Cuore Sportivo I Ahvenisto 23.05.2010
Valvoja: Moderators
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
^
Eiköhän ne punaiset valot syttyneet sen tömähdyksen seurauksena
joka kuului takaasi... Ja sitä nestettähän oli ympäri rataa, olisi
siivouspartiokin säästynyt huomattavasti vähemmällä. Jos vehkeet
savuttaa niin eiköhän ne nesteet silloin vuoda..
Kaikella ystävyydellä.
Eiköhän ne punaiset valot syttyneet sen tömähdyksen seurauksena
joka kuului takaasi... Ja sitä nestettähän oli ympäri rataa, olisi
siivouspartiokin säästynyt huomattavasti vähemmällä. Jos vehkeet
savuttaa niin eiköhän ne nesteet silloin vuoda..
Kaikella ystävyydellä.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Keltsi
- Viestit: 1683
- Liittynyt: 14 Kesä 2004, 21:33
- Car(s): 155 Q4, 156 2.4 JTD 10V, 156 GTA, 164 TB, B5 Qt
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Valitettava tapaus tuo Hanun ulkoilu... Tämä riski on kaikilla jotka radalle menevät, mutta aina toivoo ettei mitään kävisi.
Omalta kohdaltaan homma meni autoon tutustuessa ja kavereita kyyditessä. Sain auton nippuun vasta perjantai iltana ja testikilometrejä ei hirveästi ehtinyt kertyä. Takapäässä on ilmeisesti jotain väljää, perä irtoaa nopeissa käännöksissä joissa paino siirtyy nopeasti puolelta toiselle. Tämä teki ajamisesta "hieman" haastavaa... Lisäksi uusi alusta/renkaat yhdistelmä oli liian jäykkä vesikelille.
Cuppi-kierros menikin sitten aivan luisteluksi, joten ei siitä sen enempää...
Etulokarin kaaria pitää hieman avartaa rullaamalla kantit, taakse vaihtaa uudet puslat ja säätää pyöränkulmat ennen seuraavaa kertaa.
Omalta kohdaltaan homma meni autoon tutustuessa ja kavereita kyyditessä. Sain auton nippuun vasta perjantai iltana ja testikilometrejä ei hirveästi ehtinyt kertyä. Takapäässä on ilmeisesti jotain väljää, perä irtoaa nopeissa käännöksissä joissa paino siirtyy nopeasti puolelta toiselle. Tämä teki ajamisesta "hieman" haastavaa... Lisäksi uusi alusta/renkaat yhdistelmä oli liian jäykkä vesikelille.
Cuppi-kierros menikin sitten aivan luisteluksi, joten ei siitä sen enempää...
Etulokarin kaaria pitää hieman avartaa rullaamalla kantit, taakse vaihtaa uudet puslat ja säätää pyöränkulmat ennen seuraavaa kertaa.
"No smoke => no power => no hope"
BMW tuli tänään naantalin ohitiellä vastaan valko/sinisen hinurin perässä, hellyin ja laitoin kolehtiin muidenkin lupaaman 20€. Eihän se paljoa ole, mutta arvon foorumilaisia on kuitenkin reilusti, joten ehkäpä lopuksi olisi puuha euroja riittävästi. Paska tapaus kaikkiaan, onneksi oli uudehko auto alla.
Kaikki mukaan kolehtiin jookos....
Kaikki mukaan kolehtiin jookos....

..ammattina autoslalom..
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Juuei tällaisen Audin konetilan muovit ole rataa varten tehty. Käytännössä samaan aikaan pamahti jäähdytysnestesäiliön T-liitin ja jälkijäähdytyspumpun kansi. Nyt vajaan kolmen viikon jälkeen auto on kohtuuhintaan kasassa, mikäli Keltsi ilmoittaa ettei nesteet mene sekaisin 
Kiitokset siis Keltsille ja Vittoriolle paikallisavusta. Toivottavasti Hanun projekti on sitten kolmen kuukauden sisällä kasassa.

