fahlsjy kirjoitti:Ja sai vanteisiin tuoreita jälkiä aikaiseksi
Onks rengastöitä ihan mahdoton tehdä ilman että vanteisiin tulee jälkiä??
Korvasivatko uusia naarmuja mitenkään? Ensi kesäksi meinasin BBS:t laittaa pakettiautoon eikä kiinnostaisi nähdä ensimmäistäkään naarmua rengastöiden jäljiltä.
Nimim. Ihailenko vanteitani jatkossakin vain kuplamuovin läpi
^ Ei, kuulemma ihan normaalia että kone "jättää jälkiä". Nuo rengas koneen jäljet on vanteen sisä reunalla mutta tämmönen nysvääjä joka vahaa vanteet sieltä nurjalta puoleltakin ei tuonnekkaan niitä skraadeja haluaisi. Yksi pieni mutta niin syvä naarmu ettei millään vahalla lähde tuli paraatipuolelle.
Noi mun vanteet on muuten juurikin BBS:n Detroitit. En tiedä minkälaisen rengaskoneen nuo sitten vaatisivat että työ onnistuisi ilman ylimääräisiä jälkiä? Vai onko se jannusta kiinni, viitsiikö käsitellä vanteita "silkkihanskoin"? (Noita olisi kyllä voinut valkeilla hanskoilla käsitellä eikä olis hanskat likaantunut..... )
^ jotenkin noin mäkin olen ymmärtänyt, enpä sitä vain tajunnut erikseen kysyä. Kaveri sanoi että heidän kone riittää 22" asti, ei ongelmia.
Ja hyvinhan nuo renkaat kait paikalleen meni, jäljet tuli kaupan päälle
Enkä muuten kysellyt hintaa etukäteen enkä tinkinyt, vain että onnistuuko homma.
Useimmat ei kait olis edes noita jälkiä noteerannut, mutta tämmöstä nysvääjää kaikki naarmut harmitaa... jossain firmassa vois lukea tiedostoista "asiakas on mulkku"