä riittää ( dpf on tietty pahasti tukkeena heti sen jälkeen, mutta jos siihen saa lääkettä..
)

ja siinäkin on eri vanteet, kuin orkkis

nyt kun vastauksia rupeaa tulemaan, niin kertokaahan sitten ton 1.9tt
koneen suuremmasta ahtimesta mitat ; kompurasiipi ja pakosiipi, kitoos
jotta tietää, mihin asti potku siinä riittää ( dpf on tietty pahasti tukkeena heti sen jälkeen, mutta jos siihen saa lääkettä..

MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
juu, beige sisusta ehdottomasti
ajattelin, kun jossain luki jotain sport penkeistä, mutta se tarkoittikin vaan jotain erilaista kuviota penkin kankaassa, eikä muuta
en löytänyt, saako kojelautaan jotain värejä, vai onko aina sama
ja joka paikassa tuntuu olevan eri värit tarjolla..
valkoinen ja musta siinä ajatusta


ajattelin, kun jossain luki jotain sport penkeistä, mutta se tarkoittikin vaan jotain erilaista kuviota penkin kankaassa, eikä muuta

en löytänyt, saako kojelautaan jotain värejä, vai onko aina sama

ja joka paikassa tuntuu olevan eri värit tarjolla..
valkoinen ja musta siinä ajatusta


MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
livenä auto on hienompi, kuin kuvissa, eikä perän muotoilu näytä niin ...
no ei niin kauhea, kuin oisin odottanut
kuvat ei tosiaan näytä auton parhaita puolia..
sitten.. kuka tunnustaa ?
espoosta tilattu erikoistilauksena bicolor luunvalkea biturbo dieseli, kaikilla herkuilla - ja vaalealla nahkasisustalla, jota sitäkään ei perskeles saa
näköjään muuta kuin harvat ja valitut..
normisti musta tai sininen..
no ei niin kauhea, kuin oisin odottanut

kuvat ei tosiaan näytä auton parhaita puolia..
sitten.. kuka tunnustaa ?
espoosta tilattu erikoistilauksena bicolor luunvalkea biturbo dieseli, kaikilla herkuilla - ja vaalealla nahkasisustalla, jota sitäkään ei perskeles saa
näköjään muuta kuin harvat ja valitut..
normisti musta tai sininen..
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Minäkin siirsin tuon kilventaustan viime lauantaina hieman vasemmalle jotta nuo kiinnitystötsät ei näkyisi niin pahasti. Tuo kilpihän on kiinni takaluukussa ja deltan jannut ovat kiinnittäneet sen peltiruuveilla tähän tapaan:Vittorio Jano kirjoitti:Samalla asennutin takarekkarin aikaisempaa parempaan kohtaan. Kiinnitysreiät eivät enää irvistä yhtä rumasti kuin ennen. Samaa esteettistä silmää kirveltävää vaivaa olen muuten nähnyt mm. uusissa 500:ssa. Ikävä homma autoissa, joita myydään pitkälti niiden designin vuoksi.

Kuinkahan mahtaa olla puhkiruostumattomuustakuu voimassa kun tuo on kuitenkin maahantuojan tekemä patentti. Pitänee mennä kyselemään.

Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Kuten jo avautumisketjussa kerroin, lähti Delta tänään hinauksessa pajalle.
Lähdin kiihdyttämään liikenneympyrästä, maltillisesti tottakai. Sitten edestäpäin kuului pamaus ja meno muuttui kovin täristäväksi. Ajoin sivutielle tutkimaan ongelmaa. Autolla pääsi kyllä etenemään (ainakin kävelyvauhtia), mutta moottorin ääni oli normaalia karkeampi ja menoa säesti kova tärinä. Ihan kuin renkaat olisivat muuttuneet neliskulmaisiksi. Vaihteet menivät normaalisti päälle, eikä mikään varoitusvalo ei syttynyt.
Hinausauton kuljettaja epäili jotain voimansiirtoon liittyvää, kun siirsin Lanzan hinurin kyytiin.
Mitäs forumin rasvakourat ounastelevat?
Lähdin kiihdyttämään liikenneympyrästä, maltillisesti tottakai. Sitten edestäpäin kuului pamaus ja meno muuttui kovin täristäväksi. Ajoin sivutielle tutkimaan ongelmaa. Autolla pääsi kyllä etenemään (ainakin kävelyvauhtia), mutta moottorin ääni oli normaalia karkeampi ja menoa säesti kova tärinä. Ihan kuin renkaat olisivat muuttuneet neliskulmaisiksi. Vaihteet menivät normaalisti päälle, eikä mikään varoitusvalo ei syttynyt.
Hinausauton kuljettaja epäili jotain voimansiirtoon liittyvää, kun siirsin Lanzan hinurin kyytiin.
Mitäs forumin rasvakourat ounastelevat?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
^^
-09 auto ja kiinnityspultit pettää...ettei vaan joku
"asentaja" ole taas kämminyt edellisessä huollossa..??
-09 auto ja kiinnityspultit pettää...ettei vaan joku
"asentaja" ole taas kämminyt edellisessä huollossa..??
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Joo, ei minunkaan mielestäni mikään hyvä juttu. Tuollainen kun tapahtuu kesken ohituksen, niin avot. Jos olisimme Ameriikassa, olisivat juristit jo rustaamassa omia kirjelmiään.
Kyseessä oli auton eka huolto, joten ehkä emme voi tästä Delta Autoa syyttää?
Aika kivalta tuntui Lanza päivän Kia-sompailujen jälkeen. On noissa autoissa sitten kuitenkin niitä eroja - eikä pelkästään pulttien lujuudessa...
Kyseessä oli auton eka huolto, joten ehkä emme voi tästä Delta Autoa syyttää?
Aika kivalta tuntui Lanza päivän Kia-sompailujen jälkeen. On noissa autoissa sitten kuitenkin niitä eroja - eikä pelkästään pulttien lujuudessa...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Enkelit & Demonit tuli väijyttyä viime viikonvaihteessa ja siinähän Delta on isossa roolissa. Hyödynnetty näköjään mainonnassakin.
Toinen tyylikäs spotti.
Suomessa nähty pari kertaa Hesarissa...
Toinen tyylikäs spotti.
Suomessa nähty pari kertaa Hesarissa...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- HerraR
- Viestit: 248
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
- Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990 - Paikkakunta: Helsinki
OT jatkukoon: Saman synnin tein myös minä. Syynä on lähtö keväällä Alfalla ulkomaille 3kk ajaksi, ja ajatus siitä, ettei näin pistä turistikilvet/maatarra rosvon silmään niin paljon. Eli saattaa säästää automurron ikäviltä selvittelyiltä.Cuore Sportivo kirjoitti:
Sori OT, mutta miksi helvetissä laitoit 164:n eurokilvet?
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
Kaivelin huvikseni ensirekisteröinnit Lancian osalta 07-09:Rolle kirjoitti:Hyvännäköinen tuossa videossa kyllä. Montakohan on Suomessa myyty, ei tule ihan joka päivä vastaan.
2009: Delta 19kpl
2008: Delta 8kpl, Ypsilon 12kpl, Musa 13kpl
2007: Ypsilon 11kpl
Eli Deltoja yhteensä 27kpl, Ypsiloneja 23kpl, Musaa 13kpl.
Huikeita määriä

Exät: 75, 166, 156, GTV, Sprint
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Cuore Sportivo kirjoitti:Sori OT, mutta miksi helvetissä laitoit 164:n eurokilvet?TestarosaFinland kirjoitti:^
Kun olen vaihtanut omaan 164seen "FIN" kilvet niin pelkäsin, että Italkon miehet tekivät samanlaisen jäljen...
Koska ajelen sillä ulkomailla ja on hyvä että nähdään kauka, että FIN on liikenteessä

Nothing beats cubic inch
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Mikäs tämä on? > http://www.italiaspeed.com/2010/cars/in ... ry/102.jpg
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
No selkee Cryslerihän se siinä155156 kirjoitti:Mikäs tämä on? > http://www.italiaspeed.com/2010/cars/in ... ry/102.jpg

- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
No niin, tuosta se Ameriikan valloitus lähtee. Tai ei ehkä kuitenkaan.
---
Eipä muuten ollut Roomakaan ihan täynnä Deltoja, mutta eipä siellä paljon muitakaan uusia malleja näkynyt. Äijät suhaavat vanhoilla Pandoilla Brionin puvuissa.
Muutamien yksityiskäytössä olleiden 844:n lisäksi uutta Deltaa oli taksissa sekä poliisilla.
---
Eipä muuten ollut Roomakaan ihan täynnä Deltoja, mutta eipä siellä paljon muitakaan uusia malleja näkynyt. Äijät suhaavat vanhoilla Pandoilla Brionin puvuissa.
Muutamien yksityiskäytössä olleiden 844:n lisäksi uutta Deltaa oli taksissa sekä poliisilla.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 917
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
- Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
- Paikkakunta: Tuusula
Yksi näkyy olevan Raision Autokeskuksessa, ja toinen samanmoinen (hopeinen) möllöttää tuossa työpaikan parkkihallissa (Espoossa) sisäänajon vieressä. Omistajaa en ole vielä bongannut. Lisäksi yksi viininpunainen yksilö on pyörinyt tuossa kotikylällä muutamaan otteeseen.
Puuttuu enää 26 kpl. Tulix tästä nyt joku bongausketju? Eikä mulla mikään autokuume ole vaikka ihan pikkuisen tuollainen meinaa välillä kiinnostaa.
Puuttuu enää 26 kpl. Tulix tästä nyt joku bongausketju? Eikä mulla mikään autokuume ole vaikka ihan pikkuisen tuollainen meinaa välillä kiinnostaa.