Kiitokset siis Keltsille ja Vittoriolle paikallisavusta. Toivottavasti Hanun projekti on sitten kolmen kuukauden sisällä kasassa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

Niin mitäs kolmen kuukauden päästä on?gYdEbUh kirjoitti:Juuei tällaisen Audin konetilan muovit ole rataa varten tehty. Käytännössä samaan aikaan pamahti jäähdytysnestesäiliön T-liitin ja jälkijäähdytyspumpun kansi. Nyt vajaan kolmen viikon jälkeen auto on kohtuuhintaan kasassa, mikäli Keltsi ilmoittaa ettei nesteet mene sekaisin
Kiitokset siis Keltsille ja Vittoriolle paikallisavusta. Toivottavasti Hanun projekti on sitten kolmen kuukauden sisällä kasassa.
Autokaupan ammattilainen
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Pahoittelut jos jouduit luopua autosta.HANU kirjoitti:Niin mitäs kolmen kuukauden päästä on?gYdEbUh kirjoitti:Juuei tällaisen Audin konetilan muovit ole rataa varten tehty. Käytännössä samaan aikaan pamahti jäähdytysnestesäiliön T-liitin ja jälkijäähdytyspumpun kansi. Nyt vajaan kolmen viikon jälkeen auto on kohtuuhintaan kasassa, mikäli Keltsi ilmoittaa ettei nesteet mene sekaisin
Kiitokset siis Keltsille ja Vittoriolle paikallisavusta. Toivottavasti Hanun projekti on sitten kolmen kuukauden sisällä kasassa.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

kyl mulla auto on, mut mitä sillon 3kk:n päässä niin tärkeetä on?gYdEbUh kirjoitti:Pahoittelut jos jouduit luopua autosta.HANU kirjoitti:Niin mitäs kolmen kuukauden päästä on?gYdEbUh kirjoitti:Juuei tällaisen Audin konetilan muovit ole rataa varten tehty. Käytännössä samaan aikaan pamahti jäähdytysnestesäiliön T-liitin ja jälkijäähdytyspumpun kansi. Nyt vajaan kolmen viikon jälkeen auto on kohtuuhintaan kasassa, mikäli Keltsi ilmoittaa ettei nesteet mene sekaisin
Kiitokset siis Keltsille ja Vittoriolle paikallisavusta. Toivottavasti Hanun projekti on sitten kolmen kuukauden sisällä kasassa.
Autokaupan ammattilainen
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Heitin tuon ajan sen takia kun itsellä meni n. kolme viikkoa ja kun heitin kolmekymppiä sun tilille. Ja tuo kolme kuukautta oli mun veikkaus.HANU kirjoitti:kyl mulla auto on, mut mitä sillon 3kk:n päässä niin tärkeetä on?gYdEbUh kirjoitti:Pahoittelut jos jouduit luopua autosta.HANU kirjoitti: Niin mitäs kolmen kuukauden päästä on?
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

