Sivu 3/3

Lähetetty: 13 Kesä 2004, 17:17
Kirjoittaja sataviisviis
Itse olin eilen illalla tuon beemarin kyydissä, kyllä siinä on kulkupuoli kunnossa! Ja kyllä se auto kulkee taidolla eikä tuurilla :)

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 02:02
Kirjoittaja Niksu
Mukavaa oli, aurinko paistoi eikä esteriäkään näkynyt. 8)
Löin muutaman kuvan tänne.

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 03:22
Kirjoittaja niki
Hieno päivä oli! Aikaa kyllä tuli kulutettua enemmän varikolla kuin radalla, en meinaan millään saanut katsettani pois Ferrari 360 Modenasta, jollainen oli myös "eksynyt" paikanpäälle...

Cupiin en viitsinyt osallistua, ettei tulisi nolattua itseä. Ajat kun oli luokkaa 1:58:340 niin ei sillä paljon juhlittu. Heino taisi vetää 1:26:??? joten kurottavaa löytyy vielä jonkin verran :oops:

Hauskaa oli ja kumia paloi...

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 03:56
Kirjoittaja tle8405
Olin yllättynyt että tuli noinkin hieno päivä!! :shock: Muijakin oli tyytyväinen kun pääsi radalle mukaan :mrgreen:

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 06:02
Kirjoittaja Rolle
No missä on Alfa Cup ajat..

Kävikö tuo fefe radalla? Varmaan mukavat soundit :P

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 06:09
Kirjoittaja Toronado
Rolle kirjoitti:No missä on Alfa Cup ajat..

Kävikö tuo fefe radalla? Varmaan mukavat soundit :P
No soundithan oli mukavat! :mrgreen:

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 06:25
Kirjoittaja innanen
Rolle kirjoitti:No missä on Alfa Cup ajat..
1.39,70 155 Q4, Halme
1.42,64 Alfetta, Vainio
1.42,73 156 GTA, Kuokka
Rolle kirjoitti:Kävikö tuo fefe radalla? Varmaan mukavat soundit :P
Onhan sekin nauhalla. Alfa Cupin ajanoton mittaama kierrosaika taisi olla 1.41,xx.

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 14:55
Kirjoittaja Savo
Kyllä oli hienoa käskeä tessua taas vähän reippaammin. Siitä se tykkää :-D

Upea hetki oli myös, kun pääsin punaisen Spiderin kyyttin. Kiitos ja kumarrus auton omistajalle. Huippu fiilis 8)

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 15:54
Kirjoittaja l151726
motorhead kirjoitti:Ikävä kun ei nyt pääse mukaan, mutta yritetään heinäkuussa paremmalla onnella.
Mutta tiedustelimpa tuosta rataajosta vakuutusyhtiöltä ja ilmeisesti lähivakuutuksen kasko olisi ainoita jotka olisi voimassa suljetulla radalla ajaessa. Kyse ei saa olla kilpailuun harjoittelemisesta tai kilpailusta. Virkailija sanoi että muilla yhtiöillä tuo olisi jo otettu pois vakuutuksen piiristä.
Jännä juttu, nimittäin keväällä kun kilpailutin vakuutuksia, niin Pohjolassa väittivät, että heillä olisi ainut joka korvaa....

Toisaalta nyt mulla on vakuutus Tapiolassa ja sielläkin pitäisi korvata, mustaa ei kuitenkaan ole valkoisella tästä asiasta.

Mika

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 17:06
Kirjoittaja niki
l151726 kirjoitti: Toisaalta nyt mulla on vakuutus Tapiolassa ja sielläkin pitäisi korvata, mustaa ei kuitenkaan ole valkoisella tästä asiasta.

Mika
Kyllä korvaa, tuosta aiheesta oli ketjukin:

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2798

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 19:14
Kirjoittaja BSTR
Taisi olla kuvista päätellen sunnuntaina hyvät kelit ahvenistolla. Harmi että tuli käytyä jo lauantaina.