Mun on autossa pikkusen enemmän laittoa, kun sun pirssissä.gYdEbUh kirjoitti:Heitin tuon ajan sen takia kun itsellä meni n. kolme viikkoa ja kun heitin kolmekymppiä sun tilille. Ja tuo kolme kuukautta oli mun veikkaus.HANU kirjoitti:kyl mulla auto on, mut mitä sillon 3kk:n päässä niin tärkeetä on?gYdEbUh kirjoitti:Pahoittelut jos jouduit luopua autosta.
Ja sit on semmonen pikku juttu, ettei saa osia muuten ku ostamalla toisen auton. Kyl siinä saattaa mennä pual vuotta ku täytyy repiä toista kymppiä ylim. rahnua.
Autokaupan ammattilainen
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Jos nyt rauhotutaan ja muistetaan että radalla ajaminen on aina omalla vastuulla.. Vaikka joku olisi käynyt tyhjentämässä 50L öljy kanisterin radalle niin ajo on silti omalla vastuulla.. Mielestäni muut ovat tehneet todella paljon enemmän kuin mitä heiltä voi pyytää. Auto on kuitenkin vaan materiaalia.
nimimerkillä perhetuttu kuoli radalla 2v sitten..
nimimerkillä perhetuttu kuoli radalla 2v sitten..
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
^^
Tapahtumat huomioiden, yllättävän rauhallisenahan
keskustelu on käynyt...siitä HANU:lle hatunnosto.
Enemmänkin voisi turvallisuuteen liittyvistä aiheista
pöhistä forumilla ja eri clubienkin puolella eikä vain
äijämäisesti luottaa hyvään tuuriin. Onhan se totta
että jokainen ajaa omalla vastuullaan radalla, mutta
rataharjoittelu suoritetaan joukolla ja silloin riskit
ovat kohtuullisen suuret vaikka kuinka oma ratti pysyisi
hanskassa.
Esim. Garrett teki minusta hienosti, kun ajettuaan ensimmäisenä
Cup-kierroksensa, kävi varoittamassa kaikkia kilpailijoita
muuttuneista olosuhteista ja lätäköistä radalla. Se, mitä teknisen
vian sattuessa tulee radalla tehdä tai jättää tekemättä, tulisi
mielestäni kirjata sääntöihin(jos ei siellä jo ole?) ja jatkossa joka
ohjaajakokouksessa muistuttaa, tuntuu se sitten kuinka
itsestäänselvältä tai ei.
Tapahtumat huomioiden, yllättävän rauhallisenahan
keskustelu on käynyt...siitä HANU:lle hatunnosto.
Enemmänkin voisi turvallisuuteen liittyvistä aiheista
pöhistä forumilla ja eri clubienkin puolella eikä vain
äijämäisesti luottaa hyvään tuuriin. Onhan se totta
että jokainen ajaa omalla vastuullaan radalla, mutta
rataharjoittelu suoritetaan joukolla ja silloin riskit
ovat kohtuullisen suuret vaikka kuinka oma ratti pysyisi
hanskassa.
Esim. Garrett teki minusta hienosti, kun ajettuaan ensimmäisenä
Cup-kierroksensa, kävi varoittamassa kaikkia kilpailijoita
muuttuneista olosuhteista ja lätäköistä radalla. Se, mitä teknisen
vian sattuessa tulee radalla tehdä tai jättää tekemättä, tulisi
mielestäni kirjata sääntöihin(jos ei siellä jo ole?) ja jatkossa joka
ohjaajakokouksessa muistuttaa, tuntuu se sitten kuinka
itsestäänselvältä tai ei.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Tottakai sapettaa ja ymmärtäähän sen. Laitoinkin tuon rauhoittelu viestin ennalta ehkäisevästi, viitaten pariin viimeiseen viestiin. Eihän tässä vielä mitään tappelua syntynytkään ja ajattelin vaan varmistaa ettei jatkossakaan synny. Hatun nosto kyllä kaikille tämän foorumin jäsenille ja carffin jäsenille, jos samainen tapaus olisi tapahtunut Radalla.com tai vastaavassa niin tuskin sielä olisi ketään kiinnostanut HANUn ulosajo muutakun muutama olisi toivonut että olisi saanut sen videolle ja juutuubiin..
Minä en ole kiukustunut kenellekkään, päinvastoin olen tyytyväinen kun ei sattunut mitään.
Auton kuntoon laitto on vain vähän hankalaa, kun täytyy ostaa kokonainen auto ja laittaa fyrkkaa kiinni vähäx aikaa kympsätonni.
Olis talorojektiikin vähän rahanmenoa.
Mut kaikesta huolimatta tän kevään saldo oli se, että yli 200 heppasella diisselillä kaasu pohjassa Ahveniston pääsuoralle ilman vasemman jalan jarrua, niin on sekin jotain ja jää monelta naureskelijalta tekemättä.
Auton kuntoon laitto on vain vähän hankalaa, kun täytyy ostaa kokonainen auto ja laittaa fyrkkaa kiinni vähäx aikaa kympsätonni.
Olis talorojektiikin vähän rahanmenoa.
Mut kaikesta huolimatta tän kevään saldo oli se, että yli 200 heppasella diisselillä kaasu pohjassa Ahveniston pääsuoralle ilman vasemman jalan jarrua, niin on sekin jotain ja jää monelta naureskelijalta tekemättä.
Autokaupan ammattilainen