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 21:51
Kirjoittaja Keltsi
Lauantaina oli kyllä melko lailla kosteat kelit. Temprassa (se Fiat josta TimoJ mainitsi aiemmin) oli perä todella liukas, mutta ei se käynyt siinä pääsuoralle tultaessa koskaan radan puoliväliä lähempänä kaidetta (samat kuviot toistui varmaankin viidesti päivän aikana).

Edes talvisin auto ei ole tarjonnut perää noin helpolla. Nyt se oli kokoajan sivulla. Kyllähän sen ymmärtää niissä hitaissa mutkissa suolekillä, mutta tuo pääsuoralle tulo oli kyllä täysin uutta. Ilmeisesti koneessa ei puhti riittänyt ja perän massa pyrki tulemaan ohi. No, renkaathan on jotkut mitkälie halpis renkaat, jotka tuli vanteiden mukana.

Pääasiahan on että kuski nautti, auto jäi ehjäksi ja yleisö sai "rahoilleen" vastinetta!

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 22:53
Kirjoittaja Seiska5mma
... kun pientä oravaa, jolla käpy jäässä.

Meikäläinen oli tallissa irrottelemassa ripustuksia, tilkitsemässä ohjaustehostin- ja jarruvuotoja ja löytämässä lisää ruostetta. Varsinkin sunnuntaina, kun työkalut ja taidot loppuivat, oli herkkua ajatella, että siellä ne nyt ajaa.

Lucky bastards!

Fiatin meno

Lähetetty: 14 Kesä 2004, 23:27
Kirjoittaja TimoJ
..Fiatti näytti hienolta, hallittua luisua puoli pääsuoraa. Saattaa johtua katsojan paikasta että näytti menevän aika leveäksi :shock:

Ahveniston keikat tulevat kalliiksi, tulee tehtyä heräteostoksia jälkeenpäin.. Jarrulevyt (Ate Sport) ja ferodon palat tilauksessa...

Ja suurkiitokset turbo-Sprintin kyydeistä, oli todella hauskaa kuunnella kunnon bokserin läikinää pitkästä aikaa.

TimoJ :scatter:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 00:20
Kirjoittaja Rasvis
Keltsi kirjoitti:Temprassa (se Fiat josta TimoJ mainitsi aiemmin) oli perä todella liukas, mutta ei se käynyt siinä pääsuoralle tultaessa koskaan radan puoliväliä lähempänä kaidetta (samat kuviot toistui varmaankin viidesti päivän aikana).
Ai sinä se olit. Oli kyllä parkkipaikalta kaiteen välistä katsottuna hurjan näköistä, kertaalleen jo näytti että nyt tuli Fiiusta romua. Ei sitten onneksi kuitenkaan.

Vähän harmittaa ettei tullut lähdettyä sunnuntainakin paikalle. Toisaalta, GTV:n auttamaton alitehoisuus olisi tullut kuivalla vielä selvemmin esille. Märällä radalla oli vaan hauskaa :mrgreen:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 05:13
Kirjoittaja tv
innanen kirjoitti:
Rolle kirjoitti:"]Kävikö tuo fefe radalla? Varmaan mukavat soundit :P
Onhan sekin nauhalla. Alfa Cupin ajanoton mittaama kierrosaika taisi olla 1.41,xx.
Aiemmin päivällä kaveri kellotti Fefelle 1.38,xx.

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 05:35
Kirjoittaja Rolle
tv kirjoitti:Aiemmin päivällä kaveri kellotti Fefelle 1.38,xx.
Mopo.

Paljo sait itse ajettua?

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 05:38
Kirjoittaja tv
Rolle kirjoitti: Paljo sait itse ajettua?
1:51:xx.

Michelinin kuluneet Energyt eivät selvästikään ole paras valinta radalle.

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 05:50
Kirjoittaja Rolle
tv kirjoitti:Michelinin kuluneet Energyt eivät selvästikään ole paras valinta radalle.
Juuei, sitten on hyvä verrata kun saat uudet renkaat alle. Ainahan sitä oppii lisää mutta varmaan huomaa eroa. Ulkomaiden 33 gurut meinaavat että vakiokoko olisi paras, eli hyvät gummit vaan alle. En myöskään suosittele Silverstonen renkaita :wink:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 06:06
Kirjoittaja niki
tv kirjoitti:
Rolle kirjoitti: Paljo sait itse ajettua?
1:51:xx.

Michelinin kuluneet Energyt eivät selvästikään ole paras valinta radalle.
No ei tosiaan... Mullakin on samanlaiset michelinin kuluneet energyt (sakkorajalla kohta) ja ajat lähemmäs toista minuuttia...

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 06:48
Kirjoittaja Cuore Sportivo
niki kirjoitti:.. ja ajat lähemmäs toista minuuttia...
No ei kai se sitten niin huonosti mennyt. :wink:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 07:01
Kirjoittaja niki
Cuore Sportivo kirjoitti:
niki kirjoitti:.. ja ajat lähemmäs toista minuuttia...
No ei kai se sitten niin huonosti mennyt. :wink:
Niin no, kuten jo aiemmin sanoin, 1:58:340 sillä ei vielä juhlita ja täytyy myöntää, että niin kovaa ajoin kuin vaan uskalsin / renkaat antoi myöten. Koneen potku olisi varmaan riittänyt 10 sekuntia parempaankin aikaan jos alustassa olisi muutakin kuin vakiopalikkaa ja V luokan kuluneet Michelin Energyt mallia 185/65R15 "skootterinakit".

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 09:02
Kirjoittaja GAMMA500
niki kirjoitti:Niin no, kuten jo aiemmin sanoin, 1:58:340 sillä ei vielä juhlita ja täytyy myöntää, että niin kovaa ajoin kuin vaan uskalsin / renkaat antoi myöten.
lähemmäs kolmatta minuuttia sit, vai miten teillä turussa :mrgreen:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 20:23
Kirjoittaja Cuore Sportivo
GAMMA500 kirjoitti:lähemmäs kolmatta minuuttia sit, vai miten teillä turussa :mrgreen:
No tätä hain itsekin, mutta ajattelin lopettaa pilkunviilauksen. :wink:

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 21:08
Kirjoittaja 1300ti
Rolle kirjoitti:Siellähän oli hauskaa kun satoi :twisted: Aika kiitettävästi jengiä ja moni vaivautui paikalle kuten radallekin. Challenge Alfa oli kyllä miehekäs.. 43000 euroa verottomana, eikun shoppailee 8)

Kuvia jos on niin saa lähettää mulle, rolle(a)alfabbs.fi, saadaan galleriaan lisää kuvia.
Nimenomaan, oli hauskaa heittää vasta uudelleen rekisteriin saatua Berlinaa sopivasti peräsladissa ylämäkeen. Kuvia ja kaitafilmiä kehitellään paraikaa...

Lähetetty: 15 Kesä 2004, 22:06
Kirjoittaja niki
Cuore Sportivo kirjoitti:
GAMMA500 kirjoitti:lähemmäs kolmatta minuuttia sit, vai miten teillä turussa :mrgreen:
No tätä hain itsekin, mutta ajattelin lopettaa pilkunviilauksen. :wink:
No joo :oops: ei sitä väsyneenä oikeen jaksa ajatella... :mrgreen:

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 02:42
Kirjoittaja Abarth
Tö reis was haart änd tö träk was veri silppery :wink:

Mulla oli tän kesän tavotteena ajaa turbolla 1.45, mutta näyttihän se tolla lörtti-alustaisella sparkillakin menevän 1.45.xx
Auto kesti kurmuutuksen kunnialla eikä jarrutkaan osoittaneet häipymisen merkkejä, eli eipä valittamista :)

Hauskaa hommaa!

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 03:12
Kirjoittaja Rasvis
Abarth kirjoitti:Mulla oli tän kesän tavotteena ajaa turbolla 1.45, mutta näyttihän se tolla lörtti-alustaisella sparkillakin menevän 1.45.xx
Täytyy varmaan ottaa mopo-GTV:lle samat luvut tähtäimeen.

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 03:39
Kirjoittaja Abarth
Sun mopo-Gtv taipu senverran hyvin mutkaan, että kyllä sillä 1.45 luulis pääsevän. :) Tosin ajoin sillä vaan sateella, mutta ei kait se kuivalla huonommin voi taipua :roll:

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 03:52
Kirjoittaja Rasvis
Taipuuhan se juu, mutta alitehoisuus tulee varmaan kuivalla paremmin esiin. Tosin eipä se oikein jaksanut lyödä joutavaa sateellakaan.

Tänään tuli uusi variaattori ja muuta romua, pääsen niitä laittelemaan kiinni. Jos vielä sais sen kakkosen synkron iskuun niin silläkin voisi hiukan saada vauhtia kierrokseen, ei tarvitsis niin paljoa keskittyä tuohon välikaasutteluun.

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 04:00
Kirjoittaja Rolle
Eikös siinä ollut 144 heppaa, eli ei hirveästi vähemmän kuin kakslitrasessa? Eikös noi 156:set ole taipuneet siihen 1.45-46, paljonko mahtaa olla painoeroa vai onko?

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 04:01
Kirjoittaja tv
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Abarth kirjoitti:Mulla oli tän kesän tavotteena ajaa turbolla 1.45, mutta näyttihän se tolla lörtti-alustaisella sparkillakin menevän 1.45.xx
Täytyy varmaan ottaa mopo-GTV:lle samat luvut tähtäimeen.
Mä otan samat 33:lle! Voi kyllä olla, että jää saavuttamatta koska ei taida budjetti taipua kaikkiin palikoihin.

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 04:07
Kirjoittaja Rolle
tv kirjoitti:Voi kyllä olla, että jää saavuttamatta koska ei taida budjetti taipua kaikkiin palikoihin.
Mihin palikoihin? Eikös vakiolla ole ajettu 1.43.xx..

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 04:10
Kirjoittaja tv
Rolle kirjoitti:Mihin palikoihin? Eikös vakiolla ole ajettu 1.43.xx..
Renkaat, jarrut, iskarit (edes vakiot uudet) oli lähinnä mielessä. Sitten tietty vähän madallusta ja chippiä ja ... :)

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 04:22
Kirjoittaja Rasvis
Rolle kirjoitti:Eikös siinä ollut 144 heppaa, eli ei hirveästi vähemmän kuin kakslitrasessa?
Joo, sen verran siinä pitäisi olla. Ykskasin ja kakslitraisen suurin ero on kuulemma alaväännössä, ykspisteäkästä pitää piiskata kierroksilla että menis edes jotenkin. Toisaalta siinä on ihan kiva potkuntapainen sitten kun alkaa tapahtua, laimea tietty mutta tuntuu hauskemmalta kuin ihan tasapaksu veto.

Jos siinä yläpään voimassakin olisi isommin eroa niin sitten olisi kyllä tuo auto jäänyt ostamatta.
Rolle kirjoitti:Eikös noi 156:set ole taipuneet siihen 1.45-46, paljonko mahtaa olla painoeroa vai onko?
Ei sitä painoeroa pahemmin taida olla, GTV on aikamoinen hormoniporsas. Kumma että se painaa noin 1350 kiloa vaikka koripaneeleissa on paljon muovia ja apurungotkin ovat alumiinia.

Onneksi se ei tunnu mutkassa mitenkään painavalta, taitaa olla painopiste aika alhaalla.

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 06:43
Kirjoittaja Rolle
V6:n ja Japen armottoman painostuksen jälkeen laitettu jokunen kuva http://galleria.alfabbs.fi tai linkki yläoikea.

Meni jostain syystä vähän sekasin noi vaikka monta tuntia ensin järjestin, ihan turhaan :evil:

Lähetetty: 16 Kesä 2004, 14:45
Kirjoittaja 90
Rolle kirjoitti:V6:n ja Japen armottoman painostuksen jälkeen laitettu jokunen kuva http://galleria.alfabbs.fi tai linkki yläoikea.

Meni jostain syystä vähän sekasin noi vaikka monta tuntia ensin järjestin, ihan turhaan :evil:
hyvät oli kuvat... :)